quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
dagdagquote:Op zondag 8 februari 2009 11:07 schreef dagdag het volgende:
Attention
Kom op meiden
links recht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en stil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
links rechts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en stil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
links rechts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en stil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wanneer mijn eigen bedrijf failliet is 'quote:
ohquote:Op zondag 8 februari 2009 11:44 schreef dagdag het volgende:
[..]
wanneer mijn eigen bedrijf failliet is
Suarez moet naar de zijkant, dar is die gevaarlijker. Evenals Sulejmani die moet vanaf links. Anita op de bank en Sarpong terug zetten naar jong en dan gaat het VEEL beter.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef Silentalarm het volgende:
Zondag is met dat kankerajax echt een kankerdag. Het is echt standaard aan het worden. Kanker.
Het is kankerslechtquote:Op zondag 8 februari 2009 13:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik wil nu zeggen "Haha, omg ajax kankerslecht" maar dan weet ik dat sommige mensen dat niet lief vinden.
Ja, dit is dus eredivisie live.quote:
Ja. 5-3quote:
Ajax.quote:
Zeg dat maar volgende week, niet als ze 3-1 achter staanquote:
Dan stuur ik een bloemetje jou kant op.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:28 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet nog dat ik weken geleden in de SC de 2-4 van Ajax voorspelde tegen NEC toen Ajax nog achterstond, dus laten we hopen dat ik weer gelijk heb.
Wie?quote:
AJAX AMSTERDAM.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:31 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zeg dat maar volgende week, niet als ze 3-1 achter staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |