geeft nietquote:Op zondag 8 februari 2009 02:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee vorige nacht zat ik in een vliegtuig richting Nederland!
maar je hebt gelijk. Ik vraag het elke keer je onthoudt het goed
xie een rood kruisjequote:Op zondag 8 februari 2009 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Vooruit, speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
cockteaser !quote:
die mensen zijn echt heel triest.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:55 schreef behangplakker het volgende:
Whehehe, ik ging uit. Alles ging goed, geen ruzies niks, in de bus terug wilde ik een vriend beledigen die voor twente was, gewoon voor de grap, dus ik schreef kankertwente op het raam (in beslagen ramen). Was er 1 zo'n lompe kerel die niet tegen kanker kon, zocht hij heel mijn woonplaats af naar mijEr stopte zelfs een auto naast mijn fiets om te vragen of ik iemand 'naar de kanker geschopt had'.
Volgens mij is hij opgepakt![]()
![]()
Wat een avond
Ja klinkt geweldig als het hoogtepunt "kankertwente" schrijven op het raam van de bus wasquote:Op zondag 8 februari 2009 02:55 schreef behangplakker het volgende:
Whehehe, ik ging uit. Alles ging goed, geen ruzies niks, in de bus terug wilde ik een vriend beledigen die voor twente was, gewoon voor de grap, dus ik schreef kankertwente op het raam (in beslagen ramen). Was er 1 zo'n lompe kerel die niet tegen kanker kon, zocht hij heel mijn woonplaats af naar mijEr stopte zelfs een auto naast mijn fiets om te vragen of ik iemand 'naar de kanker geschopt had'.
![]()
Wat een avond
Dat is het welquote:Op zondag 8 februari 2009 02:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja klinkt geweldig als het hoogtepunt "kankertwente" schrijven op het raam van de bus was
waarom lul je in gedicht-stijl?quote:
ik michelquote:Op zondag 8 februari 2009 03:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom lul je in gedicht-stijl?
trademark?
u little shitquote:Op zondag 8 februari 2009 03:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik michel
jij in vliegtuigen
zo ieder wat
groetjes
het raadsel van het zelfquote:Op zondag 8 februari 2009 03:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u little shit
je bent intrigerend. We'll see
Moest ff gluren. Glassballquote:Op zondag 8 februari 2009 03:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
het raadsel van het zelf
maar de kracht van het fok
daarnaast het mellow
dus hier en wij
zo komt het!
je meent het?quote:Op zondag 8 februari 2009 03:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moest ff gluren. GlassballGoeie shit
ur welcomequote:
geweldigquote:Op zondag 8 februari 2009 02:55 schreef behangplakker het volgende:
![]()
Wat een avond
nog een paar stappen verwijderdquote:Op zondag 8 februari 2009 03:48 schreef Silentalarm het volgende:
maar ik ga slapen. trusten remlof en miver enzo.
zoals MiVer al zeiquote:Op zondag 8 februari 2009 03:48 schreef Silentalarm het volgende:
maar ik ga slapen. trusten remlof en miver enzo.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
dagdagquote:Op zondag 8 februari 2009 11:07 schreef dagdag het volgende:
Attention
Kom op meiden
links recht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()