quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]ik denk toch dat ie het als nachtlampje beter gaat doen
Nee, niet dat ik echt heb gezocht ofzo... Die gast met die piercing onder zijn lip was nog wel te spotten, denk ik, als ik had gezocht.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij nog Fokkers gesproken/gezien ?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
je gaat toch geen pillen slikken voor een concert van PCD ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik echt heb gezocht ofzo... Die gast met die piercing onder zijn lip was nog wel te spotten, denk ik, als ik had gezocht.
Maar ik was meer met A bezig. Die had overgegeven. Teveel pillen ofzo.. maar na het overgeven ging het weer goed..
Ach ik zat goed in de olie met een beetje vim. Ja avondje geslaagd!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat toch geen pillen slikken voor een concert van PCD ?
dat is toch meer iets voor een stevig avondje Dance
Als die vent van je erbij liep kan ik jullie onmogelijk NIET gespot hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Tja ik plan dat meestal ook niet.... was jij toen ook op friso dan? Of heeft Ang3l me natuurlijk weer gespot!?![]()
met je kekke boots?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik ga zometeen met een baby uit eten.
Ze worden ook steeds jonger he
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef Xiance het volgende:
ik krijg een cadeau als ik mijn uitvaartverzekering verleng
zou t een kist zijn?
Zeg entrepreneur, how's business?quote:
ik lig in bed te snotteren, luduvuduquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zeg entrepreneur, how's business?
Beetje pindakaas op smerenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ze stinken naar vis?quote:
was dat van het weekendje met je ex?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik lig in bed te snotteren, luduvudu
dus och.. het gaat wel, volstaat dat?
ik veslikte in mijn koffiequote:
o.aquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was dat van het weekendje met je ex?
heb je nog bier?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
knuffelkuskroel met een kopje jasmijn thee
Stekken...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
nee hahah voor het raam?![]()
Zonde, je moet hem gebruiken, maar niet als plantje o.i.d.
da past niequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee hahah voor het raam?![]()
Zonde, je moet hem gebruiken, maar niet als plantje o.i.d.
Nee, wel nog een halve fles heerlijke port ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
heb je nog bier?
mijn vodka is al op
ja maar niet met bloempot en alquote:
Bonnie St. Clairequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
heb je nog bier?
mijn vodka is al op
ik ben geen wide reciever, ook geen pitcher overigens....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar niet met bloempot en al
godsklere, tuurljik past ie wel. Ff doordauwen.
helemaal niet van de anal?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben geen wide reciever, ook geen pitcher overigens....
nee en daarom mis ik het ook nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
helemaal niet van de anal?![]()
je weet niet wat je mist
jammer, van mij hadden ze hem daar mogen houdenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:03 schreef mike_hunt het volgende:
Ik hoor net dat Wilders Engeland niet in mag. Het moet niet gekker worden.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als die vent van je erbij liep kan ik jullie onmogelijk NIET gespot hebben
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef Xiance het volgende:
ik krijg een cadeau als ik mijn uitvaartverzekering verleng
zou t een kist zijn?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
helemaal niet van de anal?![]()
je weet niet wat je mist
| Forum Opties | |
|---|---|