Dus wat ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen heilig boontje meer die geest ?
Ik zou maar nog snel de website van de sgp bezoeken nu het nog kanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zo vernieuwend ook weer niet.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zou maar nog snel de website van de sgp bezoeken nu het nog kan. Over 7 minuten gaat de site op slot
quote:Beste bezoeker,
Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP en de standpunten van onze partij.
Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’.
Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site.
Staatkundig Gereformeerde Partij
De geest van hans heeft nooit rustquote:Op zondag 8 februari 2009 00:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het is s'nachts HansTijd om te slapen.
Ook niet op zondag? Arme geest..quote:Op zondag 8 februari 2009 00:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De geest van hans heeft nooit rust
Wanneer gaat 3fm nou is die dance scene verlaten op zaterdag/zondagquote:
Oh, is het daarom al zo donker buitenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het is s'nachts HansTijd om te slapen.
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
De geest van hans heeft nooit rust
Het hypocriete was dat hun site tijdens de verkiezingsperiode wél gewoon op zondag bereikbaar was...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zou maar nog snel de website van de sgp bezoeken nu het nog kan. Over 7 minuten gaat de site op slot
Cool! Was je naar hun theathervoorstelling gegaan? Paar dagen geleden stonden ze hier in Den Bosch.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:06 schreef Noortje. het volgende:
Hoi Golden Earring is tof en en en ik heb een plectrum van George Kooymans en en en en en en Lily Allen is ook tof.Dat wilde ik even meedelen met jullie. Trusten!
Carriere in de VS kan ze nu wel vergetenquote:Op zondag 8 februari 2009 11:36 schreef -Hans- het volgende:
Lily Allen.
Gelukkig is Fok! weer lekker snel..
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Carriere in de VS kan ze nu wel vergeten
Welke Timur?quote:Op zondag 8 februari 2009 11:54 schreef -Hans- het volgende:
Timur Timur![]()
Ah, vanavond Bring It on! weer met Annemieke en een nieuwe webcam bediener
Dit zou god niet gewild hebbenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, het gaat weer lekker.
André R. is veel verdachter.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ene Bas v.d.V. zal de servers wel aan 't saboteren zijn.
Wat een groot drama is het toch, de manier waarop die goals vallenquote:
Ik heb de beelden nog niet gezien, maar volg het vooral via de radio. Ik had wel gedacht dat het moeilijk zou worden tegen Vitesse, maar dit had ik nou ook weer niet verwachtquote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat een groot drama is het toch, de manier waarop die goals vallen
Ach tegen Heracles maakte we er ook drie in de tweede helft, het kan nogquote:Op zondag 8 februari 2009 13:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb de beelden nog niet gezien, maar volg het vooral via de radio. Ik had wel gedacht dat het moeilijk zou worden tegen Vitesse, maar dit had ik nou ook weer niet verwacht. Naja, ze hebben straks nog 45 minuten om het goed te maken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, nou inderdaad.. heb er alleen nu wat minder vertrouwen inquote:Op zondag 8 februari 2009 13:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach tegen Heracles maakte we er ook drie in de tweede helft, het kan nog.
Ik bied 1-5!quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:35 schreef Impry het volgende:
Die jongen die net aan het praten was over dat ringetje was MikeyMo
"Veel plezier er mee" - Flikker toch op man!
Voor zo'n uitslag zou ik direct tekenenquote:
Ja, het is hier geen VBLquote:Ennuhm... 0-2 bij Volendam-PSV!
En Ajax gaat verliezzzen, en dan staat PSV nog maar 1 punt op ze achter als ze winnen. Dat zal die lachende Ajacieden leren!
* Jannekje7 zegt nu echt niks meer over voetbal, voordat je weer op dr vingers getikt wordt
Ik vond het deze keer ook niet zo heel duidelijk..quote:Op zondag 8 februari 2009 13:43 schreef Impry het volgende:
De Mama-Appelsaps beginnen zo ondertussen wel een beetje op te raken heb ik het idee, ze worden er namelijk niet beter op. Natuurlijk kun je het je wel een beetje inbeelden, maar het is het niet 'sprekend'.
Laatst met wat vrienden op Joesoep nog eens compilaties van mama appelsap geluisterd en daar zitten toch wel geweldige tussen hoor...quote:Op zondag 8 februari 2009 13:43 schreef Impry het volgende:
De Mama-Appelsaps beginnen zo ondertussen wel een beetje op te raken heb ik het idee, ze worden er namelijk niet beter op. Natuurlijk kun je het je wel een beetje inbeelden, maar het is het niet 'sprekend'.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef henkde_j het volgende:
Ik hoorde vandaag weer een nieuwe toen ik wat Santana aan het luisteren was.
2:19 TAMPELOERES
Da's waarschijnlijk gewoon een spammer.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Follower op Twitter die ik echt niet ken: "magicmagicccs"
Jullie wel?
Lente!quote:
Een link naar Ajaxquote:Op zondag 8 februari 2009 14:05 schreef -Hans- het volgende:
Coldplay - Lost!
ohjahquote:Op zondag 8 februari 2009 14:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Vraag ff aan Brenda, die is laatst met Yv gegaan
Ik hoop hetquote:Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overduidelijk ja!![]()
Gelukkig gaat Grunn vandaag wel winnen van R'dam
Ajax?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef borisz het volgende:
Niet eens blessuretijd, dat is pas een vernedering.
Ik ben voor Ajax ja, die goal was ook goed. Dit duel heeft Ajax het zelf verknaldquote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ajax?
Geef toe, die Goal tegen Heracles was gewoon goed. Die scheidsrechter (grensrechter) heeft weer 'et seizoen verneuckt voor Ajax![]()
Muziek! Sugerbabes
Ah, jij bent aan het kijken, ik check 'et vanavond wel. Eerst maar even wachten op Ziggo, zodat we ook weer Eredivisie live hebbenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax ja, die goal was ook goed. Dit duel heeft Ajax het zelf verknald. En Sugarbabes muziek noemen gaat ook al niet samen
.
Ben zo wel weer weg...quote:
Wat romantischquote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben zo wel weer weg...
Vriendje en ik gaan een poging doen om te wandelen, maar de wolken zijn wel heel donker... Dat wordt waarschijnlijk dus ineens heel hard rennen om te schuilen en zeiknat thuis komenDaarna lekker samen natte kleren uit en warme droge kleren aan
Whehequote:Op zondag 8 februari 2009 15:00 schreef 3FMaster het volgende:
Nou Hans, zullen wij dan ook maar wandelen![]()
En dan valt er een doelpunt (net van Grunn) dan wordt het doelpunt afgekeurd..quote:Op zondag 8 februari 2009 16:15 schreef Jannekje7 het volgende:
In Volendam vallen wel erg veel doelpunten! En rode kaarten...
In Rotterdam vallen dan weer opvallend weinig doelpunten...
Ik ben d'r ook weerquote:Op zondag 8 februari 2009 16:16 schreef -Hans- het volgende:
Hej Janneke! eindelijk weer eens wat leven in dit topic. Nu dus lekker aan de koffie?!
![]()
[..]
En dan valt er een doelpunt (net van Grunn) dan wordt het doelpunt afgekeurd..
Zet 'em op je MP3 speler, vol open, oortjes in. Dan hoor je na een tijdje die hoge piep niet meerquote:Op zondag 8 februari 2009 16:25 schreef -Hans- het volgende:
Alleen die piep is wel vreselijk irritant !
En waarschijnlijk nog meer niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef 3FMaster het volgende:
Zet 'em op je MP3 speler, vol open, oortjes in. Dan hoor je na een tijdje die hoge piep niet meer
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
Woord aan je moeder.
Opzich niet zo gek dat je het niet wist want ze zijn dan ook wel een echte one-day flyquote:Op zondag 8 februari 2009 16:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Juist!
Kwam er toch niet op van wie dit nummer was...
Mooie clip
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
[Ilse's stem] Oeh, da's echt leuk [ /Ilse's stem]
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
[Ilse's stem] Oeh, da's echt zoooooooooooo leuk hè! [ /Ilse's stem]
Heyquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hey
Een twitterborrel? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Ieder met een eigen laptopje op tafel, doodse stilte, je hoort alleen getyp?
Eiffeltowersquote:Op zondag 8 februari 2009 17:41 schreef -Hans- het volgende:
Verder natuurlijk een vrij matig sportweekend..Capitals verliezen ook vet van de Eiffeltowers.. (grom).
La La La LaLaLa
Naaisquote:Op zondag 8 februari 2009 17:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi buienlijntje boven Maastricht
Wie?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:54 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen Annemieke..met ook als het goed is de nieuwe webcam bediener
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:10 schreef Guis het volgende:
Mensen!! Dit was mijn laatste webcamklooidag. Vanaf volgende week zit kersverse schakeldude Jeroen hier. Hij is de nieuwe Bring it on! webcamerateur.
Mooie z/w fotoquote:Op zondag 8 februari 2009 17:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi buienlijntje boven Maastricht
Annemieke heeft de cam weer op de gang gezet..quote:Op zondag 8 februari 2009 18:48 schreef gerbenp het volgende:
Daarnet was er nog wel veel gespeeld bij de webcam, nu niet meer.. waarom nu niet meer
Waarom dat?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Annemieke heeft de cam weer op de gang gezet..
Mee-eens..quote:Op zondag 8 februari 2009 19:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje Rob Stenders trekjes. Vrij irritant als ik eerlijk ben.
Daarom stopte de cam er misschien even ook mee voor die reparatie.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En de dallet werkt zo te zien ook weer.
I'm Yours, 412x op 3FM..
Dat zijn twee compleet losstaande systemen, dus heeft niets met elkaar te maken.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:18 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Daarom stopte de cam er misschien even ook mee voor die reparatie.
Misschien wel jaquote:Op zondag 8 februari 2009 19:18 schreef gerbenp het volgende:
Daarom stopte de cam er misschien even ook mee voor die reparatie.
Lekker!quote:Op zondag 8 februari 2009 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Ennn, ik ben er weer!
Met roosvicee en low-cal rijstsnacks
Oh ok, weten we dat ook weer.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zijn twee compleet losstaande systemen, dus heeft niets met elkaar te maken.
Nee, maar heb er ook niet meer naar gekeken. Komt nog wel een andere keer...quote:Op zondag 8 februari 2009 19:24 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf is het nog gelukt met Google Latitude ?
uuhm okayquote:Op zondag 8 februari 2009 19:28 schreef Sirolf het volgende:
Nee, maar heb er ook niet meer naar gekeken. Komt nog wel een andere keer...
is heel gemakkelijk, zeggen dat je weg moet omdat je kat gekotst heeftquote:Op zondag 8 februari 2009 19:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Och jee... een vriendin van mij heeft een fillosofische en depri bui... moet ze dat nou allemaal aan mij vertellen? Pfffff....
Ik ben toch maar weer even over op m'n eigen collectie. Niet dat ik Tijdmachine slecht vind (kan 'm juist steeds beter waarderen), maar soms kan je een plaat ook teveel horen... en ik heb nu Infadels - Free Things For Poor People!quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
is heel gemakkelijk, zeggen dat je weg moet omdat je kat gekotst heeft
Och nee, ik vraag dr gewoon of het dingen zijn waar ze zelf iets aan kan doen, of dat ze er alleen boos over kan zijn?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is heel gemakkelijk, zeggen dat je weg moet omdat je kat gekotst heeft
Is iets directere maar kan ook werkenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Och nee, ik vraag dr gewoon of het dingen zijn waar ze zelf iets aan kan doen, of dat ze er alleen boos over kan zijn?
Eerlijker vooralquote:Op zondag 8 februari 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is iets directere maar kan ook werken
kortom moeder zou ook der mond moeten houden en alleen moeten poepenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Naja, hij huilt niet maar poept heel goed! weten we dat ook weer...
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:39 schreef 3FMaster het volgende:
Ik heb 103 vriendjes, waarvan ik er 102 echt ken, behalve 1: Roel!
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kortom moeder zou ook der mond moeten houden en alleen moeten poepen
Slechte timing inderdaad. Zit je net lekker te genieten van de plaat en vervolgens wordt 'ie afgekapt omdat de reclame begintquote:
Ik denk dat je net iets te vroeg bentquote:Op zondag 8 februari 2009 20:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nou, 's kijken of ze de goede platen weer terug hebben gevonden.
Gisteren de Black Symphony van WT , als SE edition binnen gekregenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:06 schreef -Hans- het volgende:
Ice Queen vond ik toch iets leuker, maar deze is ook wel te doen.
Klopt. WT is niet echt mijn ding.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik denk dat je net iets te vroeg bent.
Ken het niet maar dat zijn toch niet live opnamen? Ik vind Sharon live echt EEN RAMP !quote:Op zondag 8 februari 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gisteren de Black Symphony van WT , als SE edition binnen gekregen, hij roeleert zwaart
Beu? Bui bedoel je, toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Ga toch weg met die regen bij de parade!
* Jannekje7 vond dit nummer al niet leuk en is het nu écht beu!
Bij deze cd hebben ze het of niet live gezongen of het is dit keer wel goed gegaanquote:Op zondag 8 februari 2009 20:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken het niet maar dat zijn toch niet live opnamen? Ik vind Sharon live echt EEN RAMP !
Ik heb ze eens gezien in de 013 en dat was echt super!!quote:Op zondag 8 februari 2009 20:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken het niet maar dat zijn toch niet live opnamen? Ik vind Sharon live echt EEN RAMP !
waar begint bij jouw hun eerste werkquote:Op zondag 8 februari 2009 20:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerste werk van ze vind ik wel leuk, maar het wat recentere werk kan mij weinig boeien.
Jaren terug ook in de 013 geweest voor WT , roeleerde de pan uit.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb ze eens gezien in de 013 en dat was echt super!!
Ik " ken " ze eigenlijk pas vanaf Ice Queenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar begint bij jouw hun eerste werkbij mother earth of bij enter
uuhhm okayquote:Op zondag 8 februari 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bij deze cd hebben ze het of niet live gezongen of het is dit keer wel goed gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |