Haha, dat heb ik dus ookquote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb een hekel aan Vitesse maar een nog grotere hekel aan Ajax.
PRima dus
Nee. Het is ontzettend krom, maar wel correct volgens de huidige regels...quote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef Mindstate het volgende:
Vraagje: Nilsson haalt alsnog voordeel uit zijn buitenspelpositie (daardoor staat hij er een meter voor), dan is het toch alsnog buitenspel?
Hij maakt er ook wel een enorme teringzooi van met zijn opstellingen... wat mij betreft mag ie vanavond opzoutenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
v. Basten moet echt gaan opletten nu, die haalt 't einde van 't seizoen niet als 'ie zo doorgaat.
Mogen we ons zelf ook uitlachen?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:20 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo iedereen mag Ajax terecht uitlachen
Ach joh doe niet zo zielig antiAjax altijd. Ik geniet nu ook van Vitesse daar niet van, maar de 1-1 had minder weg van buitenspel dan de 1-0 bijvoorbeeld. Zie op herhaling dat het inderdaad geen buitenspel was. Leek ff zo in eerste instantie.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja die 1-1 van ajax
ajax heeft de scheids weer mee vandaag
Al een jaartje of 13, 14quote:
Die wint ajax nog wel, feijenoord speelt zowaar nog hopelozer.quote:
Ondanks de huidige prestaties, kan ik het me bijna niet voorstellen dat ze Marco zullen ontslaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
v. Basten moet echt gaan opletten nu, die haalt 't einde van 't seizoen niet als 'ie zo doorgaat.
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:21 schreef leolinedance het volgende:
16,7 miljoen voor SulemaniKoop je Heerenveen en Groningen leeg, verlies je nog van beide ploegen
![]()
Ja, 13 en 14 jaar geleden was het helemaal bagger.quote:
een driemansmiddenveld is in het hedendaagse voetbal gewoon niet genoeg meer... waarom gaat ie niet gewoon 4-2-3-1 spelen....quote:Op zondag 8 februari 2009 13:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat niet eigenlijk?
Maar het begint met een foute pass, en als je dan ziet hoe snel en makkelijk Vitesse bij de goal is.
En het mooie is: Jullie bestuur durft van Basten er toch niet uit te gooien, zo'n clubicoon.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb toch al een hoop meegemaakt als Ajacied, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Hoe bestaat het..
quote:
Neh ik word er niet zo vrolijk vanquote:Op zondag 8 februari 2009 13:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mogen we ons zelf ook uitlachen?
Bij deze dan:![]()
1-1 was duidelijk buitenspelquote:Op zondag 8 februari 2009 13:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Volgens mij was geen van de doelpunten buitenspel trouwens, al was de 1e niet zo goed in beeld gebracht...
Hoor jij niet in het stadion te zitten?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef Mindstate het volgende:
Vraagje: Nilsson haalt alsnog voordeel uit zijn buitenspelpositie (daardoor staat hij er een meter voor), dan is het toch alsnog buitenspel?
Zeker, want zo'n ploeg wil je niet in Europa zien. Dan word je 't lachertje van de competitie.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat zou ik nog niet eens zo'n heel erg groot probleem vinden eigenlijk
Je zag bij het NL11tal al dat het niks zou worden. Ik was toen al blij dat v Basten naar Ajax gingquote:Op zondag 8 februari 2009 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En het mooie is: Jullie bestuur durft van Basten er toch niet uit te gooien, zo'n clubicoon.
Het domste wat ze in tijden hebben gedaan in 020: Die flapdrol aanstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |