Wat is er functioneel aan een vleesgordijn dan? Als je staand plast, zit je er helemaal onder.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Het gaat net over het andere geslacht.
Mijn ideequote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef Kreator het volgende:
Ik blijf het tof vinden hoe je toch elke keer weer denkt dat het iedereen enorm boeit hoe het met je privéleven gaat, MLI.
Doei.
Zie fobo over schaamlipplastiek voor de contextquote:Op maandag 9 februari 2009 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er functioneel aan een vleesgordijn dan? Als je staand plast, zit je er helemaal onder.
haha dat dacht ik ook alquote:
Nu niet meer, popjequote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
As usual. De inbox van ripley is vol.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er functioneel aan een vleesgordijn dan? Als je staand plast, zit je er helemaal onder.
Het verscheiden van MLI heeft ook zo zijn voordelen. Zo wordt Cc richting Singles gelokt.quote:
Dat zie je verkeerd, je moet eerst posten dat je stopt met posten, dan op fok gaan discussieren over stoppen met posten, nog een aantal kuttopics openen, een kloon aan maken... en dan vrolijk weer verder gaan! Begrijp dat dan!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Ach, er zijn al zoveel van dit soort, toch redelijk kansloze, afcheidstopics geweest in de afgelopen 10 jaar FOK!.
Ik bedoel, stop met posten, val ons er niet mee lastig.
Oh ja, sorry, ik loop hier nog niet zolang rond iddquote:Op maandag 9 februari 2009 16:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, je moet eerst posten dat je stopt met posten, dan op fok gaan discussieren over stoppen met posten, nog een aantal kuttopics openen, een kloon aan maken... en dan vrolijk weer verder gaan! Begrijp dat dan!
Met dank aan R&P FB.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:55 schreef Garisson72 het volgende:
Het verscheiden van MLI heeft ook zo zijn voordelen. Zo wordt Cc richting Singles gelokt.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, ik loop hier nog niet zolang rond idd.
Word jij dan de nieuwe "vrouwelijke levensgenieter" van fok?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
Iets zegt me dat dit topic nóg meer reacties van buitenstaanders zal krijgen...
Noem je me nou oud?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]!
9 jaar... dan zou je dat toch moeten weten hoor!
Zou tijd worden. Er zat 5 jaar geleden al stof op je posts.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:57 schreef Copycat het volgende:
Ik stop er trouwens ook mee!
De ballen allemaal, stelletje kansloze interwebbers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |