Ik zie toch echt namen in die lijst waarvan ik denk: hé, jou had ik toch gewaarschuwdquote:

Sorry, staat een ban op.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey y, doe gewoon even die PM-boxen copypasten.
Verder lurk ik hier niet natuurlijk.

Ow tuurlijk, het zal eens niet de schuld van een man zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
Ik wil wel even voor beide dames opkomen - zij worden nu allebei voor hoer uitgemaakt, terwijl 1 van de problemen is dat Ado zijn piemel niet in zijn broek houdt als ik het zo een beetje aankijk hier

Het gaat toch niet over VBL en UVT Ado hèquote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
'
Ik wil wel even voor beide dames opkomen - zij worden nu allebei voor hoer uitgemaakt, terwijl 1 van de problemen is dat Ado zijn piemel niet in zijn broek houdt als ik het zo een beetje aankijk hier
 Die is 14 ofzo
 Die is 14 ofzo  

Ach iedereen moet het toch zelf weten met wie ze het doen?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
'

quote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
'
 Uhuh... vrouwen zijn hoeren, wederom bevestigd in bovenstaande. Ado 2 punten, MLI en JB 10 punten... HOEREN!
 Uhuh... vrouwen zijn hoeren, wederom bevestigd in bovenstaande. Ado 2 punten, MLI en JB 10 punten... HOEREN! 

Het is nog onbekend of ado beide heeft gehad he.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
'

Serieus?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie toch echt namen in die lijst waarvan ik denk: hé, jou had ik toch gewaarschuwd
Oh en dat van ww vergeten en zodoende andere accounts is natuurlijk flauwekul.
Was JB ooit ook niet met een hoop drama weggegaan?

Adolescens of zoiets.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:47 schreef yvonne het volgende:
Het gaat toch niet over VBL en UVT Ado hèDie is 14 ofzo

Ik heb de vraag al gesteld, ben benieuwd naar het antwoordquote:Op maandag 9 februari 2009 17:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is nog onbekend of ado beide heeft gehad he.

* MissMSX opent de kist van HWquote:

Uhuhquote:

Ik schrok al, dacht ADO-The Haguequote:

Dat neem ik mee in m'n graf Rquote:

Nou, ik was mn WW kwijt omdat mn ex me lastig viel Dacht adt ie mn WW had, was nogal paranoide en veranderde hem elke paar dagen. (waarna ik het vergat omdat ik er gewoon echt niet bij was met mn hoofd) Had die account ook op een mailadres dat ik niet meer wist of waarvan ik het WW kwijt was.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie toch echt namen in die lijst waarvan ik denk: hé, jou had ik toch gewaarschuwd
Oh en dat van ww vergeten en zodoende andere accounts is natuurlijk flauwekul.
Was JB ooit ook niet met een hoop drama weggegaan?

quote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef Kreator het volgende:
Ik blijf het tof vinden hoe je toch elke keer weer denkt dat het iedereen enorm boeit hoe het met je privéleven gaat, MLI.
Doei.

Eventuele datekandidaten kan ik dus bij jou screenen?quote:

En toen dacht je: nu ga ik anderen tergen en treiteren.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik was mn WW kwijt omdat mn ex me lastig viel Dacht adt ie mn WW had, was nogal paranoide en veranderde hem elke paar dagen. (waarna ik het vergat omdat ik er gewoon echt niet bij was met mn hoofd) Had die account ook op een mailadres dat ik niet meer wist of waarvan ik het WW kwijt was.
En dat is serieus.
Ik had gewoon een hele hoop gedoe met hem en was bang.
Dus toen ging ik idd weg, omdat hij meelas.
Dat doet ie nu niet meer, of wel en dan boeit het me niet.

Nee, dat heb ik nooit gedacht.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
En toen dacht je: nu ga ik anderen tergen en treiteren.

De behulpzaamheid van yvonne kent werkelijk geen grenzenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eventuele datekandidaten kan ik dus bij jou screenen?
 .
.

Welnee, een kan sangria. Dat moet je hebben. B')quote:Op maandag 9 februari 2009 17:51 schreef Aneurism het volgende:
Oftewel: 1 flesje wijn met bubbels en je weet alles.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |