Dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 8 februari 2009 13:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij speelde Vitesse thuis gelijk tegen AZ, Feyenoord en PSV.
Tja, probeer je teleurstelling maar te verbloemen.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben de dag van hun leven. En volgende week gewoon weer verliezen van ons
Verder is die haat hier naar Ajax echt geweldig. Werkelijk elke club vind het prachtig
Half jaar op huurbasis, met optie tot koop geloof ik...quote:Op zondag 8 februari 2009 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Voor hoeveel jaar heeft Nilsson getekend ?
Ow ja, dat moet ook nog gebeuren. Hoort erbij zeg maar.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:36 schreef sammeh het volgende:
Heeft ajax al rood gehad?
Is volgens mij gehuurd voor de rest van het seizoen.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Voorlopig gehuurd.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Is het raar als je daar nog nooit van gehoord hebt?quote:
Wat een onzin zeg, als PSV en Feyenoord achter staan staan er meteen drie pagina's waarin de betreffende club wordt uitgelachen.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat valt me ook al op!
En als Ajacieden dat doen naar PSVers of Feyenoorders dan zijn Ajacieden weer trollers
Niet echt. Voormalig jeugdspeler van H'veen.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:37 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Is het raar als je daar nog nooit van gehoord hebt?
Ik ben wel degelijk teleurgesteld hoor. En van feyenoorderders kan ik het nog wel begrijpen, maar als de scheidsrechter bij fucking utreg-den haag slecht fluit, gaat het zelfs over Ajax. Daar moet ik wel om lachen jaquote:Op zondag 8 februari 2009 13:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tja, probeer je teleurstelling maar te verbloemen.De hilariteit als Feyenoord voor de 20e keer dit seizoen een nederlaag leidt is op Fok ook nog steeds net zo groot als toen ze van Heracles verloren. Het hoort erbij.
Maar goed, Ajax is vet hoor, iedereen haat jullie immers! De resultaten doen er verder niet toe.
Inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, als PSV en Feyenoord achter staan staan er meteen drie pagina's waarin de betreffende club wordt uitgelachen.
Hij stond alweer, en rende direct achter de bal aan.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:39 schreef jorienvdherik het volgende:
ajax gaat weer smerig verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |