Nee.quote:
-edit-quote:
-edit-quote:
Wat een beest, langharigegraftekkel die ze wel scoort.quote:
quote:
Sorry, de tijd dat Ajax alles won is gewoon echt voorbij. Mooiweersupporters zijn nu voor Azquote:
Het regent en waait buiten, mooiweersupporters hebben we hier niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Sorry, de tijd dat Ajax alles won is gewoon echt voorbij. Mooiweersupporters zijn nu voor Az
quote:
Sukkelsss..quote:
Maar het gaat over voetbal hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 14:48 schreef Adelante het volgende:
Kappen met doodverwensingen en andere ongecontroleerde emoties!
-edit-quote:Op zondag 8 februari 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar het gaat over voetbal hoordat is toch wel héél belangrijk, met een ongelooflijke invloed op het dagelijks leven van deze jongeren!
Eens, maar scheldt dan met pannekoek of iets ander beschaafds.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar het gaat over voetbal hoordat is toch wel héél belangrijk, met een ongelooflijke invloed op het dagelijks leven van deze jongeren!
Ik zit net lekker te krassen, moet ik daar ook mee stoppen?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:48 schreef Adelante het volgende:
Kappen met doodverwensingen en andere ongecontroleerde emoties!
Bedankt, pannenkoek. Jij pannenkoekeert hier de hele bedoel.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eens, maar scheldt dan met pannekoek of iets ander beschaafds.
Hoerenjong! Dat is best beschaafd toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
kanker pannenkoek?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je moeder er destijds geld voor heeft gevraagd, is dat een passende weergave van de werkelijkheid.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoerenjong! Dat is best beschaafd toch?
Als wij er geen last van hebben mag je er gewoon mee doorgaanquote:Op zondag 8 februari 2009 14:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik zit net lekker te krassen, moet ik daar ook mee stoppen?
Het is op je auto hé, dat je het weet.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Als wij er geen last van hebben mag je er gewoon mee doorgaan
Lees ik hier iets verkapts in?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Als wij er geen last van hebben mag je er gewoon mee doorgaan
In dat geval, hoerenjong!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je moeder er destijds geld voor heeft gevraagd, is dat een passende weergave van de werkelijkheid.
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het is op je auto hé, dat je het weet.
4-1.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:58 schreef Devvie het volgende:
Hoeveel is ajax geworden? Mijn internetverbinding lag eruit...
5-4 gewonnen.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:58 schreef Devvie het volgende:
Hoeveel is ajax geworden? Mijn internetverbinding lag eruit...
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:00 schreef bloodysunday het volgende:
wtf zijn dit voor kut grappen waarom is Silent gebant ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |