Ja dat zeg ikquote:
Ik zit er over te denken een afscheidsreeks te openen voor mezelf, vol spannende cliffhangers en "holy fruitcake, onze Pappie zit diep in de penarie. Hoe redt onze held zich hier nu weer uit?" momenten.quote:
Stiekem wilde jij een date met MLI he?!quote:
Oh, dat komt zeer binnenkort toch wel, toch yvonne?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet vergeten melodramatisch je afscheid te nemen he?
Die is niet weg hoor, die zit bij mij thuis nuquote:Op maandag 9 februari 2009 17:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stiekem wilde jij een date met MLI he?!
Ik dacht dat ze op negers viel?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is niet weg hoor, die zit bij mij thuis nu.
Als je nog een aanleiding zoekt wil ik best zeggen dat je een slet bent ofzo hoor !quote:Op maandag 9 februari 2009 17:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken een afscheidsreeks te openen voor mezelf, vol spannende cliffhangers en "holy fruitcake, onze Pappie zit diep in de penarie. Hoe redt onze held zich hier nu weer uit?" momenten.
Zit?! Ik mag toch hopen dat ze je naakt op ligt te wachten...quote:Op maandag 9 februari 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is niet weg hoor, die zit bij mij thuis nu.
Alleen als het vol dramatiek zit!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat komt zeer binnenkort toch wel, toch yvonne?.
En zelfs nu nog ontkennen dat het niet door 't vorige topic kwamquote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oei, ik vergat een account. Rip, het betreft een zekere JB en Duim, don't flatter yourself want ik heb enkele dagen geleden al besloten te vertrekken.
Dan ga ik nu afkicken van Fok! Dag allemaal.
Zélfs yvonne in Singles!
ah kijk daar gaan we alquote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oei, ik vergat een account. Rip, het betreft een zekere JB en Duim, don't flatter yourself want ik heb enkele dagen geleden al besloten te vertrekken.
Zélfs yvonne in Singles!
Wat heeft JB gedaan dan, al die halve informatie is ietwat frustrerendquote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zélfs yvonne in Singles!
Wordt tijd inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat komt zeer binnenkort toch wel, toch yvonne?.
Je vergeet er nog wel meer heurquote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zélfs yvonne in Singles!
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zélfs yvonne in Singles!
Volgens de webcam heeft ze dr kleren nog aan.....quote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zit?! Ik mag toch hopen dat ze je naakt op ligt te wachten...
Oh, trust me dear, trust mequote:
Ik gok aan de hand van dit topic te zien: veel mensen een groot plezierquote:Op maandag 9 februari 2009 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat heeft JB gedaan dan, al die halve informatie is ietwat frustrerend
Ik ook niet...quote:Op maandag 9 februari 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
Ik wist niet eens dat whoopsydaisy en MLI dezelfde persoon waren overigens
Ik kende beide users niet eens voor vandaagquote:Op maandag 9 februari 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
Dan doe je toch iets foutquote:Op maandag 9 februari 2009 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens de webcam heeft ze dr kleren nog aan.....
Hoiquote:Op maandag 9 februari 2009 17:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout
Hoi Ripley
Ik ook nietquote:Op maandag 9 februari 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
Ow jeuj iets wat ik wél wist!quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:
En gaat de shoot nu ook niet door?
Of haal ik dingen door elkaar?
Je bent helemaal bij Cc.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:
En gaat de shoot nu ook niet door?
Of haal ik dingen door elkaar?
Dat valt reuze mee, zeg maarquote:
Ik zat meer te denken aan manipulatie op afstand, met zonder 7 dagen bedenktijd.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je nog een aanleiding zoekt wil ik best zeggen dat je een slet bent ofzo hoor !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |