Ja maar die rode kaart was echt onterecht!!!!! Evenals die penaltyquote:Op zondag 8 februari 2009 13:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben wel degelijk teleurgesteld hoor. En van feyenoorderders kan ik het nog wel begrijpen, maar als de scheidsrechter bij fucking utreg-den haag slecht fluit, gaat het zelfs over Ajax. Daar moet ik wel om lachen ja
Vitessequote:Op zondag 8 februari 2009 13:40 schreef RayMania het volgende:
Kom maar op, één goal per kwartier.
Ajax vangt iets meer wind. Met veel bombarie een nieuw beleid, ¤35 miljoen aan spelers, en dan nog steeds zo slecht presteren. Hoge bomen vangen veel wind, simpel.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben wel degelijk teleurgesteld hoor. En van feyenoorderders kan ik het nog wel begrijpen, maar als de scheidsrechter bij fucking utreg-den haag slecht fluit, gaat het zelfs over Ajax. Daar moet ik wel om lachen ja
6-1quote:Op zondag 8 februari 2009 13:40 schreef RayMania het volgende:
Kom maar op, één goal per kwartier.
zit allang op slotquote:Op zondag 8 februari 2009 13:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Wedstrijd had inmiddels op slot moeten zitten. Wat een nonchalante bal zeg, van Stefanovic...
En dat bedoelde ik ook. Zelfde geldt uiteraard voor feyenoord. De rest doet er niet toequote:Op zondag 8 februari 2009 13:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax vangt iets meer wind. Met veel bombarie een nieuw beleid, ¤35 miljoen aan spelers, en dan nog steeds zo slecht presteren. Hoge bomen vangen veel wind, simpel.
Verschilt per spelerquote:Op zondag 8 februari 2009 13:42 schreef Spougle het volgende:
Hoe moeilijk is het om een pass te geven aan iemand die 15 meter naast je staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |