quote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef Espabilado het volgende:
Ajax kampioen!
[ afbeelding ]
Van pannekoekenland![]()
16 miljoen is niet eens zo erg maar je moet hem wel op zijn positie zetten.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het eigenlijk een chronisch probleem is binnen die club. Maakt niet uit welke coach er zit de laatste jaren, de spelers laten het bepaalde periodes altijd afweten. Verder denk ik dat er teveel spelers overschat worden bij Ajax, bepaalde posities staan niet echte toppers.
De laatste keer dat Ajax kampioen werd was volgens mij met Zlatan, Chivu, Mido, Trabelsi, Maxwell, Sneijder, Van der Vaart.... Vergeleken met die lichting is dit helemaal niets.
Ik val misschien in herhaling, maar Ajax had volgens mij die 16 miljoen beter kunnen gebruiken om 2 echt goede spelers te halen. 1 of 2 toppers achterin of 1 verdediger en 1 middenvelder.
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef Espabilado het volgende:
Ajax kampioen!
[ afbeelding ]
Van pannekoekenland![]()
Ik denk toch echt dat dit aan V Basten ligt. Sulejmani op 10, Sno aantrekken, Sarpong opstellen etc..quote:Op zondag 8 februari 2009 13:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het eigenlijk een chronisch probleem is binnen die club.
hij ging wel juichen bij die ajax goalquote:Op zondag 8 februari 2009 13:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lekker sarcastisch is ie vandaag.
Voorin had je Huntelaar en Suarez al, achterin en op het middenveld staat geen enkele echte topper.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
16 miljoen is niet eens zo erg maar je moet hem wel op zijn positie zetten.
Pannenkoekverkopen rijzen de pan uit!quote:Op zondag 8 februari 2009 13:52 schreef Prosac het volgende:
Het toeval wil dat ik vanavond pannenkoeken heb voor bij Studio Sport.
Hahahahahaquote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef Espabilado het volgende:
Ajax kampioen!
[ afbeelding ]
Van pannekoekenland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |