abonnement Unibet Coolblue
pi_8484279
In vervolg op Triest bericht: Otaku-san is overleden.

De openingspost uit dat topic:

quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:34 schreef Kozzmic het volgende:
Gisteren is mij duidelijk geworden dat 'oer-Fok!ker' Otaku-san 2 maanden geleden is overleden. Een berichtje destijds op Nu.nl over een man in Amsterdam-Oost die was overleden ten gevolge van een koolmonoxidevergiftiging deed al een bel rinkelen; omdat ik Otaku een paar keer IRL ontmoet en gesproken heb wist ik dat leeftijd en straat overeenkwamen. Aangezien ik hem ook niet meer zag posten (als Otaku-san postte hij sinds afgelopen zomer niet meer, maar hij was tot begin december nog wel actief onder een andere nick) ben ik deze week gaan zoeken naar wat meer info en via via ben ik zo te weten gekomen dat het inderdaad 'onze' Otaku betreft. Helaas geen twijfel mogelijk.

Hij is slechts 55 jaar oud geworden, vorige week zou hij 56 geworden zijn.

Rust zacht lieve Wessel. Ik herinner me je als iemand die dingen misschien niet altijd even scherp zag, maar je was wel een zeer sociaal en betrokken persoon, met hart voor je mede-users en voor Fok!.


quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 14:36 schreef yvonne het volgende:
Er is contact met de familie en die heb ik deze link doorgestuurd, per telefoon liet zijn zus me weten dit zeer op prijs te stellen!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 14-02-2003 20:12]

pi_8484302
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie hem nog zo weglopen in het Vondelpark. We gingen met z'n allen de stad in om wat te eten en hij sloeg zomaar af. Geen dag, helemaal niks tegen de groep. Ik liep vlak bij hem en vroeg nog of hij dan niet mee ging. Hij schudde het hoofd en was weg. Dat beeld kan ik nu even niet uit m'n hoofd krijgen... Rust zacht Otaku-san
Ik heb een zelfde verhaal over hem, maar dan n.a.v. de eerste grote Fok!meeting in Amsterdam, februari 2000. We liepen in een grote groep van het restaurant naar de Ierse pub vlakbij de Dam. Hij liep naast me, we liepen te praten. In de Ierse pub kijk ik om me heen en zie ik hem niet meer.

Toen ik hem 2 dagen later via ICQ sprak bleek hij naar huis te zijn gegaan, zonder iets tegen iemand te zeggen. Hij had het erg leuk gevonden, maar het was weer even genoeg, hij was het niet gewend om onder zoveel mensen te zijn.

  vrijdag 14 februari 2003 @ 19:50:16 #3
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_8484315
Rust zacht....
Ik ga naar huis.
  vrijdag 14 februari 2003 @ 19:50:36 #4
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_8484322
Otaku-san, R.I.P. ik had geen idee trouwens dat ie 55 was.....
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_8484336
koester die momenten maar. de vreemdste momenten blijven je vaak het langst bij....
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  vrijdag 14 februari 2003 @ 19:51:44 #6
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_8484341
Topic van #dig (otaku was altijd erg betrokken met D&S en later DIG, zoals ik al ook al in deel 1 heb gezegd)
quote:
RIP Otaku-San, daar gaat de wereld naar de klote met al die virusmailtjes....
  Admin vrijdag 14 februari 2003 @ 19:54:41 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_8484394
Ja, heel treffend, ik heb hem nu 3x gemeet en iedere keer hetzelfde verhaal,
maar WEL zei hij ieder keer dapper dat hij nu toch echt wat vaker onder de mensen zou komen,
maar het kwam er maar niet van.
Wel was hij altijd erg spraakzaam op icq of mail.

Altijd als hij iets van je gelezen had, kwam hij even privé om je nog even
zelf te spreken.

Ik ben nu vanaf gisteren alle topics een beetje aan het nalezen, wat een bijzondere man was het!!!

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_8484542
Ik ben misschien een newbie enzo, maar ik zit even zijn topics na te lezen.
Jammer dat het er niet zoveel zijn
Ik vind het wel leuk om die topics te lezen

rust in vrede, otaku-san!

[Dit bericht is gewijzigd door SuperUli op 14-02-2003 20:08]

pi_8484918
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:54 schreef yvonne het volgende:
Wel was hij altijd erg spraakzaam op icq of mail.

Altijd als hij iets van je gelezen had, kwam hij even privé om je nog even
zelf te spreken.

Ik ben nu vanaf gisteren alle topics een beetje aan het nalezen, wat een bijzondere man was het!!!


Klopt, idem hier.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 14 februari 2003 @ 20:36:30 #10
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_8485127
Rust zacht O.S.

Ik schrok eigelijk best wel toen ik het gisteravond hoorde, toen ik door had wie het was. Schoot mij dezelfde vraag door het hoofd als yvon. Was het een ongeluk?
Ik weet eigelijk niet wat ik moet zeggen..
Woorden schieten hiervoor te kort.

O.S We zullen je missen!

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_8485504
Rust In Vrede

Ik heb je nooit gekend, maar aan je posts te zien was je een goed persoon. Heel veel sterkte voor de nabestaanden en iedereen die hem gekend heeft

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_8485741
nooit een post van hem gelezen, desalnietemin zonde... rip
  vrijdag 14 februari 2003 @ 21:10:25 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_8485796
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:50 schreef HAL9000S het volgende:
Otaku-san, R.I.P. ik had geen idee trouwens dat ie 55 was.....
Ik had hem ook veel jonger ingeschat. Nouja 55 is tenminste nog wat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 14 februari 2003 @ 21:22:02 #14
4423 Evil
Yo-skippely-dai-dee-doe
pi_8485989
Zit dit met kippevel te lezen....
Kon hem nie zo goed, maar toch....

RIP Otaku

Ride on, I'll see you [br] I could never go with you, no matter how I wanted to
  vrijdag 14 februari 2003 @ 21:23:24 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_8486011
ben er even stil van.
veel te vroeg...

rust zacht Otaku

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 14 februari 2003 @ 21:27:06 #16
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8486066
Voor mij blijkt vandaag des te meer dat internet, en Fok! in het bijzonder, toch lang niet zo anoniem en onpersoonlijk is als we wel eens beweren. De hele dag, vanaf het moment dat ik het vanochtend las, heeft het toch in mijn hoofd rondgespookt. Ik heb nooit veel contact met hem gehad, op een vluchtige ontmoeting op de eerste Amsterdam meeting en een keer chatten na, maar toch doet het me meer dan je daaruit zou kunnen concluderen. Als user kende ik hem natuurlijk al van het prille Fok!begin en zijn posts las ik ook altijd met veel belangstelling.

Otaku-san zal hier zeker gemist worden en ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken zijn familie te condoleren met dit verlies.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_8486723
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:49 schreef Kozzmic het volgende:


Toen ik hem 2 dagen later via ICQ sprak bleek hij naar huis te zijn gegaan, zonder iets tegen iemand te zeggen. Hij had het erg leuk gevonden, maar het was weer even genoeg, hij was het niet gewend om onder zoveel mensen te zijn.


Een heel bijzonder mens dus..
Het is jammer, heel jammer..
pi_8487126
Otaku was een goeie vent. Het had altijd wat zinnigs te zeggen. Hij hielp Fok groot maken.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_8487185
Zoals ik gisteren al tegen TARAraboemdijee zei: "Vreemd om sommige posting na te lezen, hij leeft in zijn postings toch een beetje voort." Ik kende Otaku-san alleen van zijn icoon en af en toe een postje toch laat het bij mij een vreemd gevoel achter. Fok! staat toch dichter bij de maatschapij dan ik gedacht had.

Ik heb gisteren ook nog even zijn laatste posting opgezocht. Beetje raar om zijn laatste 'goodbye' te lezen..... nouwjah een echt punt kan ik niet maken in deze post. Moest het even kwijt.....

Free people own guns! Slaves do not!
  vrijdag 14 februari 2003 @ 22:35:43 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8487430
Otaku, de rare man waar ik nog een tijd gezellig met heb zitten kletsen in december 2000. Iemand die leek in z'n eigen wereldje te leven, maar hoe dan ook altijd heel vriendelijk, aardig en interessant.

Otaku, het ga je goed waar dat ook mag zijn

pi_8487506
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:24 schreef Vampier het volgende:
Ik heb gisteren ook nog even zijn laatste posting opgezocht. Beetje raar om zijn laatste 'goodbye' te lezen..... nouwjah een echt punt kan ik niet maken in deze post. Moest het even kwijt.....
Hij heeft daarna nog wel gepost, maar onder een nieuwe nick. Tot de week waarin hij overleed. Niet echt opvallend, maar degenen die hem een beetje kenden wisten het wel. Het doet er verder ook niet zo toe; hij was Otaku-san voor ons, en hij blijft Otaku-san voor ons.
pi_8488128
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie hem nog zo weglopen in het Vondelpark. We gingen met z'n allen de stad in om wat te eten en hij sloeg zomaar af. Geen dag, helemaal niks tegen de groep. Ik liep vlak bij hem en vroeg nog of hij dan niet mee ging. Hij schudde het hoofd en was weg. Dat beeld kan ik nu even niet uit m'n hoofd krijgen... Rust zacht Otaku-san
Aangezien ik op dat moment naast jou liep heb ik nog steeds een apart gevoel. Hoe meer ik hierover nadenk hoe meer ik hem zo "alleen" weg zag lopen.
En ik dacht wat een gekke man.


Missen zal ik hem niet aangezien ik geen contact met hem had. Maar het feit dat hij er niet meer is voelt al de gehele dag raar.

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 februari 2003 @ 23:17:09 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  vrijdag 14 februari 2003 @ 23:21:27 #24
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_8488262
Ik ken Otaku-san vanaf BB1 en daarna vooral via het huidige OOG.

Ik heb de afgelopen nacht, en deze dag besteed om zijn topics, zijn replies door te lezen, veelal in fora waar ik normaal niet post of lees.

Ik kende hem niet irl, en virtueel heb/had ik een ander beeld dan wat ik nu allemaal lees.

Ik heb hem enorm gewaardeerd om zijn posts. Een behulpzaam mens, met een zeer eigen sterke persoonlijkheid. Dat is mijn virtueel beeld van Otaku-san.

De reacties van Fok!kers, die hem daadwerkelijk hebben ontmoet, versterken mijn gevoel dat een opmerkelijk mens ons is ontvallen.

Rust zacht Wessel.

J.

[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 14-02-2003 23:37]

You bend your words like Uri Geller spoons...
  vrijdag 14 februari 2003 @ 23:33:12 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_8488432
Shit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')