Langer dan een jaar wegblijven is me nooit gelukt. Maar kappen met kansloos posten is niet zo lastig hoor.quote:
Ik heb ooit ook een boos bericht geschreven en boehoehoe ik ging weg.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Langer dan een jaar wegblijven is me nooit gelukt. Maar kappen met kansloos posten is niet zo lastig hoor.
Dat eerste lukt mij ook niet. En dat laatste zal me al helemaal nooit lukkenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Langer dan een jaar wegblijven is me nooit gelukt. Maar kappen met kansloos posten is niet zo lastig hoor.
Tot nu toe blijft 't nog akelig rustig..quote:Op maandag 9 februari 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
Iets zegt me dat dit topic nóg meer reacties van buitenstaanders zal krijgen...
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 9 februari 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
Heb je het nu over een pénis?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Het gaat net over het andere geslacht.quote:
Wat is er functioneel aan een vleesgordijn dan? Als je staand plast, zit je er helemaal onder.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Het gaat net over het andere geslacht.
Mijn ideequote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef Kreator het volgende:
Ik blijf het tof vinden hoe je toch elke keer weer denkt dat het iedereen enorm boeit hoe het met je privéleven gaat, MLI.
Doei.
Zie fobo over schaamlipplastiek voor de contextquote:Op maandag 9 februari 2009 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er functioneel aan een vleesgordijn dan? Als je staand plast, zit je er helemaal onder.
haha dat dacht ik ook alquote:
Nu niet meer, popjequote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
As usual. De inbox van ripley is vol.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er functioneel aan een vleesgordijn dan? Als je staand plast, zit je er helemaal onder.
Het verscheiden van MLI heeft ook zo zijn voordelen. Zo wordt Cc richting Singles gelokt.quote:
Dat zie je verkeerd, je moet eerst posten dat je stopt met posten, dan op fok gaan discussieren over stoppen met posten, nog een aantal kuttopics openen, een kloon aan maken... en dan vrolijk weer verder gaan! Begrijp dat dan!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Ach, er zijn al zoveel van dit soort, toch redelijk kansloze, afcheidstopics geweest in de afgelopen 10 jaar FOK!.
Ik bedoel, stop met posten, val ons er niet mee lastig.
Oh ja, sorry, ik loop hier nog niet zolang rond iddquote:Op maandag 9 februari 2009 16:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, je moet eerst posten dat je stopt met posten, dan op fok gaan discussieren over stoppen met posten, nog een aantal kuttopics openen, een kloon aan maken... en dan vrolijk weer verder gaan! Begrijp dat dan!
Met dank aan R&P FB.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:55 schreef Garisson72 het volgende:
Het verscheiden van MLI heeft ook zo zijn voordelen. Zo wordt Cc richting Singles gelokt.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, ik loop hier nog niet zolang rond idd.
Word jij dan de nieuwe "vrouwelijke levensgenieter" van fok?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
Noem je me nou oud?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]!
9 jaar... dan zou je dat toch moeten weten hoor!
Zou tijd worden. Er zat 5 jaar geleden al stof op je posts.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:57 schreef Copycat het volgende:
Ik stop er trouwens ook mee!
De ballen allemaal, stelletje kansloze interwebbers!
Kunnen we niet gewoon een TT verandering aanvragen in FB?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
GVD hele TT verkloot, kom mensen post m snel door zodat we door kunnen met geen leven hebben en single zijn enzo...
niet ouder dan de rest van mijquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:57 schreef Copycat het volgende:
Doe niet zo populair. Je bent het niet. Je bent gewoon een kutnewbie. Gedraag je daar dan ook naar.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
GVD hele TT verkloot, kom mensen post m snel vol zodat we door kunnen met geen leven hebben en single zijn enzo...
Sedan heeft al een ander topic geopend. Misschien een idee om daar in verder te gaan?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
GVD hele TT verkloot, kom mensen post m snel vol zodat we door kunnen met geen leven hebben en single zijn enzo...
Had je me toen niet kunnen waarschuwen? Of een stofdoek cadeau kunnen doen?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:59 schreef Kreator het volgende:
Zou tijd worden. Er zat 5 jaar geleden al stof op je posts.
Of ik de nieuwe MLI word? Nee, bedankt, als ik de verhalen mag geloven.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Word jij dan de nieuwe "vrouwelijke levensgenieter" van fok?
Dag MLI. Tot later!
quote:
Als het zo moet heb ik er ook geen zin meer in, ik hou het ook voor gezien !quote:Op maandag 9 februari 2009 16:57 schreef Copycat het volgende:
Ik begrijp dat jij het stokje van MLI over gaat nemen. Uiteraard ben je geheel vrij om er je eigen draai aan te geven, maar de halfwekelijkse (poging tot) rel is wel een vereiste.quote:
Inclusief smerige details.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:01 schreef Ripley het volgende:
Bovendien is dit een kutrel als je niet even post wat die "manipulatie via internet" is, MLI
nou voel toch een soort van hoe moet je het noemen.... 'glorie' is een te groot woord.... dat ze zich zo laat kennen na een relletje met mijquote:Op maandag 9 februari 2009 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe niet zo populair. Je bent het niet. Je bent gewoon een kutnewbie. Gedraag je daar dan ook naar.
Awwww, zonde van dat geld dat je hebt neergelegd voor je nicknamechange!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als het zo moet heb ik er ook geen zin meer in, ik hou het ook voor gezien !
Dikke doeiiii !
That fucking HURTS Annie!!!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je doet mij aan de Golden Girls denken.
Linkje?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou voel toch een soort van hoe moet je het noemen.... 'glorie' is een te groot woord.... dat ze zich zo laat kennen na een relletje met mij![]()
Ik heb geen eens grof geschut ingezet en zat alleen een beetje te jennenwas zeker het laatste druppeltje ofzo
en dat voor een kutnewbie
Het zijn altijd die kut newbies die het voor de rest verziekenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou voel toch een soort van hoe moet je het noemen.... 'glorie' is een te groot woord.... dat ze zich zo laat kennen na een relletje met mij![]()
Ik heb geen eens grof geschut ingezet en zat alleen een beetje te jennenwas zeker het laatste druppeltje ofzo
quote:Na het openen van dit topic laat ik mijn wachtwoord naar een niet-bestaand e-mailadres versturen waardoor ik dus geen toegang meer heb tot dit account.
Je geeft je zelf echt veel en veel te veel eerquote:Op maandag 9 februari 2009 17:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee 1 druppeltje maarquote:Op maandag 9 februari 2009 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je geeft je zelf echt veel en veel te veel eer
quote:
Ja dat zeg ikquote:
Ik zit er over te denken een afscheidsreeks te openen voor mezelf, vol spannende cliffhangers en "holy fruitcake, onze Pappie zit diep in de penarie. Hoe redt onze held zich hier nu weer uit?" momenten.quote:
Stiekem wilde jij een date met MLI he?!quote:
Oh, dat komt zeer binnenkort toch wel, toch yvonne?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet vergeten melodramatisch je afscheid te nemen he?
Die is niet weg hoor, die zit bij mij thuis nuquote:Op maandag 9 februari 2009 17:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stiekem wilde jij een date met MLI he?!
Ik dacht dat ze op negers viel?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is niet weg hoor, die zit bij mij thuis nu.
Als je nog een aanleiding zoekt wil ik best zeggen dat je een slet bent ofzo hoor !quote:Op maandag 9 februari 2009 17:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken een afscheidsreeks te openen voor mezelf, vol spannende cliffhangers en "holy fruitcake, onze Pappie zit diep in de penarie. Hoe redt onze held zich hier nu weer uit?" momenten.
Zit?! Ik mag toch hopen dat ze je naakt op ligt te wachten...quote:Op maandag 9 februari 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is niet weg hoor, die zit bij mij thuis nu.
Alleen als het vol dramatiek zit!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat komt zeer binnenkort toch wel, toch yvonne?.
En zelfs nu nog ontkennen dat het niet door 't vorige topic kwamquote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oei, ik vergat een account. Rip, het betreft een zekere JB en Duim, don't flatter yourself want ik heb enkele dagen geleden al besloten te vertrekken.
Dan ga ik nu afkicken van Fok! Dag allemaal.
Zélfs yvonne in Singles!
ah kijk daar gaan we alquote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oei, ik vergat een account. Rip, het betreft een zekere JB en Duim, don't flatter yourself want ik heb enkele dagen geleden al besloten te vertrekken.
Zélfs yvonne in Singles!
Wat heeft JB gedaan dan, al die halve informatie is ietwat frustrerendquote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zélfs yvonne in Singles!
Wordt tijd inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat komt zeer binnenkort toch wel, toch yvonne?.
Je vergeet er nog wel meer heurquote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zélfs yvonne in Singles!
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zélfs yvonne in Singles!
Volgens de webcam heeft ze dr kleren nog aan.....quote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zit?! Ik mag toch hopen dat ze je naakt op ligt te wachten...
Oh, trust me dear, trust mequote:
Ik gok aan de hand van dit topic te zien: veel mensen een groot plezierquote:Op maandag 9 februari 2009 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat heeft JB gedaan dan, al die halve informatie is ietwat frustrerend
Ik ook niet...quote:Op maandag 9 februari 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
Ik wist niet eens dat whoopsydaisy en MLI dezelfde persoon waren overigens
Ik kende beide users niet eens voor vandaagquote:Op maandag 9 februari 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
Dan doe je toch iets foutquote:Op maandag 9 februari 2009 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens de webcam heeft ze dr kleren nog aan.....
Hoiquote:Op maandag 9 februari 2009 17:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout
Hoi Ripley
Ik ook nietquote:Op maandag 9 februari 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
Ow jeuj iets wat ik wél wist!quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:
En gaat de shoot nu ook niet door?
Of haal ik dingen door elkaar?
Je bent helemaal bij Cc.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:
Dat valt reuze mee, zeg maarquote:
Ik zat meer te denken aan manipulatie op afstand, met zonder 7 dagen bedenktijd.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je nog een aanleiding zoekt wil ik best zeggen dat je een slet bent ofzo hoor !
Als jij MLI voor de webcam hebt en ze heeft haar kleren nog áán... dan moet het aan jou liggen hoorquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gok aan de hand van dit topic te zien: veel mensen een groot plezier
Verder weet ik het niet want ik mis altijd alles
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als jij MLI voor de webcam hebt en ze heeft haar kleren nog áán... dan moet het aan jou liggen hoor
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
ergens vind ik het ook zielig.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
ergens vind ik het wel zielig
Het is duidelijk dat dat meisje niet helemaal goed in haar vel zit
D'r zijn op fok wel meer mensen die niet lekker in hun vel zitten... en die zetten t ook niet in de OP van singlesquote:Op maandag 9 februari 2009 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is waarquote:Op maandag 9 februari 2009 17:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
D'r zijn op fok wel meer mensen die niet lekker in hun vel zitten... en die zetten t ook niet in de OP van singles
Kut telaat met qoute, dat kan geregeld worden hoor!quote:
Niks, JB is kennelijk de kwade genius. Maar wat ze gedaan heeft, geen ideequote:Op maandag 9 februari 2009 17:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar wat heb jij MLI allemaal aangedaan?
Dat gaat ze inderdaad niet vinden op Fok neequote:Op maandag 9 februari 2009 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik vind het zo ook wel vermakelijk hoor op de maandag
Maar aan de andere kant... ze heeft een beetje hulp nodig denk ik
En toch denk ik dat jij er iets mee te maken hebtquote:Op maandag 9 februari 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niks, JB is kennelijk de kwade genius. Maar wat ze gedaan heeft, geen idee
Dat geldt voor Danny's halve spambestandquote:Op maandag 9 februari 2009 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
Sinds wanneer heet ze geen James meer? Heb ik zoveel gemist in al die maanden dat ik hier niet wasquote:
Komt door mijn Bush imago hier he?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:23 schreef Pien85 het volgende:
En toch denk ik dat jij er iets mee te maken hebt
Volgens mij was ze haar wachtwoord kwijt ofzo.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef Lips het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet ze geen James meer? Heb ik zoveel gemist in al die maanden dat ik hier niet was
Zullen we het niet over jouw "bush" hebben hier?quote:
Geile lesboseks?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vraag me wel echt af wat er nu gebeurt is (echt of in de ogen van mli dat laat ik wijselijk ff in het midden) tussen haar een JB
Vertel nou maar gewoon, dan kan ik vannacht rustig slapenquote:
Ik was mn WW kwijt.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef Lips het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet ze geen James meer? Heb ik zoveel gemist in al die maanden dat ik hier niet was
Had ze 't laten mailen naar een onbestaand adresquote:Op maandag 9 februari 2009 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij was ze haar wachtwoord kwijt ofzo.
* pingquote:Op maandag 9 februari 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
Geile lesboseks?
Ach, zolang je icon maar hetzelfde blijft herken ik je welquote:Op maandag 9 februari 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was mn WW kwijt.
En nog een keer of 5 meer ook
Dus toen werd ik ehm, een hoop andere JB's
das die andere dramaqueen, maar die gaat net als deze ook nog wel een keertje onder een andere naam terug komen. Fok blijft toch een enorme bron van aandacht voor veel mensen zijn immersquote:Op maandag 9 februari 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:
Ja daaaaaaaaaag, wat heb jij met dit alles te maken?quote:
U vraagt, wij draaien: [singles] Nieuwe ronden nieuwe kansen.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vertel nou maar gewoon, dan kan ik vannacht rustig slapen
Ja, dat leek de aanleiding, maar kennelijk is er iets anders aan de hand.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:27 schreef yvonne het volgende:
Motten we nou echt het vorige deel lezen?![]()
Zo, iemand slet er lekker op los, who cares?
janies.... wat heb je nu weer gedaan!... tjonge jonge... dat vermoorde onschuld speletje gaat nu niet meer op he. Kijk nu wat je op geweten hebt, zelfs yvonne komt nu in de singles reeks!quote:
Het blijven aandachtshoerenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das die andere dramaqueen, maar die gaat net als deze ook nog wel een keertje onder een andere naam terug komen. Fok blijft toch een enorme bron van aandacht voor veel mensen zijn immers
Oh... ja, das inderdaad een reden om maar te vertrekken...quote:Op maandag 9 februari 2009 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien: [singles] Nieuwe ronden nieuwe kansen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
Oeeeh...quote:Op maandag 9 februari 2009 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet de reden van vertrek.. dat is de rel over JB .. niet dingen door elkaar halenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh... ja, das inderdaad een reden om maar te vertrekken...
Wanneer zal ze weer terug zijn? Place your bets!
ik ook!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat leek de aanleiding, maar kennelijk is er iets anders aan de hand.
Ik haat het als mensen hints droppen en dan niet zeggen wat ze bedoelen
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat was niet alles hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat speelt wel mee maar de helft is via pm gegaan dus daarom missen er stukkenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is niet de reden van vertrek.. dat is de rel over JB .. niet dingen door elkaar halen
Nu snap ik er helemaal niets meer vanquote:Op maandag 9 februari 2009 17:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is niet de reden van vertrek.. dat is de rel over JB .. niet dingen door elkaar halen
he... zit ik hier met een halve kilo popcorn... wat moet ik daar nu mee doen dan??quote:Op maandag 9 februari 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga er verder niets over zeggen.
Omdat ik er het fijne niet van weet en omdat ik er geen zin in heb.
Dus berg die popcorn maar weer op.
nee er is meer geloof ikquote:Op maandag 9 februari 2009 17:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, thanks.
MLI dacht dus dat JB over haar geroddeld had, omdat ze van de week met Ado gemeet heeft. En vervolgens even JB's vermeende liefdesleven uit de doeken gedaan.
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, wanneer?
Ik zal even in mn aganda kijken
Die agenda heb je nodig als ik dat zo leesquote:Op maandag 9 februari 2009 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, wanneer?
Ik zal even in mn aganda kijken
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat speelt wel mee maar de helft is via pm gegaan dus daarom missen er stukken
Ow, als dat alles is.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:33 schreef Ripley het volgende:
Ah, thanks.
MLI dacht dus dat JB over haar geroddeld had, omdat ze van de week met Ado gemeet heeft. En vervolgens even JB's vermeende liefdesleven uit de doeken gedaan.
3 weken?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niets meer van
Maar goed, dan nog... wanneer zal ze terug zijn? Place bets enzo
quote:
*graait een handje weg*quote:Op maandag 9 februari 2009 17:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
he... zit ik hier met een halve kilo popcorn... wat moet ik daar nu mee doen dan??
Sowiesoquote:Op maandag 9 februari 2009 17:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ow, als dat alles is.
HW, Rip heeft over je geroddeld.
Ga je nu ook weg met veel drama?
Ja dahaaaaaaaag, je bent de aanstichtster van het geheel:quote:Op maandag 9 februari 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga er verder niets over zeggen.
Omdat ik er het fijne niet van weet en omdat ik er geen zin in heb.
Dus berg die popcorn maar weer op.
Hopla, met de billetjes bloot, beetje lullig als mensen om jou vertrekken nietwaar?quote:JB daarentegen heeft de volgende mensen gemanipuleerd en gerotzooid: dawg, Sedan, Kreator, Ado, Elegy (niet zeker), Den_Haag (niet zeker), Garisson en god mag weten wie nog meer. In een tijdsbestek van ongeveer een half jaar, madam scoort er gemiddeld op fok elke maand één.
Ja maar nu moet mn side kick komen vertellen wat er dan nog is!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:35 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Tell-Sell reclame
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dahaaaaaaaag, je bent de aanstichtster van het geheel:
[..]
Hopla, met de billetjes bloot, beetje lullig als mensen om jou vertrekken nietwaar?
ach 1 + 1 is vaak 2 toch... Denk dat ik wel kan beredeneren hoe vorken in stelen passen hierquote:Op maandag 9 februari 2009 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar nu moet mn side kick komen vertellen wat er dan nog is!
Want ik weet het niet
Helaas weet ik ook niet wie die sidekick met info dan wel is haha
Alsof iemand daar wakker van ligt als iemand ineens vertrekt van een forum.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dahaaaaaaaag, je bent de aanstichtster van het geheel:
[..]
Hopla, met de billetjes bloot, beetje lullig als mensen om jou vertrekken nietwaar?
Ik ben maar blondquote:Op maandag 9 februari 2009 17:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ach 1 + 1 is vaak 2 toch... Denk dat ik wel kan beredeneren hoe vorken in stelen passen hier
+ aanvulling:quote:
Zolang jij maar niet weg gaat Tquote:Op maandag 9 februari 2009 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof iemand daar wakker van ligt als iemand ineens vertrekt van een forum.
Ik lust wel een handje als vooraf jequote:Op maandag 9 februari 2009 17:39 schreef Pien85 het volgende:
* Pien85 twijfelt of ze popcorn moet pakken of niet
Zo kom je dagen niet in een topic, en zo is er een heuse rel. Samenvatting iemand?quote:
*Geeft popcornquote:Op maandag 9 februari 2009 17:39 schreef Pien85 het volgende:
* Pien85 twijfelt of ze popcorn moet pakken of niet
Wil jij nu ook met Ado?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben maar blond
Als ik een aanname doe kun jij die dan even bevestigen?
Beide dames hebben het met ado gedaan?
In dat geval pak ik toch maar popcornquote:Op maandag 9 februari 2009 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik lust wel een handje als vooraf je
Ik moet zo nog ergens gaan eten
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hery Ado, heb je MLI geneukt en is er daarom een bitchfight?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
Beide dames hebben het met ado gedaan?
Ah, das makkelijker dan helemaal naar de keuken te moeten lopenquote:
MLI Gaat van Fok weg omdat JB haar mannen afpakt.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo kom je dagen niet in een topic, en zo is er een heuse rel. Samenvatting iemand?
HW heeft geloof ik een 9 tot 5 baan, dus die zal wel niet meer op werk zijn ofzoquote:Op maandag 9 februari 2009 17:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Heeft HW inmiddels de FOK!bijl erbij neergegooid?
MLI shred haar account omdat iemand gemene dingen in iemands anders oor fluistert buiten FOK om. Waarschijnlijk iets in de trant van "ik neuk beter dan die aandachtshoer". Ofzo.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo kom je dagen niet in een topic, en zo is er een heuse rel. Samenvatting iemand?
Mwoach, ik kom een beetje voor MLI op, zíj heeft er in heel haar FOK!geschiedenis geen geheim van gemaaktquote:Op maandag 9 februari 2009 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof iemand daar wakker van ligt als iemand ineens vertrekt van een forum.
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach, ik kom een beetje voor MLI op, zíj heeft er in heel haar FOK!geschiedenis geen geheim van gemaakt
Omdat het je te heet onder de voeten wordtquote:Op maandag 9 februari 2009 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei gisteren al dat ik geen zin heb om er verder op in te gaan.
Dat doe ik dus ook niet.
En of het waar is of niet, tja, vind niet dat iemand (inclusief MLI) daar iets mee te maken heeft.
Jij bent de nieuwe van HW?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:42 schreef Pien85 het volgende:
HW heeft geloof ik een 9 tot 5 baan, dus die zal wel niet meer op werk zijn ofzo
'quote:Op maandag 9 februari 2009 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach, ik kom een beetje voor MLI op, zíj heeft er in heel haar FOK!geschiedenis geen geheim van gemaakt
Ik zie toch echt namen in die lijst waarvan ik denk: hé, jou had ik toch gewaarschuwdquote:
Sorry, staat een ban op.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey y, doe gewoon even die PM-boxen copypasten.
Verder lurk ik hier niet natuurlijk.
Ow tuurlijk, het zal eens niet de schuld van een man zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
Ik wil wel even voor beide dames opkomen - zij worden nu allebei voor hoer uitgemaakt, terwijl 1 van de problemen is dat Ado zijn piemel niet in zijn broek houdt als ik het zo een beetje aankijk hier
Het gaat toch niet over VBL en UVT Ado hèquote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
'
Ik wil wel even voor beide dames opkomen - zij worden nu allebei voor hoer uitgemaakt, terwijl 1 van de problemen is dat Ado zijn piemel niet in zijn broek houdt als ik het zo een beetje aankijk hier
Ach iedereen moet het toch zelf weten met wie ze het doen?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
'
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
'
Het is nog onbekend of ado beide heeft gehad he.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
'
Serieus?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie toch echt namen in die lijst waarvan ik denk: hé, jou had ik toch gewaarschuwd
Oh en dat van ww vergeten en zodoende andere accounts is natuurlijk flauwekul.
Was JB ooit ook niet met een hoop drama weggegaan?
Adolescens of zoiets.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:47 schreef yvonne het volgende:
Het gaat toch niet over VBL en UVT Ado hèDie is 14 ofzo
Ik heb de vraag al gesteld, ben benieuwd naar het antwoordquote:Op maandag 9 februari 2009 17:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is nog onbekend of ado beide heeft gehad he.
* MissMSX opent de kist van HWquote:
Uhuhquote:
Ik schrok al, dacht ADO-The Haguequote:
Dat neem ik mee in m'n graf Rquote:
Nou, ik was mn WW kwijt omdat mn ex me lastig viel Dacht adt ie mn WW had, was nogal paranoide en veranderde hem elke paar dagen. (waarna ik het vergat omdat ik er gewoon echt niet bij was met mn hoofd) Had die account ook op een mailadres dat ik niet meer wist of waarvan ik het WW kwijt was.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie toch echt namen in die lijst waarvan ik denk: hé, jou had ik toch gewaarschuwd
Oh en dat van ww vergeten en zodoende andere accounts is natuurlijk flauwekul.
Was JB ooit ook niet met een hoop drama weggegaan?
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef Kreator het volgende:
Ik blijf het tof vinden hoe je toch elke keer weer denkt dat het iedereen enorm boeit hoe het met je privéleven gaat, MLI.
Doei.
Eventuele datekandidaten kan ik dus bij jou screenen?quote:
En toen dacht je: nu ga ik anderen tergen en treiteren.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik was mn WW kwijt omdat mn ex me lastig viel Dacht adt ie mn WW had, was nogal paranoide en veranderde hem elke paar dagen. (waarna ik het vergat omdat ik er gewoon echt niet bij was met mn hoofd) Had die account ook op een mailadres dat ik niet meer wist of waarvan ik het WW kwijt was.
En dat is serieus.
Ik had gewoon een hele hoop gedoe met hem en was bang.
Dus toen ging ik idd weg, omdat hij meelas.
Dat doet ie nu niet meer, of wel en dan boeit het me niet.
Nee, dat heb ik nooit gedacht.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
En toen dacht je: nu ga ik anderen tergen en treiteren.
De behulpzaamheid van yvonne kent werkelijk geen grenzenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eventuele datekandidaten kan ik dus bij jou screenen?
Welnee, een kan sangria. Dat moet je hebben. B')quote:Op maandag 9 februari 2009 17:51 schreef Aneurism het volgende:
Oftewel: 1 flesje wijn met bubbels en je weet alles.
Posten van verhaal van MLI in pm toegestaan?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
En toen dacht je: nu ga ik anderen tergen en treiteren.
Ow...quote:Op maandag 9 februari 2009 17:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welnee, een kan sangria. Dat moet je hebben. B')
Er is ruimte in mijn PM boxquote:Op maandag 9 februari 2009 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Posten van verhaal van MLI in pm toegestaan?
Pas op, Rip. Ik kom met het grootste gemak dooor Y's screening. Mag zelfs met haar dochter op stap.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:52 schreef Ripley het volgende:
Eventuele datekandidaten kan ik dus bij jou screenen?
Duh.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, eentje dus maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
Had y b ooit niet uitgehuwelijkt aan BHFH?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Pas op, Rip. Ik kom met het grootste gemak dooor Y's screening. Mag zelfs met haar dochter op stap.
Weljaquote:Op maandag 9 februari 2009 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
JB liegt ONTZETTEND veel. Ze voelt zich érg bedreigd door mijn vriendschappelijke contact met Ado. Daarom heb ik dus Ado gemeet van de week, omdat ik wilde weten of ik hem nog kan vertrouwen nu hij met haar neukt. Zij beweert dan weer tegen dawg dat ik loop te stoken en dat niemand haar haar geluk gunt. Zeikwijf. Ik hoop in ieder geval dat ze niet nóg eens probeert om mij te manipuleren of de mensen waarom ik geef.
En Ado, ja, die is mij tegen gekomen maar ik zie hem niet zitten. Neemt niet weg dat hij mij interessanter vind dan haar, dat weet hij, dat weet ik en dat weet zij. En daarom kondigt ze ineens haar verliefdheid aan, ze zet hem een mes op de keel want oh wee als hij nu wat met MLI zou krijgen, dan is hij de geslagen hond. Maar dat kan hem niks schelen, ik blijf over een paar weken gewoon bij hem slapen en dan heeft zij dikke pech.
Al moet het weer weg edit het dan maar.
PM's van FOK!kers over FOK!kers mogen niet. Maar ze is dus geen FOK!ker meer.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom nu wel?
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
JB liegt ONTZETTEND veel. Ze voelt zich érg bedreigd door mijn vriendschappelijke contact met Ado. Daarom heb ik dus Ado gemeet van de week, omdat ik wilde weten of ik hem nog kan vertrouwen nu hij met haar neukt. Zij beweert dan weer tegen dawg dat ik loop te stoken en dat niemand haar haar geluk gunt. Zeikwijf. Ik hoop in ieder geval dat ze niet nóg eens probeert om mij te manipuleren of de mensen waarom ik geef.
En Ado, ja, die is mij tegen gekomen maar ik zie hem niet zitten. Neemt niet weg dat hij mij interessanter vind dan haar, dat weet hij, dat weet ik en dat weet zij. En daarom kondigt ze ineens haar verliefdheid aan, ze zet hem een mes op de keel want oh wee als hij nu wat met MLI zou krijgen, dan is hij de geslagen hond. Maar dat kan hem niks schelen, ik blijf over een paar weken gewoon bij hem slapen en dan heeft zij dikke pech.
Is dit het moment om aan te halen dat het in Singles zo veel minder kliekerig zou zijn dan in de reguliere SC? Of is dat nog te vroeg?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:59 schreef Kluts het volgende:
Tja. Het was ook wachten tot dat gelul achter de schermen een keer voor een rel zou zorgen.
En ik dat plekje maar vrij houden...quote:Op maandag 9 februari 2009 18:01 schreef Ripley het volgende:
Ik blijf nooit slapen bij mannen die ik niet zie zitten
Vuel te vroeg!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dit het moment om aan te halen dat het in Singles zo veel minder kliekerig zou zijn dan in de reguliere SC? Of is dat nog te vroeg?
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dit het moment om aan te halen dat het in Singles zo veel minder kliekerig zou zijn dan in de reguliere SC? Of is dat nog te vroeg?
Newbiequote:Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik blijf me keer op keer verbazen hier op Fok!
En de spelers in die soap zijn hoe oud? 12? 13 misschien?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, er is niet meer.
Eerder te laat, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 9 februari 2009 18:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen
Klopt het een beetje?
ik snap niet zo goed hoe dat dik gedrukte dan weer zitquote:Op maandag 9 februari 2009 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
Te laat. ze is al wegquote:
Anything you say can and will be used against you in the court of Fok!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
Soms vind ik je zoquote:Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
De plaatquote:
Ik vind jou erg stokerig. Bah. Net een soort Bush.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:
Want?
Maar soms plaagt ie me zoquote:
Gij die men lief heeft...quote:
En een harde mannenhaatster! Vergeet dat niet!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vind jou erg stokerig. Bah. Net een soort Bush.
Ik meen me ineens iets te herinneren over Lit en een vriendinnetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |