Was hij niet iets met Florian of zo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:40 schreef Zith het volgende:
[..]
Had een lange tijd verschillende kloons, maar onder welke namen weet ik niet meer...
Dat is wel zeker.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bedoel je Halcon? Dat is volgens mij CherryMoonTraxx.
Dat vind ik misschien wel mijn slechtste kloon ooit. Veel te grof, met die vuilniszak enzo. Mensen werden oprecht boos, en dat is nooit mijn bedoeling geweest. Zoals altijd had ik een bepaalde verhaallijn in mijn hoofd, maar in dit geval moest ik dat voortijdig afbreken.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:26 schreef eleusis het volgende:
Een mooie kloon, die ik met veel plezier en frustratie gevolgd heb, is overigens bouncingvictor.
Fout in gebruikersnaam.
Voor jou, een steuntje in de rug.
Is Fok aansprakelijk voor mijn schade?
Beoordeel mijn gedichten.
Rotkat van mijn balkon houden.
En Vele Anderen...
Vreemd dat ie plots niet meer post iddquote:
Moonah poste gisteren nog in R&P:quote:Op zondag 8 februari 2009 22:16 schreef eleusis het volgende:
Oeps ik weet het al, ik ben in verwarring met Moonah...
Die je overigens ook nooit meer ziet maar dat komt wel door OUD![]()
Wie weet wat er met hem is gebeurdquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:17 schreef Croupouque het volgende:
Over dolle_hond heb ik ooit eens een overdreven zeurtopic geopend, iets waar ik achteraf wel spijt van had. Anderen afzeiken is absoluut niet mijn stijl.
Dat was ook niet bepaald mijn favorietquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:03 schreef Croupouque het volgende:
Dat vind ik misschien wel mijn slechtste kloon ooit. Veel te grof, met die vuilniszak enzo. Mensen werden oprecht boos, en dat is nooit mijn bedoeling geweest. Zoals altijd had ik een bepaalde verhaallijn in mijn hoofd, maar in dit geval moest ik dat voortijdig afbreken.
JAM?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:29 schreef cultheld het volgende:
Ik mis het oeuvre van DAM.
Op het hoogtepunt moet je stoppen, zegt men wel eensquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:07 schreef tong80 het volgende:
Koekepan werd ooit Fokker van het jaar.
Nooit meer iets van vernomen.
Oh, dan hoef ik nog niet te stoppen, heb nog geen hoogtepunt gehad hier op Fok!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Op het hoogtepunt moet je stoppen, zegt men wel eens
Bij mij legt het anders. Men verwijt mij wel eens dat mijn posts geen diepte bevatten. Maar ik kan zo een hele rij dieptepunten opnoemen....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik nog niet te stoppen, heb nog geen hoogtepunt gehad hier op Fok!
SHEquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Op het hoogtepunt moet je stoppen, zegt men wel eens
Triest bericht: Otaku-san is overledenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:08 schreef Manono het volgende:
BooBooSan en Nuoro
Kan er nit over uit dat Otaku-San overleden is.. :-|
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |