Ik ben maar blondquote:Op maandag 9 februari 2009 17:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ach 1 + 1 is vaak 2 toch... Denk dat ik wel kan beredeneren hoe vorken in stelen passen hier
+ aanvulling:quote:
Zolang jij maar niet weg gaat Tquote:Op maandag 9 februari 2009 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof iemand daar wakker van ligt als iemand ineens vertrekt van een forum.
Ik lust wel een handje als vooraf jequote:Op maandag 9 februari 2009 17:39 schreef Pien85 het volgende:
* Pien85 twijfelt of ze popcorn moet pakken of niet
Zo kom je dagen niet in een topic, en zo is er een heuse rel. Samenvatting iemand?quote:
*Geeft popcornquote:Op maandag 9 februari 2009 17:39 schreef Pien85 het volgende:
* Pien85 twijfelt of ze popcorn moet pakken of niet
Wil jij nu ook met Ado?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben maar blond
Als ik een aanname doe kun jij die dan even bevestigen?
Beide dames hebben het met ado gedaan?
In dat geval pak ik toch maar popcornquote:Op maandag 9 februari 2009 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik lust wel een handje als vooraf je
Ik moet zo nog ergens gaan eten
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hery Ado, heb je MLI geneukt en is er daarom een bitchfight?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
Beide dames hebben het met ado gedaan?
Ah, das makkelijker dan helemaal naar de keuken te moeten lopenquote:
MLI Gaat van Fok weg omdat JB haar mannen afpakt.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo kom je dagen niet in een topic, en zo is er een heuse rel. Samenvatting iemand?
HW heeft geloof ik een 9 tot 5 baan, dus die zal wel niet meer op werk zijn ofzoquote:Op maandag 9 februari 2009 17:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Heeft HW inmiddels de FOK!bijl erbij neergegooid?
MLI shred haar account omdat iemand gemene dingen in iemands anders oor fluistert buiten FOK om. Waarschijnlijk iets in de trant van "ik neuk beter dan die aandachtshoer". Ofzo.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo kom je dagen niet in een topic, en zo is er een heuse rel. Samenvatting iemand?
Mwoach, ik kom een beetje voor MLI op, zíj heeft er in heel haar FOK!geschiedenis geen geheim van gemaaktquote:Op maandag 9 februari 2009 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof iemand daar wakker van ligt als iemand ineens vertrekt van een forum.
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach, ik kom een beetje voor MLI op, zíj heeft er in heel haar FOK!geschiedenis geen geheim van gemaakt
Omdat het je te heet onder de voeten wordtquote:Op maandag 9 februari 2009 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei gisteren al dat ik geen zin heb om er verder op in te gaan.
Dat doe ik dus ook niet.
En of het waar is of niet, tja, vind niet dat iemand (inclusief MLI) daar iets mee te maken heeft.
Jij bent de nieuwe van HW?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:42 schreef Pien85 het volgende:
HW heeft geloof ik een 9 tot 5 baan, dus die zal wel niet meer op werk zijn ofzo
'quote:Op maandag 9 februari 2009 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach, ik kom een beetje voor MLI op, zíj heeft er in heel haar FOK!geschiedenis geen geheim van gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |