^ Da's ook een goede kanshebber iddquote:Op zondag 8 februari 2009 23:19 schreef online het volgende:
Welk type moederbord heb je en welke voeding?
Is het geen ATX 2.0 moederbord en ben je vergeten de 4 polige kabel aan te sluiten die je processor aanstuurt?
Maar heb je de 4 polige stekker van de processor aangesloten?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:19 schreef Onnoman het volgende:
Heel irritant.. moet eerlijk zeggen dat ik geen antistatisch polsbandje heb gebruikt..
daarnaast schijnt alles het te doen.. de ventilator van de proc doet het.. lampjes branden van binnen.. ook de lampjes van mijn videokaart... alle fans draaien.. komt volgens mij geen geluid uit de schijven... hmmm ...
Dat boeit ook niet, die heb ik nog nooit gedaan en heb ook nooit een defect gehad dat veroorzaakt is door statische electriciteit.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:19 schreef Onnoman het volgende:
Heel irritant.. moet eerlijk zeggen dat ik geen antistatisch polsbandje heb gebruikt..
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:43 schreef Iblis het volgende:
Ik zou helemaal opnieuw beginnen eigenlijk: alleen CPU aansluiten, aanzetten checken of je de piep krijgt dat je geen RAM hebt, dan RAM erin, weer checken of hij zeurt over videokaart, dan videokaart erin, kijken of je beeld hebt, dan pas harde schijven aansluiten.
Hoe rond? Als het er zwart verbrand rond uitziet, dan is het niet goed. Had je de koelpasta goed aangebracht?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:50 schreef Onnoman het volgende:
processor koeler eraf gehaald.. zit een ronde vlek op mijn processor is dat erg?? :s..
Moet je altijd koelpasta gebruiken? heb ik niet gedaan namelijk...quote:Op zondag 8 februari 2009 23:56 schreef Iblis het volgende:
[..]
Hoe rond? Als het er zwart verbrand rond uitziet, dan is het niet goed. Had je de koelpasta goed aangebracht?
er moet altijd koelingspasta op, maar 't kan ook zijn dat dat al onder de processorkoeler zat. Moet je de koeling er even afhalen en kijken of er een witte substantie onder zitquote:Op zondag 8 februari 2009 23:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Moet je altijd koelpasta gebruiken? heb ik niet gedaan namelijk...
Dat ligt er maar net aan wat voor koeler je hebt... Als je een stock-koeler gebruikt is het niet nodig, daar zit al pasta op.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:58 schreef Onnoman het volgende:
Moet je altijd koelpasta gebruiken? heb ik niet gedaan namelijk...
Op de socket, zwart of grijs, met en geel stickertje en een uitroepteken en tekst in de zin van: "pas op dat je de pinnetjes niet verbuigd".quote:Op zondag 8 februari 2009 23:37 schreef Onnoman het volgende:
Heb je het plastic beveiligingsclipje van de socket afgehaald?
uhmm.. kweet niet.. waar zit die??
vlekje? Als in donkerbruin of zwart? Dan heb je kans dat je de cpu gefrituurd hebt.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:50 schreef Onnoman het volgende:
processor koeler eraf gehaald.. zit een ronde vlek op mijn processor is dat erg?? :s..
Heb je de pc-speaker dan wel aangesloten (of zit er een onboard)?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:07 schreef Onnoman het volgende:
maar computer geeft geen geluidje dus!
PCs zijn wat dat betreft net vrouwen. Je weet nooit waar het probleem precies ziet, het kost je veel moeite om het probleem te achterhalen en je weet slechts dat je een probleem hebt.quote:Op maandag 9 februari 2009 02:40 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb zoveel gedaan jongens. echt waar!
Kunnen jullie me alsjeblieft helpen ipv doorverwijzen?
Is een i7 icm Asus P6quote:Op maandag 9 februari 2009 09:08 schreef online het volgende:
Wat is het merk en type moederbord en welke processor heb je er in zitten?
Passen deze wel op elkaar.
Als je het merk en type van mobo en proc geeft kunnen we verder spitten.
De P6T heeft een een voedingsaansluiting links boven de processor. (deze kan ik niet goed zien op de foto's van TS)quote:Op maandag 9 februari 2009 09:40 schreef online het volgende:
[..]
Weet je ook welk type? P6T / DeLuxe /......
asus p6t deluxequote:Op maandag 9 februari 2009 09:40 schreef online het volgende:
[..]
Weet je ook welk type? P6T / DeLuxe /......
Hmmmquote:Op maandag 9 februari 2009 09:40 schreef Onnoman het volgende:
-met afstandsreepjes
-voeding is goed
-ik heb geen onboard videokaart
-1x geheugen kan niet moet minimaal 2
-speaker geeft piep als geheugen er uit is
-zit koelpasta op
een goede cmos clear is een pre toch?
Ik blijf toch een beetje hangen bij de voeding voor de processor, gezien de pc helemaal niets doet. (op de lampjes na dan)quote:Op maandag 9 februari 2009 09:45 schreef online het volgende:
[..]
De P6T heeft een een voedingsaansluiting links boven de processor. (deze kan ik niet goed zien op de foto's van TS)
Moederboord is ook gevoelig betreft het plaatsen van geheugen, alleen in een A1 bank mag een enkele module.
icm met 3 bankjes ook alleen de A1 sloten gebruiken.
Ja, is niet aangesloten.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:48 schreef online het volgende:
[..]
Ik blijf toch een beetje hangen bij de voeding voor de processor, gezien de pc helemaal niets doet. (op de lampjes na dan)
Kan iemand zien of op de foto van TS de 4 of 8 polige stekker voor de processor is aangesloten?
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, is niet aangesloten.
Zit net boven de CPU fan.
Op de laatste foto kan je de socket zien zitten.
ik had die kabel er even uit gehaald om beter overzichtelijke foto te makenquote:TS heeft ervaring met Assembleren........![]()
Thanx Netsplitter, weing moeite meer in steken.
Wanneer er een acht pins connector zit, wat denk je zelf?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik had die kabel er even uit gehaald om beter overzichtelijke foto te maken
maar nu de vraag of het 8 of 4 pins moet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Heb je uberhaupt wel de handleiding aangeraaktquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef Onnoman het volgende:
moet icm met de 8 pins ook een andere jumper setting?
ben gister tot half 3 bezig geweest met het boekje op me schoot;)quote:Heb je uberhaupt wel de handleiding aangeraakt
Wanneer er een 8 pins gevraagt wordt, altijd aansluiten.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben gister tot half 3 bezig geweest met het boekje op me schoot;)
http://letmegooglethatforyou.com/?q=%22system+to+halt%22quote:Op maandag 9 februari 2009 10:34 schreef Onnoman het volgende:
als een "system to halt" is.. wat houdt dat in?
Dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:40 schreef Niesl het volgende:
[..]
http://letmegooglethatforyou.com/?q=%22system+to+halt%22
Als ik wat links daar bekijk, wordt er gesteld dat de voeding niet krachtig genoeg is...
Staat in dat andere topic geloof ik.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:31 schreef Core. het volgende:
Welke Videokaart heeft TS?
Maak dan eens een foto met alle stekkers erin, misschien dat we dan wat zien.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik had die kabel er even uit gehaald om beter overzichtelijke foto te maken
1000 Watt voeding is zware overkill. Met 800 van een A-merk moet je volgens mij ruim voldoende hebben..quote:Op maandag 9 februari 2009 11:55 schreef Onnoman het volgende:
@bootje84
Ik heb alles gedaan in verschillende samenstellingen! mobo met proc, mobo proc ddr, mobo proc ddr video
vraagje a.d.h.v bootje.. heeft het loskoppelen van hdd/dvd invloed op opstarten?
@klaas @netsplitter
aan 750w heb ik inderdaad ruim voldoende.. als ik een extra 1gb videokaart in zou doen zou 1000 wat op zijn plaats zijn
nog steeds niks..
ik ga ervan uit dat er gewoon wat mis is aan mijn mobo of videokaart:
Geheugen moet sowieso niet zo zitten.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:58 schreef online het volgende:
[..]
Maak dan eens een foto met alle stekkers erin, misschien dat we dan wat zien.
(positie geheugen A1/A2, aansluitingen harde schijf e.d.)
Ik vermoed niet dat het je voeding is, hij zou in ieder geval moeten gaan opstarten.
Is het stopcontact geaard? (praktijk gevalletje moeilijk doen gehad)
Leuk verhaal, ware het niet dat het verhaal van TS ook voor mij opging en dat toch echt de voeding was.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:22 schreef Karrs het volgende:
Wat TS beschrijft, komt neer op een defecte processeur.
Waarom, Karrs?
Kwestie van wegstrepen. Het materiaal gaat allemaal keurig aan, dat betekent dat de voeding okee is en dat er goed stroom naar de apparatuur gaat. De monitor zal ook wel okee zijn, bovendien beschrijft de TS een voor mij herkenbare situatie. Alles gaat aan incl harde schijf, maar verder gebeurt er niets.
Het moederbord echter, piept niet. Waarom niet? Omdat de BIOS niet start. Waarom start de BIOS niet? Omdat ie geen processor heeft! Tenminste, dat denkt het moederbord. In alle andere gevallen zou het BIOS gaan piepen. Bij geheugen, videokaart etc etc etc, gaat het BIOS piepen. Alleen bij een processorprobleem niet.En wat nu?
Koelpasta is al langsgekomen. Er is altijd de kans dat de processor DOA is, maar wat vaker gebeurt is dat een processor meteen bij het eerste aanzetten oververhit raakt en er (dus) meteen de brui aan geeft.
TS, haal bij de computerwinkel ff een buisje/tubetje koelpasta. Vraag om koelpasta met kwikzilver. Haal vervolgens de koeler los, neem deze af met wasbenzine (voorzichtig!) en doe hetzelfde met de processor. Gebruik een niet-pluizend doekje of stukje keukenpapier met wat wasbenzine. (GEEN toiletpapier!)
Sluit vervolgens de processeur weer aan, gebruik een klein stukje karton (je hebt doosjes genoeg) en smeer de processor licht in met de koelpasta. Niet te veel, maar ook zeker niet te weinig. doe de processor er weer op en try again.
Zelfde? Breng dan de processeur maar terug... die is dan doorgebrand of DOA.
Doelde er eigenlijk op welke hij nou gebruikte, nu ik het terug lees kan je het inderdaad verkeerd opvatten.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geheugen moet sowieso niet zo zitten.
Maar waarschijnlijk in a1, b1, c1.
Tripple channel.
Heb je aansluiting 1 wel aangesloten? (4/8 pin EATX) > linksboven op t plaatje.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:22 schreef Onnoman het volgende:
@online
ja zoals vermeld in manual, a1 is de 2e van links
[ afbeelding ]
graag nog duidelijk antwoord op mijn vraag:
Kunnen resultaten anders zijn wanneer ik de schijven uit de sata sloten haal? (zodat je alleen in de bios komt)?
Ik vrees een doa..
Weet ik... maar dan nog.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:29 schreef Onnoman het volgende:
@Karrs
op de nieuwe i7 processors zit standaard koelvloestof tussen koeling en proc
Zonder eigenwijs te willen doen: dat zou heel goed kunnen, maar dan hadden de acties die TS inmiddels al heeft uitgevoerd, een heel ander resultaat moeten hebben.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Leuk verhaal, ware het niet dat het verhaal van TS ook voor mij opging en dat toch echt de voeding was.
Ik lees nergens dat TS een zwaardere voeding heeft geprobeerd.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:36 schreef Karrs het volgende:
[..]
Zonder eigenwijs te willen doen: dat zou heel goed kunnen, maar dan hadden de acties die TS inmiddels al heeft uitgevoerd, een heel ander resultaat moeten hebben.
Bovendien is het moeilijk te geloven dat de computer dan constant hetzelfde zou doen.
Ben je boos? lolquote:
Nee hoor.quote:
Kapotte CPU resulteerde bij mij iig continue in precies hetzelfde scherm ongeacht wat ik voor combi er aan had hangen. Pest was dat dat kreng al een replacement rechtstreeks van AMD was dus had er nooit aan gedacht dat dat ding kapot kon zijn. Gelukkig had ik een tweede S939 systeem staan zodat ik onderdelen kon swappenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:36 schreef Karrs het volgende:
Zonder eigenwijs te willen doen: dat zou heel goed kunnen, maar dan hadden de acties die TS inmiddels al heeft uitgevoerd, een heel ander resultaat moeten hebben.
Bovendien is het moeilijk te geloven dat de computer dan constant hetzelfde zou doen.
jij woont dus niet in de buurtquote:Maar wanneer je in de buurt zou wonen had ik eventueel langs kunnen komen met een zwaardere voeding.
Lijkt me handiger om naar Ridderkerk te gaan...quote:[b]Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef Onnoman heb net gemailed naar alternate.. ik kan mijn videokaart daar laten testen of deze het doet..
ik heb ov jaarkaart dus effe een retourtje bergen op zoom kan geen kwaad natuurlijk.. en toch denk ik dat het niet aan mijn videokaart ligt..
Fout gedacht, een vergissing die meerderen begaan. Als een processor niet goed gekoeld wordt, brandt ie METEEN door, ook al heb je verder nog niets gedaan. Dat is echt een kwestie van seconden.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef Onnoman het volgende:
er is niks mis met de componenten..
ik heb alles via pcbuilder van alternate gedaan,
alternate adviseerde mij per mail om deze voeding te nemen.. nou prima niks aan dehandjes
![]()
heb net gemailed naar alternate.. ik kan mijn videokaart daar laten testen of deze het doet..
ik heb ov jaarkaart dus effe een retourtje bergen op zoom kan geen kwaad natuurlijk.. en toch denk ik dat het niet aan mijn videokaart ligt..
als er geen defect aan mobo is dan zijn de volgende dingen die het volgens mij zouden kunnen zijn:
-over het hoofdgeziene bepaalde jumper invoer/setting
-defect mobo
-defect videokaart
-misschien processor overheated.. (dat betwijfel ik, aangezien een kale opstart niet veel warmte verwacht hoeft te worden)..
NEE dat heb ik dus niet, aldus boven!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:01 schreef Karrs het volgende:
TS, ik kan niet opmaken of je nou de harde schijven ooit hebt losgekoppeld van het moederbord.
Dan wachten we nog even tot je 't wel hebt gedaanquote:Op maandag 9 februari 2009 14:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
NEE dat heb ik dus niet, aldus boven!
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:15 schreef Onnoman het volgende:
volgende stappen die ik dus zou moeten nemen (ben nu op werk dus kan weinig doen)
-koelvloeistof kopuh
-sata verbinden loskoppelen van mobo
Raad jij 'm ff aan om koelvloeistof te kopen....quote:
KoelPASTA, pikquote:Op maandag 9 februari 2009 14:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Raad jij 'm ff aan om koelvloeistof te kopen....
Het is geen auto.......
Nee...quote:Op maandag 9 februari 2009 15:07 schreef Onnoman het volgende:
whahaha.. idd!
koelpasta is toch koelvloeistof.. of what the fok
3e keer.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:44 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Heb je nou ook al die andere beeldschermaansluiting geprobeerd ?
An sich wel. Kwikzilver, zoals ik aanraadde?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:29 schreef Onnoman het volgende:
@klaas ja!
@Led ja ik
ik heb nog een tubetje koelpasta van paar jaar oud.. blijft die zooi goed?
Ik ook.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:06 schreef bbfakir het volgende:
Benieuwd hoe dit afloopt.
Geen pasta.. heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:51 schreef Onnoman het volgende:
Nou stand van zaken:
-sata kabels verwijdert niks gebeurd!
-koelpasta is niet nodig! (aldus alternate)
-forums aangemaakt bij asus/tweakers en hardware.info
Verder nog een extra fototjes met wat beschrijvingen erbij!
KIJK HIER EFFE
rechts boven zit een jumper.. die heb ik eens naar boven gedaan.. geen ramp denk ik
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:51 schreef Onnoman het volgende:
-koelpasta is niet nodig! (aldus alternate)
Dat zegt de Receptioniste van Alternate zeker.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geen pasta.. heb ik nog nooit van gehoord.
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef Onnoman het volgende:
i7 processors zit standaard koelpasta op
quote:
Onder de boxed koeler zit vaak koelpasta maar ik heb het nog nooit op de CPU gezien.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef Onnoman het volgende:
i7 processors zit standaard koelpasta op
Lezen:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:59 schreef Onnoman het volgende:
nogmaals pasta hoeft niet!!!!
http://www.intel.com/support/processors/corei7ee/index.htm
en klik op Processor integration video..
bronquote:The current thermal solutions that ship with the Boxed Intel® Desktop and Server processors come with a thermal interface material applied to the bottom of the heatsink in a 3 bar application from the factory (Figure 1). This thermal interface material on the fan-heatsink helps ensure that a good heat transfer takes place between the processor integrated heat spreader and the fan-heatsink.
Any replacement or reinstallation of the processor or fan-heatsink requires replacement of the thermal interface material. The integrity of the thermal solution is important because the processor will slow down if the thermal solution is not effective and eventually could cause the processor to shut down entirely.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Waarom kom je hier dan om hulp vragen als je 't zo goed weet...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:59 schreef Onnoman het volgende:
Als je het zo goed weet...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:59 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:07 schreef Onnoman het volgende:
whahaha.. idd!
koelpasta is toch koelvloeistof.. of what the fok
Huilie...... en vooral vriendelijk voor de mensen die helpen, veel plezier met je verneukt in elkaar gezette pc!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:37 schreef Onnoman het volgende:
proc is niet doorgebrand.. mensen op dit forum zijn eigenwijs.. denken nog steeds dat ik er koelpasta op moet zetten terwijl dat niet nodig is..
quote:als deze daadwerkelijk doorgebrand zou zijn zou ik wel wat geroken hebben.. want heb de pc sinds aanschaf nooit verlaten wanneer er stroom op stond..
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:16 schreef Onnoman het volgende:
ik doe niet eigenwijs.. kijk gewoon dat filmpje voordat je wat zegt...
ik lurk met je meequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:43 schreef jpjedi het volgende:
Goeie god zeg. een heel topic vol behulpzame mensen en een eigenwijze drol die het beter denkt te weten maar toch ook weer niet.![]()
![]()
Ik ga lekker lurken voor het leedvermaak.
En jij hoort er eigenlijk geen een te hebben, hoe je ermee omgaat en erover praat....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:19 schreef Onnoman het volgende:
Jongens! jullie hebben niet eens een i7 processor voglens mij...
Volgens mij heb ik toch even geleden gepost dat ik bijna dezelfde config heb als jij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:19 schreef Onnoman het volgende:
Die kring is integrated koelpasta...
Jongens! jullie hebben niet eens een i7 processor voglens mij...
Ik denk ook niet dat het een koelpasta probleem is. Want die is al aangebracht op de koeler.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:19 schreef Onnoman het volgende:
Die kring is integrated koelpasta...
Jongens! jullie hebben niet eens een i7 processor voglens mij... normaal gesproken hoort daar inderdaad koelpasta bij..
en trouwens.. ik stel jullie hulp onwijs op prijs!
Ik heb besloten morgen middag naar mycom te gaan, heb ze gebeld.. neem mobo/geheugen/voeding/proc en voeding mee.. zijn gaan het testen voor 30 euro.. moet maar
volg nou maar gewoon wat ik zegquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:37 schreef Onnoman het volgende:
proc is niet doorgebrand.. mensen op dit forum zijn eigenwijs.. denken nog steeds dat ik er koelpasta op moet zetten terwijl dat niet nodig is.. als deze daadwerkelijk doorgebrand zou zijn zou ik wel wat geroken hebben.. want heb de pc sinds aanschaf nooit verlaten wanneer er stroom op stond..
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:02 schreef Netsplitter het volgende:dat kun je berekenen en daarnaast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je de videokaart eruithaalt en alle hardeschijven loshaalt heb je nog genoeg wattage over om het ding tenminste een piep te geven!daarom sluit ik deze uit
Redacted
Fout.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat kun je berekenen en daarnaast.
als je de videokaart eruithaalt en alle hardeschijven loshaalt heb je nog genoeg wattage over om het ding tenminste een piep te geven!daarom sluit ik deze uit
heej lapzwans.. ik weet dat ik jou niet serieus hoef te nemen.. met je nep poll..quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
volg nou maar gewoon wat ik zeg![]()
het blijft uitsluiten en als je dat niet doet kan ik ook eeuwig blijven speculeren![]()
kan ik net zo goed een slotje aanvragen! en is dit topic niet meer waard dan een onzin topic
alsnog succes en ik zie dat je eindelijk je onderdelen laat testen!
* mobo of processorof is het toch de voeding ? POLL
![]()
Poll: Wat was nou het probleem?Koelpasta voeding processor mobo draadje los
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gok pollals het iets anders is hier zeggen even geen rekening mee gehouden
![]()
wijze opmerkingquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:14 schreef Rutger1983 het volgende:
heb je je beeldscherm output misschien niet op analog ipv digital staan ofzo?
je "vakkundigheid" is dermate triestquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
heej lapzwans.. ik weet dat ik jou niet serieus hoef te nemen.. met je nep poll..
ga ergens anders interessant lopen doen maar bevuil mijn topic daar niet mee!
opzoutuhhhh!!
Your pc is disappointedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
volg nou maar gewoon wat ik zeg![]()
het blijft uitsluiten en als je dat niet doet kan ik ook eeuwig blijven speculeren![]()
kan ik net zo goed een slotje aanvragen! en is dit topic niet meer waard dan een onzin topic
alsnog succes en ik zie dat je eindelijk je onderdelen laat testen!
* mobo of processorof is het toch de voeding ? POLL
![]()
Poll: Wat was nou het probleem?Koelpasta voeding processor mobo draadje los
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gok pollals het iets anders is hier zeggen even geen rekening mee gehouden
![]()
amenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:15 schreef SpookY22 het volgende:
TS is een sukkel die DENKT er verstand van te hebben maar had gewoon die 5 tienen extra moeten uitgeven om het in elkaar te laten zetten dan had hij geen 3 dagen nodig gehad om het aan de gang te krijgen.
Tevens als je nu beweert dat je geen sukkel bent verwijs ik je even naar je vorige topic met je VGA kaart, Hele oude videokaart in een supernieuw systeem! als je daadwerkelijk met een handleiding aan de gang had gegaan dan had je geweten dat die VGA kaart niet ging passen.
TS is gewoon hetzelfde als 90% van alle Nederlanders, leuk nieuw spul, aansluiten gek kijken as het niet werkt maar geen handleidingen lezen van spullen waar je geen verstand van hebt..... en dan op google of op fora gaan zeuren dat iedereen daar er geen verstand van heeft. Donder lekker op naar Tweakers, eerste 4 reply's die je daar krijgt zijn: google, RTFM, Use the Fucking Search en Slotje
Kortom er wordt wat inzet verwacht van degene die de vraag stelt. Succes in de verdere samenleving en met je verrotte PC.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:15 schreef Onnoman het volgende:
triest = sad.. en niet disappointed
mijn pc is niet teleurgesteldik ben teleurgesteld
tuurlijk wel je pc is teleurgesteld dat je hem niet inelkaar kreeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga nou maar naar die dude in utrechten doe hem de groeten
Redacted
quote:[b]Op woensdag 11 februari 2009 09:15 SpookY22....is een sukkel die ..... gewoon ... niet ... hetzelfde als 90% van alle Nederlanders, ...i....s...en gek kijken ....en ... geen verstand! ..... en dan op google "geen verstand" Use the Fucking Search
Kortom .....verrot.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef Karrs het volgende:
Twee in serie geschakelde D-latches waarvan de uitkomst geïnverteerd wordt (aka D-flipflop)
Maar hoe zit het dan met de fluxinductor?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef Karrs het volgende:
Twee in serie geschakelde D-latches waarvan de uitkomst geïnverteerd wordt (aka D-flipflop)
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:40 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb zoveel gedaan jongens. echt waar!
Kunnen jullie me alsjeblieft helpen ipv doorverwijzen?
quote:Maar hoe zit het dan met de fluxinductor?
een aparte Geforce welk model weet ik niet uit mijn hoofdquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:37 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
natuurlijk weten jullie niet wat dit is..
Is dat wel een fluxinductor? Volgens mij is dat een particle-compensator met extra lasdoppen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met de fluxinductor?
je weet niet eens waar op ik heb gevotequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:10 schreef Onnoman het volgende:
even toch reageren...
Vraagje bij Assemblage
en dan ben je de kneus als het niet nummer 1 is
Ik doe helemaal niet bijdehand, maar geef je juist wat info.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:31 schreef Onnoman het volgende:
Core doe eens niet zo bijdehand
als ik mijn eigen technische dienst zou hebben, zou je mij hier ook niet horen... maar zolang ik geen geldboom heb om een reserve p6t te kopen vind ik dit forum een ideale manier als denktank..
maar goed.. er zijn altijd van die mensen die ondeskundig lopen te blaten terwijl ze er eigenlijk totaal geen verstand van hebben...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:34 schreef Onnoman het volgende:
het is ook niet voeding
we zijn eruit gasten
videokaart naar de KK!! yeh!!
gelijk terug dr mee!!
quote:
Ik zat al te denken (als je langs zou komen) om met je grafische kaart te beginnen. Maar je hebt het zelf al uitgevonden. Ik zou zeggen veel plezier ermee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:34 schreef Onnoman het volgende:
het is ook niet voeding
we zijn eruit gasten
videokaart naar de KK!! yeh!!
gelijk terug dr mee!!
Waarom?quote:
OK systeembouwer, je vid.kaart was defect en je had geen andere werkende compatibel kaart liggen wat dit probleem van 'geen beeld krijgen' kon uitsluiten/oplossen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:22 schreef Onnoman het volgende:
jezus core... volg anders dit onderwerp en lul er niet zo slap omheen
ik kreeg ook niet te horen of je wel of niet een piep kreegquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:21 schreef Onnoman het volgende:
haha
jongens.. dr is een stand van zakennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
HET IS NIET: koelpasta
HET IS NIET:moederbord
het is NIET: geheugen
OOK NIET: processor!!
IK KREEG BEEEELDDDDDDDDDDDDDDDDDD
het is of videokaart! of het is voeding!
ohhhh zo heerlijk om gelijk te hebben
(heb voeding en videokaart gekocht bij mycom.. binnen 8 dagen geld terug)
hier krijgt mycom een dikkevoor
Stuur deze lijst door naar de Admins en zij zullen voor gepaste gevolgen zorgen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:40 schreef Onnoman het volgende:
Laatste reactie van mij
bedankt voor de mensen die mij geholpen hebben:
eleusis
JaapB
neen
zomaareennaam
Aoristus
core (voortaan topic beter volgen)
Cothen
Iblis
Phystick
Netsplitter
Klaas.Klopkaas
FJD -- jij had uiteindelijk gelijk
Superweber
Bootje84
Karrs (ondanks dat je het helemaal mis had met je processor en koelpasta)
Rucky
jochem8
Voor de mensen die offtopic reageren en kansloos in de maatschappij zijn:
led
cablegunmaster
radio-silence
schoombak
spookyy22
jpjedi
en4cer
Whoehoeeeequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:40 schreef Onnoman het volgende:
Laatste reactie van mij
bedankt voor de mensen die mij geholpen hebben:
eleusis
JaapB
neen
zomaareennaam
Aoristus
core (voortaan topic beter volgen)
Cothen
Iblis
Phystick
Netsplitter
Klaas.Klopkaas
FJD -- jij had uiteindelijk gelijk
Superweber
Bootje84
Karrs (ondanks dat je het helemaal mis had met je processor en koelpasta)
Rucky
jochem8
Voor de mensen die offtopic reageren en geen bijdrage konden leveren aan dit onderzoek (EDIT):
led
cablegunmaster
radio-silence
schoombak
spookyy22
jpjedi
en4cer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |