quote:
Vertel hier wat je pijn is, daar is R&P o.a. voorquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:28 schreef -RockYourBody- het volgende:
wat is een goede manier om de rest van de wereld even jouw pijn te laten voelen.
Daar schiet ts niets mee op natuurlijk, dan heeft ie zelf veel meer pijn maar de rest van de wereld voelt daar niets van.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:35 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vertel hier wat je pijn is, daar is R&P o.a. voor![]()
En verder, een paar klappen tegen de muur helpt ook wel.
Praten, praten daar schiet je zo weinig mee op ... denk dat het een veel beter gevoel zou zijn om smorgens de eerste de beste die ik op het station tegen kom een keiharde dreun op zijn harses te geven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:35 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vertel hier wat je pijn is, daar is R&P o.a. voor![]()
Nou dan hoop ik voor je dat je mij niet tegenkomtquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:38 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Praten, praten daar schiet je zo weinig mee op ... denk dat het een veel beter gevoel zou zijn om smorgens de eerste de beste die ik op het station tegen kom een keiharde dreun op zijn harses te geven.
Eerst wil je diegene niet KO slaan dus dan maar een willekeurig persoon op het station die je niet kent.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:38 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Praten, praten daar schiet je zo weinig mee op ... denk dat het een veel beter gevoel zou zijn om smorgens de eerste de beste die ik op het station tegen kom een keiharde dreun op zijn harses te geven.
Ask the emo's for more informationquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Of je snijdt jezelf in je polsen, schijnt te helpen.
Zo de koffie uit zijn handen slaan die hij net bij de Kiosk besteld had ... bamm bamm.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef MrNiles het volgende:
zoek in de stad een grote brede neger op en sla die 1x op z'n bek...misschien dat je dan zo bent genezen
Meer zin om een Chris Browntje te doen ... om iemand te slaan met een umbrella-ella-ella.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:11 schreef mirved het volgende:
Ben je boos pluk een roos zet die op je hoed is het morgen weer goed.
Vechten, waar heb je het over man ... als het punt daar is dan is het me raining blows upon you. Maar ik besef dat er een andere manier moet zijn vandaar de vraag in de OP.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef Remake het volgende:
Zoek gewoon een zwerfer en neem het op ipv op intenret posten dat je wil vechten
Arbeidspsychologie en een gevoel dat herkenbaar is in dat geval help me eens want op dit moment voel ik me zoals Jlo ooit eens zong "It's hard for me to control myself and to hold myself back from jumpin' on ya like I wanna, like I wanna, wanna".quote:
Misschien moet je eens naar echt goeie muziek luisteren in plaats van naar die shitzooi...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:34 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Arbeidspsychologie en een gevoel dat herkenbaar is in dat geval help me eens want op dit moment voel ik me zoals Jlo ooit eens zong "It's hard for me to control myself and to hold myself back from jumpin' on ya like I wanna, like I wanna, wanna".
Hoe bedoel je ik luister naar van alles ...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:36 schreef Jenneh het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar echt goeie muziek luisteren in plaats van naar die shitzooi...
Nee, jij wil je pijn afreageren op een wildvreemde.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:52 schreef -RockYourBody- het volgende:
Shit is real ... the same thing you did to me I am going to do to you.
Heb liever dat iemand het voelt ... dat is wat meer wezenlijks.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef Cmonv het volgende:
Door woede te uiten gaat het nog niet weg.
Pas als je het accepteert gaat het weg.
Je realiseert je dat dit een erg enge opmerking is?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:17 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Heb liever dat iemand het voelt ... dat is wat meer wezenlijks.
Zolang TS quotes van JLO aanhaalt is er vrij weinig aan de hand denk ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je realiseert je dat dit een erg enge opmerking is?
Met humor probeer ik het iets minder serieus te maken ... dat maakt het nog niet onwaar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:03 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Zolang TS quotes van JLO aanhaalt is er vrij weinig aan de hand denk ik.
Hear hear.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee, jij wil je pijn afreageren op een wildvreemde.
Zoals in een van de eerste posts geopperd, doe een cursus anger management.
Heeft je toekomstige vriendin ook baat bij.
Spitsnieuwsquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:13 schreef Godshand het volgende:
Benieuwd of TS iemand op het station heeft gevonden
Heb je al iemand op zijn muil getimmerd?quote:
Als vrijgezel ben jij natuurlijk op zoek naar de alpa male, begrijpelijk ....quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je al iemand op zijn muil getimmerd?
Alpha. En nee, dank je.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef -RockYourBody- het volgende:
Als vrijgezel ben jij natuurlijk op zoek naar de alpa male, begrijpelijk ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |