Net zoals de Coolsingel dusquote:Op zondag 8 februari 2009 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Denk dat het Leidse leeg blijft
Maar het blijft een halve Friesquote:Op zondag 8 februari 2009 13:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wel een aardige speler inderdaad.
Ik ookquote:Op zondag 8 februari 2009 13:23 schreef pwned het volgende:
Ik had pas weer mijn voetbalplaatjesboek van seizoen 94/95 uit de kast gehaald, hoe heeft het ooit mis kunnen gaan?
Uefa Cup ???? En wij hebben geen geldquote:Op zondag 8 februari 2009 13:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
10 jaar niets in rotterdam [ afbeelding ]
Die van mij is compleetquote:Op zondag 8 februari 2009 13:26 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik ookMis alleen Van der Sar gliter
Ja zo gaat dat ieder jaar met Ajax, wen er maar aan. Triest maar waarquote:Op zondag 8 februari 2009 13:27 schreef VatosLoco het volgende:
Heerlijk als ik die reacties van het begin van het seizoen er bij pak.
* Wij worden wel ff kampioen
* Nr 2. eindelijk voorronde champions league
* We hebben het beste elftal
* We hebben de beste coach (3 goede wedstrijden met het NL elftal lol)
Ajaxlachertje (wederom) van het seizoen
Na hoeveel jaar raakt Ajax de status topclub kwijt?
Die Litmanen glitter heb ik volgens mij moeten bestellen om het album compleet te krijgen idd. Die kreeg je amper.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:27 schreef pwned het volgende:
[..]
Die van mij is compleetLitmanen glitter was echt MEGAveel waard!
quote:
Wij zijn ajax wij zijn de bestequote:Op zondag 8 februari 2009 13:27 schreef VatosLoco het volgende:
Aldus een feyenoorderquote:Op zondag 8 februari 2009 13:27 schreef VatosLoco het volgende:
Wielaertquote:
dubbeldrama voor ajax dusquote:Op zondag 8 februari 2009 13:30 schreef Kremers het volgende:
Aiaiai, daar gaat van Basten... Zal ie nu ontslag nemen? 3-1 achter staan tegen een club die al bijna het hele seizoen drama voetbal speelt...
Daarom staan we ook boven julliequote:Op zondag 8 februari 2009 13:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jullie hebben zoveel geld en kwaliteit toch
Feyenoord is het lachertje van het seizoen.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:27 schreef VatosLoco het volgende:
Ik vermaak me anders meer met Ajaxquote:Op zondag 8 februari 2009 13:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Feyenoord is het lachertje van het seizoen.
Na de winterstop doet Vitesse het gewoon goed.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:30 schreef Kremers het volgende:
Aiaiai, daar gaat van Basten... Zal ie nu ontslag nemen? 3-1 achter staan tegen een club die al bijna het hele seizoen drama voetbal speelt...
En elke keer zetten de experts aan het begin van het seizoen hun spreekwoordelijke geld weer op Ajax. "ja maar dit jaar hebben ze echt goed ingekocht".quote:Op zondag 8 februari 2009 13:27 schreef VatosLoco het volgende:
Ik vraag me hetzelfde af.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:23 schreef pwned het volgende:
Ik had pas weer mijn voetbalplaatjesboek van seizoen 94/95 uit de kast gehaald, hoe heeft het ooit mis kunnen gaan?
Volgens mij speelde Vitesse thuis gelijk tegen AZ, Feyenoord en PSV.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:30 schreef Kremers het volgende:
tegen een club die al bijna het hele seizoen drama voetbal speelt...
Maar s inderdaad veel veranderd. Vroeger waren tegenstanders nog bang als teams al Ajax, Feyenoord, PSV kwamen. Daar is nu weinig van over...quote:Op zondag 8 februari 2009 13:27 schreef pwned het volgende:
[..]
Die van mij is compleetLitmanen glitter was echt MEGAveel waard!
Ja en?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij speelde Vitesse thuis gelijk tegen AZ, Feyenoord en PSV.
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:31 schreef RayMania het volgende:
Eindelijk is Feyenoord even goed als Ajax.
Ik verwacht eigenlijk vrij weinig van Aissati, leuke voetballer maar mist de echte power richting de goal of eindpass.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:30 schreef BoerBert het volgende:
Ach, aan het begin hadden we Huntelaar nog, en zou Aissati op 10 gaan spelen.
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Koninklijke nederlandse joden bond fluit weer lekker anti den haag zeg, tsjonge jonge!!
Ze hebben de dag van hun leven. En volgende week gewoon weer verliezen van onsquote:Op zondag 8 februari 2009 13:31 schreef RayMania het volgende:
Eindelijk is Feyenoord even goed als Ajax.
Was wel een beetje verwacht toch? Maar iedereen dacht dat ajax wel even kampioen ging worden.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:30 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Zij roepen tenminste niet dat ze kampioen worden
Je ziet hetquote:Op zondag 8 februari 2009 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja en?
Verliezen van ze kan toch niet
+ 1quote:Op zondag 8 februari 2009 13:32 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders meer met Ajax![]()
Vind ik niet, bij Feyenoord geven ze het tenminste toe, daar zijn de verwachtingen niet zo hoog. Het geld wat Marco uit gegeven heeft aan transfers is hoger dan de waarde van 75% van de totale elftallen in de eredivisie, als je dan geen kampioen word.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zelfs daar hebben ze het over onsquote:Op zondag 8 februari 2009 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Koninklijke nederlandse joden bond fluit weer lekker anti den haag zeg, tsjonge jonge!!
Inderdaad, als je voor het seizoen elke supporter van ajax hoort schreeuwen dat ze wel even kampioen worden, is dit toch geweldigquote:Op zondag 8 februari 2009 13:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben de dag van hun leven. En volgende week gewoon weer verliezen van ons
Verder is die haat hier naar Ajax echt geweldig. Werkelijk elke club vind het prachtig
Waarom noem je Feyenoord in dat rijtje?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vorig jaar viel dat anders wel mee, en toen verloor Feyenoord op soortgelijke wijze de kans op het kampioenschap.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wij hadden ook best goede kans tot en met NEC, daarna is het allemaal bagger. en sowieso zouden de rotterdammers wel ee ngrote bek hebben als ze 3e zouden staan dus.
serieus??quote:
Dat valt me ook al op!quote:Op zondag 8 februari 2009 13:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Verder is die haat hier naar Ajax echt geweldig. Werkelijk elke club vind het prachtig
Dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 8 februari 2009 13:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tja, probeer je teleurstelling maar te verbloemen.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Half jaar op huurbasis, met optie tot koop geloof ik...quote:Op zondag 8 februari 2009 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Voor hoeveel jaar heeft Nilsson getekend ?
Ow ja, dat moet ook nog gebeuren. Hoort erbij zeg maar.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:36 schreef sammeh het volgende:
Heeft ajax al rood gehad?
Is volgens mij gehuurd voor de rest van het seizoen.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Voorlopig gehuurd.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Is het raar als je daar nog nooit van gehoord hebt?quote:
Wat een onzin zeg, als PSV en Feyenoord achter staan staan er meteen drie pagina's waarin de betreffende club wordt uitgelachen.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat valt me ook al op!
En als Ajacieden dat doen naar PSVers of Feyenoorders dan zijn Ajacieden weer trollers
Niet echt. Voormalig jeugdspeler van H'veen.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:37 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Is het raar als je daar nog nooit van gehoord hebt?
Ik ben wel degelijk teleurgesteld hoor. En van feyenoorderders kan ik het nog wel begrijpen, maar als de scheidsrechter bij fucking utreg-den haag slecht fluit, gaat het zelfs over Ajax. Daar moet ik wel om lachen jaquote:Op zondag 8 februari 2009 13:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tja, probeer je teleurstelling maar te verbloemen.De hilariteit als Feyenoord voor de 20e keer dit seizoen een nederlaag leidt is op Fok ook nog steeds net zo groot als toen ze van Heracles verloren. Het hoort erbij.
Maar goed, Ajax is vet hoor, iedereen haat jullie immers! De resultaten doen er verder niet toe.
Inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, als PSV en Feyenoord achter staan staan er meteen drie pagina's waarin de betreffende club wordt uitgelachen.
Hij stond alweer, en rende direct achter de bal aan.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:39 schreef jorienvdherik het volgende:
ajax gaat weer smerig verder
Ja maar die rode kaart was echt onterecht!!!!! Evenals die penaltyquote:Op zondag 8 februari 2009 13:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben wel degelijk teleurgesteld hoor. En van feyenoorderders kan ik het nog wel begrijpen, maar als de scheidsrechter bij fucking utreg-den haag slecht fluit, gaat het zelfs over Ajax. Daar moet ik wel om lachen ja
Vitessequote:Op zondag 8 februari 2009 13:40 schreef RayMania het volgende:
Kom maar op, één goal per kwartier.
Ajax vangt iets meer wind. Met veel bombarie een nieuw beleid, ¤35 miljoen aan spelers, en dan nog steeds zo slecht presteren. Hoge bomen vangen veel wind, simpel.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben wel degelijk teleurgesteld hoor. En van feyenoorderders kan ik het nog wel begrijpen, maar als de scheidsrechter bij fucking utreg-den haag slecht fluit, gaat het zelfs over Ajax. Daar moet ik wel om lachen ja
6-1quote:Op zondag 8 februari 2009 13:40 schreef RayMania het volgende:
Kom maar op, één goal per kwartier.
zit allang op slotquote:Op zondag 8 februari 2009 13:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Wedstrijd had inmiddels op slot moeten zitten. Wat een nonchalante bal zeg, van Stefanovic...
En dat bedoelde ik ook. Zelfde geldt uiteraard voor feyenoord. De rest doet er niet toequote:Op zondag 8 februari 2009 13:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax vangt iets meer wind. Met veel bombarie een nieuw beleid, ¤35 miljoen aan spelers, en dan nog steeds zo slecht presteren. Hoge bomen vangen veel wind, simpel.
Verschilt per spelerquote:Op zondag 8 februari 2009 13:42 schreef Spougle het volgende:
Hoe moeilijk is het om een pass te geven aan iemand die 15 meter naast je staat?
Waar zijn je Ajax uitingen in je ondertitel en dergelijke?quote:
Niemand, ze spelen allemaal als botte bijlenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie staat er op scherp bij ajax ?
Dat soort balletjes hebben ze bij AZ perfect voor elkaar... zo strak als die zulke passen geven.. niet normaal.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Wedstrijd had inmiddels op slot moeten zitten. Wat een nonchalante bal zeg, van Stefanovic...
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Natte kranten zal je bedoelenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:44 schreef leroytje het volgende:
[..]
Niemand, ze spelen allemaal als botte bijlen
SV Urkquote:
Laten we dat hopen ja, of twente nr 2 is ook primaquote:Op zondag 8 februari 2009 13:43 schreef sjeppert het volgende:
psv haalt ajax nog wel in
hard tegen hardquote:Op zondag 8 februari 2009 13:46 schreef Merkie het volgende:
Ik zie Feyenoord volgende week zowaar kans maken tegen Ajax.
Zou echt fantastisch zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 13:46 schreef Merkie het volgende:
Ik zie Feyenoord volgende week zowaar kans maken tegen Ajax.
Al staan we 17e en 18e, het is en blijft de mooiste en de belangrijkste wedstrijd van de competitie.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja volgende week de klassieker van de armoede
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef Espabilado het volgende:
Ajax kampioen!
[ afbeelding ]
Van pannekoekenland![]()
fquote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef Espabilado het volgende:
Ajax kampioen!
[ afbeelding ]
Van pannekoekenland![]()
Ajax kampioen!
[ afbeelding ]
Van pannekoekenland![]()
Op die wedstrijd in De Kuip na.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Al staan we 17e en 18e, het is en blijft de mooiste en de belangrijkste wedstrijd van de competitie.
Ajax kampioen!
[ afbeelding ]
Van pannekoekenland![]()
Hahahaquote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef Espabilado het volgende:
Ajax kampioen!
[ afbeelding ]
Van pannekoekenland![]()
Ik heb het idee dat het eigenlijk een chronisch probleem is binnen die club. Maakt niet uit welke coach er zit de laatste jaren, de spelers laten het bepaalde periodes altijd afweten. Verder denk ik dat er teveel spelers overschat worden bij Ajax, bepaalde posities staan niet echte toppers.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:46 schreef venomsnake het volgende:
V Basten is echt een tactisch onbenul. Maar goed, dat was bij Oranje al wel duidelijk.
Ik weet het niet hoor van mij mag je best van Feyenoord verliezen maar wel kampioen worden. Dan troosteloos onderaan staan maar wel van Feyenoord hebben gewonnenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Al staan we 17e en 18e, het is en blijft de mooiste en de belangrijkste wedstrijd van de competitie.
Lekker sarcastisch is ie vandaag.quote:
Ajax kampioen!
[ afbeelding ]
Van pannekoekenland![]()
16 miljoen is niet eens zo erg maar je moet hem wel op zijn positie zetten.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het eigenlijk een chronisch probleem is binnen die club. Maakt niet uit welke coach er zit de laatste jaren, de spelers laten het bepaalde periodes altijd afweten. Verder denk ik dat er teveel spelers overschat worden bij Ajax, bepaalde posities staan niet echte toppers.
De laatste keer dat Ajax kampioen werd was volgens mij met Zlatan, Chivu, Mido, Trabelsi, Maxwell, Sneijder, Van der Vaart.... Vergeleken met die lichting is dit helemaal niets.
Ik val misschien in herhaling, maar Ajax had volgens mij die 16 miljoen beter kunnen gebruiken om 2 echt goede spelers te halen. 1 of 2 toppers achterin of 1 verdediger en 1 middenvelder.
Ajax kampioen!
[ afbeelding ]
Van pannekoekenland![]()
Ik denk toch echt dat dit aan V Basten ligt. Sulejmani op 10, Sno aantrekken, Sarpong opstellen etc..quote:Op zondag 8 februari 2009 13:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het eigenlijk een chronisch probleem is binnen die club.
hij ging wel juichen bij die ajax goalquote:Op zondag 8 februari 2009 13:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lekker sarcastisch is ie vandaag.
Voorin had je Huntelaar en Suarez al, achterin en op het middenveld staat geen enkele echte topper.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
16 miljoen is niet eens zo erg maar je moet hem wel op zijn positie zetten.
Pannenkoekverkopen rijzen de pan uit!quote:Op zondag 8 februari 2009 13:52 schreef Prosac het volgende:
Het toeval wil dat ik vanavond pannenkoeken heb voor bij Studio Sport.
Hahahahahaquote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef Espabilado het volgende:
Ajax kampioen!
[ afbeelding ]
Van pannekoekenland![]()
Ja was altijd zeer talentvolle keeperquote:Op zondag 8 februari 2009 13:53 schreef Paul het volgende:
Toch gek hoe dat is gelopen met Waterman en zijn carriere
Wellicht een NEC-scenario van vorig seizoen voor Vitesse dit jaarquote:Op zondag 8 februari 2009 13:52 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Ja absoluut. Staan prima te voetballen. Leuke combinaties zo nu en dan.
jorienvdherik: expert lege pleinen.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Denk dat het Leidse leeg blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gemeen, gun je Ajax een nog dikkere nederlaag?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:57 schreef TC03 het volgende:
Psst, Timmer kopen?
4-3-3 is gewoon hopeloos uit de tijd, zeker met de middenvelders die Ajax tot zijn beschikking heeft... speel toch godverdomme gewoon 4-2-3-1quote:Op zondag 8 februari 2009 13:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat dit aan V Basten ligt. Sulejmani op 10, Sno aantrekken, Sarpong opstellen etc..
Had gewoon 4-4-2 gespeeld met Lindgren controlerend en Suarez en Sulejmani in de spits en ik weet zeker dat het 10x beter loopt.
Omdat de microfoon voor het uitvak staat jaquote:Op zondag 8 februari 2009 13:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
3-1 achter en alleen het uitvak horen. Wat een trieste bedoeling toch altijd in het Gelredome
Om maar iets positiefs over de wedstrijd te zeggenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
3-1 achter en alleen het uitvak horen. Wat een trieste bedoeling toch altijd in het Gelredome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |