Al staan we 17e en 18e, het is en blijft de mooiste en de belangrijkste wedstrijd van de competitie.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja volgende week de klassieker van de armoede
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef Espabilado het volgende:
Ajax kampioen!
[ afbeelding ]
Van pannekoekenland![]()
fquote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef Espabilado het volgende:
Ajax kampioen!
[ afbeelding ]
Van pannekoekenland![]()
Ajax kampioen!
[ afbeelding ]
Van pannekoekenland![]()
Op die wedstrijd in De Kuip na.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Al staan we 17e en 18e, het is en blijft de mooiste en de belangrijkste wedstrijd van de competitie.
Ajax kampioen!
[ afbeelding ]
Van pannekoekenland![]()
Hahahaquote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef Espabilado het volgende:
Ajax kampioen!
[ afbeelding ]
Van pannekoekenland![]()
Ik heb het idee dat het eigenlijk een chronisch probleem is binnen die club. Maakt niet uit welke coach er zit de laatste jaren, de spelers laten het bepaalde periodes altijd afweten. Verder denk ik dat er teveel spelers overschat worden bij Ajax, bepaalde posities staan niet echte toppers.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:46 schreef venomsnake het volgende:
V Basten is echt een tactisch onbenul. Maar goed, dat was bij Oranje al wel duidelijk.
Ik weet het niet hoor van mij mag je best van Feyenoord verliezen maar wel kampioen worden. Dan troosteloos onderaan staan maar wel van Feyenoord hebben gewonnenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Al staan we 17e en 18e, het is en blijft de mooiste en de belangrijkste wedstrijd van de competitie.
Lekker sarcastisch is ie vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |