Nee, dat gaat niet goed komenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, wokken met dagoduck,breathtaking,4everblackeyed,dadag en acinonyx
komt wel goed, homo!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:58 schreef Juicyhil het volgende:
He snap jij dat nou, hebben ze frans die functie gegeven.
Komt wel goed schatje.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:58 schreef Juicyhil het volgende:
quote:
Komt wel goed, bloemkoolkindquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:58 schreef Juicyhil het volgende:
will doquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben je moe, dan moet je naar je bedje toe
Ik moest lachen.quote:
Heeft Uri Geller ze omgebogen en ingedrukt ?quote:
Ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe snel een TT change en geef mij een naamtopic!
Is dat een verkapt dagdag heeft macht zinquote:
Ingetrokken tepels denk ik.quote:
quote:
Tieten ombuigen?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heeft Uri Geller ze omgebogen en ingedrukt ?
Nee.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:10 schreef dagdag het volgende:
[..]
Is dat een verkapt dagdag heeft macht zin
Ja zodat ze op je rug zitten@!!!21111111!quote:
Jah, die gast kon toch tepels buigenquote:
Lepelsquote:Op zondag 8 februari 2009 00:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah, die gast kon toch tepels buigen
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 februari 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapen. En dat zouden jullie ook moeten doenwelterusten
!
Jahoor mevrouwtje BT gaat ons weer eens vertellen wat te doenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapen. En dat zouden jullie ook moeten doenwelterusten
!
Heuj, ik zei ZOUDENquote:Op zondag 8 februari 2009 00:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jahoor mevrouwtje BT gaat ons weer eens vertellen wat te doen![]()
Waarom ga je dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tuurlijk, kom maar vooral binnen vallen als ik net ga!
Och jah, daar had ik me een klein beetje vergist..quote:
Logisch eh?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slaap al half... maar nog niet helemaal
Opa.quote:
Ik kom ook zoquote:Op zondag 8 februari 2009 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet slapen om morgen te lerenwelterusten dus
!
Slaap lekker!quote:Op zondag 8 februari 2009 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet slapen om morgen te lerenwelterusten dus
!
quote:
Ik had alleen maar een scriptje gedraaid, vrij onschuldig lijkt mequote:
quote:
Moet je hier doen, heb je ook een permbanquote:Op zondag 8 februari 2009 00:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had alleen maar een scriptje gedraaid, vrij onschuldig lijkt me
oeh DOEN DOEN DOEN!!quote:Op zondag 8 februari 2009 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je hier doen, heb je ook een permban
Geén idee.quote:
quote:
Waarom dacht je dat FOK! de hele dag zo traag isquote:Op zondag 8 februari 2009 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je hier doen, heb je ook een permban
Grappig men.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat FOK! de hele dag zo traag is
Dit Universum is een computer-programma en de bijbel is een script waarmee het gristen-virus naar binnen is gebracht...quote:
Ik ben de baas van alle bazen hier.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
die miver
die heb ik liever
dan al die bazen hier
dan ga ik nog ffe doorquote:Op zondag 8 februari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
die miver
die heb ik liever
dan al die bazen hier
hoe sappig ben je?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben de baas van alle bazen hier.
bazen zijn pubersquote:Op zondag 8 februari 2009 01:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben de baas van alle bazen hier.
Ik ben tevens fulltime hosselaar op FOK! dus ik heb wel geneukt hoor via pmquote:Op zondag 8 februari 2009 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
bazen zijn pubers
die nog nooit hebben geneukt
maar het wel heel erg graag willen
Althans, die indruk krijg ik lezende in deze reeks
onvervuld verlangenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
bazen zijn pubers
die nog nooit hebben geneukt
maar het wel heel erg graag willen
Althans, die indruk krijg ik lezende in deze reeks
Die is mooi, ik maak 'm mijn sigquote:Op zondag 8 februari 2009 01:55 schreef MiVer het volgende:
[..]
onvervuld verlangen
kan ook lekker zijn
zo is het welquote:
fok! is soms te dichtbijquote:Op zondag 8 februari 2009 02:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
zo is het wel
zeker op afstand
maar fok toch dichtbij
soms
Ik rende gisterenavond nog over straat, ik dacht dat je achter me aan zat.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
fok! is soms te dichtbij
maar het blijft lekker
vooralsnog
"te" bestaat feitelijk nietquote:Op zondag 8 februari 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
fok! is soms te dichtbij
maar het blijft lekker
vooralsnog
als je ziet wat er inquote:Op zondag 8 februari 2009 02:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik rende gisterenavond nog over straat, ik dacht dat je achter me aan zat.
op de lagere schoolquote:Op zondag 8 februari 2009 02:14 schreef MiVer het volgende:
[..]
"te" bestaat feitelijk niet
tenzij dit en dat
en te scherpe hoek
hahahaha
maar anders .....
de omarming
en wij moet gelovenquote:Op zondag 8 februari 2009 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
op de lagere school
is mij al geleerd
dat alles met "te" ervoor niet goed is
behalve "tevreden"
Ja, toen je moeder nog verwekt moest wordenquote:Op zondag 8 februari 2009 02:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
en wij moet geloven
dat jij op de lagere school
heb gezeten
ik wacht ookquote:Op zondag 8 februari 2009 02:41 schreef MiVer het volgende:
de uitbundigheid van de waanzin
gelukkig slechts in fictie en film
het werpen en rennen
keert ook terug
in de enerverende dromen
hier helaas maand 2
ach ja...later meer
vroeg je vorige nacht ookquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
vroeg je vorige nacht ook
af
zelf niets
te zoeken en plaatsen?
dus een geile maar droge beer....
hahahaquote:Op zondag 8 februari 2009 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
ik wacht ook
vol spanning op maand vijf
want dan wordt het
pas echt leuk buiten
geeft nietquote:Op zondag 8 februari 2009 02:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee vorige nacht zat ik in een vliegtuig richting Nederland!
maar je hebt gelijk. Ik vraag het elke keer je onthoudt het goed
xie een rood kruisjequote:Op zondag 8 februari 2009 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Vooruit, speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
cockteaser !quote:
die mensen zijn echt heel triest.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:55 schreef behangplakker het volgende:
Whehehe, ik ging uit. Alles ging goed, geen ruzies niks, in de bus terug wilde ik een vriend beledigen die voor twente was, gewoon voor de grap, dus ik schreef kankertwente op het raam (in beslagen ramen). Was er 1 zo'n lompe kerel die niet tegen kanker kon, zocht hij heel mijn woonplaats af naar mijEr stopte zelfs een auto naast mijn fiets om te vragen of ik iemand 'naar de kanker geschopt had'.
Volgens mij is hij opgepakt![]()
![]()
Wat een avond
Ja klinkt geweldig als het hoogtepunt "kankertwente" schrijven op het raam van de bus wasquote:Op zondag 8 februari 2009 02:55 schreef behangplakker het volgende:
Whehehe, ik ging uit. Alles ging goed, geen ruzies niks, in de bus terug wilde ik een vriend beledigen die voor twente was, gewoon voor de grap, dus ik schreef kankertwente op het raam (in beslagen ramen). Was er 1 zo'n lompe kerel die niet tegen kanker kon, zocht hij heel mijn woonplaats af naar mijEr stopte zelfs een auto naast mijn fiets om te vragen of ik iemand 'naar de kanker geschopt had'.
![]()
Wat een avond
Dat is het welquote:Op zondag 8 februari 2009 02:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja klinkt geweldig als het hoogtepunt "kankertwente" schrijven op het raam van de bus was
waarom lul je in gedicht-stijl?quote:
ik michelquote:Op zondag 8 februari 2009 03:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom lul je in gedicht-stijl?
trademark?
u little shitquote:Op zondag 8 februari 2009 03:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik michel
jij in vliegtuigen
zo ieder wat
groetjes
het raadsel van het zelfquote:Op zondag 8 februari 2009 03:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u little shit
je bent intrigerend. We'll see
Moest ff gluren. Glassballquote:Op zondag 8 februari 2009 03:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
het raadsel van het zelf
maar de kracht van het fok
daarnaast het mellow
dus hier en wij
zo komt het!
je meent het?quote:Op zondag 8 februari 2009 03:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moest ff gluren. GlassballGoeie shit
ur welcomequote:
geweldigquote:Op zondag 8 februari 2009 02:55 schreef behangplakker het volgende:
![]()
Wat een avond
nog een paar stappen verwijderdquote:Op zondag 8 februari 2009 03:48 schreef Silentalarm het volgende:
maar ik ga slapen. trusten remlof en miver enzo.
zoals MiVer al zeiquote:Op zondag 8 februari 2009 03:48 schreef Silentalarm het volgende:
maar ik ga slapen. trusten remlof en miver enzo.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
dagdagquote:Op zondag 8 februari 2009 11:07 schreef dagdag het volgende:
Attention
Kom op meiden
links recht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en stil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
links rechts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en stil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
links rechts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en stil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wanneer mijn eigen bedrijf failliet is 'quote:
ohquote:Op zondag 8 februari 2009 11:44 schreef dagdag het volgende:
[..]
wanneer mijn eigen bedrijf failliet is
Suarez moet naar de zijkant, dar is die gevaarlijker. Evenals Sulejmani die moet vanaf links. Anita op de bank en Sarpong terug zetten naar jong en dan gaat het VEEL beter.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef Silentalarm het volgende:
Zondag is met dat kankerajax echt een kankerdag. Het is echt standaard aan het worden. Kanker.
Het is kankerslechtquote:Op zondag 8 februari 2009 13:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik wil nu zeggen "Haha, omg ajax kankerslecht" maar dan weet ik dat sommige mensen dat niet lief vinden.
Ja, dit is dus eredivisie live.quote:
Ja. 5-3quote:
Ajax.quote:
Zeg dat maar volgende week, niet als ze 3-1 achter staanquote:
Dan stuur ik een bloemetje jou kant op.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:28 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet nog dat ik weken geleden in de SC de 2-4 van Ajax voorspelde tegen NEC toen Ajax nog achterstond, dus laten we hopen dat ik weer gelijk heb.
Wie?quote:
AJAX AMSTERDAM.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:31 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zeg dat maar volgende week, niet als ze 3-1 achter staan
Staan ze achter? Zo moeilijke tegenstander hadden ze toch niet?quote:
Kijk hier:quote:
quote:
Dit is toch een Lakitu SC?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
HEE. In een breathtaking SC is voetbal een verboden onderwerp!
Waar zijn de naakte wijfen dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
HEE. In een breathtaking SC is voetbal een verboden onderwerp!
In m'n slaapkamer.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waar zijn de naakte wijfen dan?
quote:
lol, maar volgens mij zeggen ze dat elke wedstijd zo'n beetjequote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef Silentalarm het volgende:
oh wel toevallig. je zei precies hetzelfde.
Onze clubbies heb tenminste gewonnenquote:
Zonde van het geldquote:Op zondag 8 februari 2009 14:26 schreef bloodysunday het volgende:
35 miljoen geïnvesteerd en niks meer dan vorig seizoen
Nee.quote:
-edit-quote:
-edit-quote:
Wat een beest, langharigegraftekkel die ze wel scoort.quote:
quote:
Sorry, de tijd dat Ajax alles won is gewoon echt voorbij. Mooiweersupporters zijn nu voor Azquote:
Het regent en waait buiten, mooiweersupporters hebben we hier niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Sorry, de tijd dat Ajax alles won is gewoon echt voorbij. Mooiweersupporters zijn nu voor Az
quote:
Sukkelsss..quote:
Maar het gaat over voetbal hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 14:48 schreef Adelante het volgende:
Kappen met doodverwensingen en andere ongecontroleerde emoties!
-edit-quote:Op zondag 8 februari 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar het gaat over voetbal hoordat is toch wel héél belangrijk, met een ongelooflijke invloed op het dagelijks leven van deze jongeren!
Eens, maar scheldt dan met pannekoek of iets ander beschaafds.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar het gaat over voetbal hoordat is toch wel héél belangrijk, met een ongelooflijke invloed op het dagelijks leven van deze jongeren!
Ik zit net lekker te krassen, moet ik daar ook mee stoppen?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:48 schreef Adelante het volgende:
Kappen met doodverwensingen en andere ongecontroleerde emoties!
Bedankt, pannenkoek. Jij pannenkoekeert hier de hele bedoel.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eens, maar scheldt dan met pannekoek of iets ander beschaafds.
Hoerenjong! Dat is best beschaafd toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
kanker pannenkoek?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je moeder er destijds geld voor heeft gevraagd, is dat een passende weergave van de werkelijkheid.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoerenjong! Dat is best beschaafd toch?
Als wij er geen last van hebben mag je er gewoon mee doorgaanquote:Op zondag 8 februari 2009 14:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik zit net lekker te krassen, moet ik daar ook mee stoppen?
Het is op je auto hé, dat je het weet.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Als wij er geen last van hebben mag je er gewoon mee doorgaan
Lees ik hier iets verkapts in?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Als wij er geen last van hebben mag je er gewoon mee doorgaan
In dat geval, hoerenjong!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je moeder er destijds geld voor heeft gevraagd, is dat een passende weergave van de werkelijkheid.
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het is op je auto hé, dat je het weet.
4-1.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:58 schreef Devvie het volgende:
Hoeveel is ajax geworden? Mijn internetverbinding lag eruit...
5-4 gewonnen.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:58 schreef Devvie het volgende:
Hoeveel is ajax geworden? Mijn internetverbinding lag eruit...
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:00 schreef bloodysunday het volgende:
wtf zijn dit voor kut grappen waarom is Silent gebant ?
BWHEEHEHEH GARPJEquote:Op zondag 8 februari 2009 15:01 schreef Devvie het volgende:
[..]eindelijk weer eens gewonnen die amsterdammertjes..
Doodsverwensing ofzo. RV zal ook wel gaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:00 schreef bloodysunday het volgende:
wtf zijn dit voor kut grappen waarom is Silent gebant ?
Heul niet, hij schold met kanker enzulks.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doodsverwensing ofzo. RV zal ook wel gaan.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doodsverwensing ofzo. RV zal ook wel gaan.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:02 schreef reetveter het volgende:
Ik al helemaal f5'en bij het forum banmeldtopic
Onterechte pingel jwts.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whahahaha, wat een wereld, dat dit kan zeg.
waarom kijk ik feyenoordquote:Op zondag 8 februari 2009 15:17 schreef bloodysunday het volgende:
kuipers kuipers kuipers je moeder is een hoer, haha dat vind ik nou wel weer grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |