Posten van verhaal van MLI in pm toegestaan?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
En toen dacht je: nu ga ik anderen tergen en treiteren.

Ow...quote:Op maandag 9 februari 2009 17:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welnee, een kan sangria. Dat moet je hebben. B')

Ik hoor ook nooit wat hier!
 Ik hoor ook nooit wat hier!  

Er is ruimte in mijn PM boxquote:Op maandag 9 februari 2009 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Posten van verhaal van MLI in pm toegestaan?

Pas op, Rip. Ik kom met het grootste gemak dooor Y's screening. Mag zelfs met haar dochter op stap.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:52 schreef Ripley het volgende:
Eventuele datekandidaten kan ik dus bij jou screenen?

Duh.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Oh, eentje dus maarquote:
 .
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.

Had y b ooit niet uitgehuwelijkt aan BHFH?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Pas op, Rip. Ik kom met het grootste gemak dooor Y's screening. Mag zelfs met haar dochter op stap.

Weljaquote:Op maandag 9 februari 2009 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

. Zeikwijf. Ik hoop in ieder geval dat ze niet nóg eens probeert om mij te manipuleren of de mensen waarom ik geef.
. Zeikwijf. Ik hoop in ieder geval dat ze niet nóg eens probeert om mij te manipuleren of de mensen waarom ik geef. 

quote:Op maandag 9 februari 2009 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
JB liegt ONTZETTEND veel. Ze voelt zich érg bedreigd door mijn vriendschappelijke contact met Ado. Daarom heb ik dus Ado gemeet van de week, omdat ik wilde weten of ik hem nog kan vertrouwen nu hij met haar neukt. Zij beweert dan weer tegen dawg dat ik loop te stoken en dat niemand haar haar geluk gunt. Zeikwijf. Ik hoop in ieder geval dat ze niet nóg eens probeert om mij te manipuleren of de mensen waarom ik geef.
En Ado, ja, die is mij tegen gekomen maar ik zie hem niet zitten. Neemt niet weg dat hij mij interessanter vind dan haar, dat weet hij, dat weet ik en dat weet zij. En daarom kondigt ze ineens haar verliefdheid aan, ze zet hem een mes op de keel want oh wee als hij nu wat met MLI zou krijgen, dan is hij de geslagen hond. Maar dat kan hem niks schelen, ik blijf over een paar weken gewoon bij hem slapen en dan heeft zij dikke pech.
Al moet het weer weg edit het dan maar.
 BETER DAN GTST!
 BETER DAN GTST!

PM's van FOK!kers over FOK!kers mogen niet. Maar ze is dus geen FOK!ker meer.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom nu wel?

quote:Op maandag 9 februari 2009 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
JB liegt ONTZETTEND veel. Ze voelt zich érg bedreigd door mijn vriendschappelijke contact met Ado. Daarom heb ik dus Ado gemeet van de week, omdat ik wilde weten of ik hem nog kan vertrouwen nu hij met haar neukt. Zij beweert dan weer tegen dawg dat ik loop te stoken en dat niemand haar haar geluk gunt. Zeikwijf. Ik hoop in ieder geval dat ze niet nóg eens probeert om mij te manipuleren of de mensen waarom ik geef.
En Ado, ja, die is mij tegen gekomen maar ik zie hem niet zitten. Neemt niet weg dat hij mij interessanter vind dan haar, dat weet hij, dat weet ik en dat weet zij. En daarom kondigt ze ineens haar verliefdheid aan, ze zet hem een mes op de keel want oh wee als hij nu wat met MLI zou krijgen, dan is hij de geslagen hond. Maar dat kan hem niks schelen, ik blijf over een paar weken gewoon bij hem slapen en dan heeft zij dikke pech.
Al moet het weer weg edit het dan maar.

Is dit het moment om aan te halen dat het in Singles zo veel minder kliekerig zou zijn dan in de reguliere SC? Of is dat nog te vroeg?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:59 schreef Kluts het volgende:
Tja. Het was ook wachten tot dat gelul achter de schermen een keer voor een rel zou zorgen.

En ik dat plekje maar vrij houden...quote:Op maandag 9 februari 2009 18:01 schreef Ripley het volgende:
Ik blijf nooit slapen bij mannen die ik niet zie zitten

Vuel te vroeg!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dit het moment om aan te halen dat het in Singles zo veel minder kliekerig zou zijn dan in de reguliere SC? Of is dat nog te vroeg?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |