Suarez moet naar de zijkant, dar is die gevaarlijker. Evenals Sulejmani die moet vanaf links. Anita op de bank en Sarpong terug zetten naar jong en dan gaat het VEEL beter.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef Silentalarm het volgende:
Zondag is met dat kankerajax echt een kankerdag. Het is echt standaard aan het worden. Kanker.
Het is kankerslechtquote:Op zondag 8 februari 2009 13:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik wil nu zeggen "Haha, omg ajax kankerslecht" maar dan weet ik dat sommige mensen dat niet lief vinden.
Ja, dit is dus eredivisie live.quote:
Ja. 5-3quote:
Ajax.quote:
Zeg dat maar volgende week, niet als ze 3-1 achter staanquote:
Dan stuur ik een bloemetje jou kant op.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:28 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet nog dat ik weken geleden in de SC de 2-4 van Ajax voorspelde tegen NEC toen Ajax nog achterstond, dus laten we hopen dat ik weer gelijk heb.
Wie?quote:
AJAX AMSTERDAM.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:31 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zeg dat maar volgende week, niet als ze 3-1 achter staan
Staan ze achter? Zo moeilijke tegenstander hadden ze toch niet?quote:
Kijk hier:quote:
quote:
Dit is toch een Lakitu SC?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
HEE. In een breathtaking SC is voetbal een verboden onderwerp!
Waar zijn de naakte wijfen dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
HEE. In een breathtaking SC is voetbal een verboden onderwerp!
In m'n slaapkamer.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waar zijn de naakte wijfen dan?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |