Net zoals de Coolsingel dusquote:Op zondag 8 februari 2009 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Denk dat het Leidse leeg blijft
Maar het blijft een halve Friesquote:Op zondag 8 februari 2009 13:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wel een aardige speler inderdaad.
Ik ookquote:Op zondag 8 februari 2009 13:23 schreef pwned het volgende:
Ik had pas weer mijn voetbalplaatjesboek van seizoen 94/95 uit de kast gehaald, hoe heeft het ooit mis kunnen gaan?
Uefa Cup ???? En wij hebben geen geldquote:Op zondag 8 februari 2009 13:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
10 jaar niets in rotterdam [ afbeelding ]
Die van mij is compleetquote:Op zondag 8 februari 2009 13:26 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik ookMis alleen Van der Sar gliter
Ja zo gaat dat ieder jaar met Ajax, wen er maar aan. Triest maar waarquote:Op zondag 8 februari 2009 13:27 schreef VatosLoco het volgende:
Heerlijk als ik die reacties van het begin van het seizoen er bij pak.
* Wij worden wel ff kampioen
* Nr 2. eindelijk voorronde champions league
* We hebben het beste elftal
* We hebben de beste coach (3 goede wedstrijden met het NL elftal lol)
Ajaxlachertje (wederom) van het seizoen
Na hoeveel jaar raakt Ajax de status topclub kwijt?
Die Litmanen glitter heb ik volgens mij moeten bestellen om het album compleet te krijgen idd. Die kreeg je amper.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:27 schreef pwned het volgende:
[..]
Die van mij is compleetLitmanen glitter was echt MEGAveel waard!
quote:
Wij zijn ajax wij zijn de bestequote:Op zondag 8 februari 2009 13:27 schreef VatosLoco het volgende:
Heerlijk als ik die reacties van het begin van het seizoen er bij pak.
* Wij worden wel ff kampioen
* Nr 2. eindelijk voorronde champions league
* We hebben het beste elftal
* We hebben de beste coach (3 goede wedstrijden met het NL elftal lol)
Aldus een feyenoorderquote:Op zondag 8 februari 2009 13:27 schreef VatosLoco het volgende:
Wielaertquote:
dubbeldrama voor ajax dusquote:Op zondag 8 februari 2009 13:30 schreef Kremers het volgende:
Aiaiai, daar gaat van Basten... Zal ie nu ontslag nemen? 3-1 achter staan tegen een club die al bijna het hele seizoen drama voetbal speelt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |