Mijn fout dit was altijd al zo bij Bring It Onquote:Op zondag 1 februari 2009 19:26 schreef themauster het volgende:
Ze hebben de cam helemaal verandert netjes!![]()
Dit mag wel zo blijven
3 op Reisquote:Op zondag 1 februari 2009 19:44 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, tijd voor 3 op Reis, en nog vele andere programma's.
Truste en tot morgen!
P.s Dankje Piles voor De Staat
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:44 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, tijd voor 3 op Reis, en nog vele andere programma's.
Truste en tot morgen!
P.s Dankje Piles voor De Staat
Gelukkig hebben we er 2 hierquote:Op zondag 1 februari 2009 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil ook 3 op reis kijken maar de tv is bezet
De kostwinner beheert de afstandbedieningquote:Op zondag 1 februari 2009 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil ook 3 op reis kijken maar de tv is bezet
We hebben een aparte computerkamer hierquote:Op zondag 1 februari 2009 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in de woonkamer? kheb wel nog n tv op de slaapkamer maar das ook zo wat
Jammer, je deed het wel erg goed.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:10 schreef Guis het volgende:
Mensen!! Dit was mijn laatste webcamklooidag. Vanaf volgende week zit kersverse schakeldude Jeroen hier. Hij is de nieuwe Bring it on! webcamerateur.
leg even in aantal woorden uit wat het inhoud .quote:Op zondag 1 februari 2009 20:16 schreef Susi het volgende:
Avond!
Nog geinteresseerden om mee te doen met het Fok Maffia spel (in Misdaad ) ? We gaan zo de rollen verdelen
Roel is tv aan het kijkenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou Roel te veel gezopen hebben dat hij zich nog niet gemeld heeft
Sander !quote:Op zondag 1 februari 2009 20:10 schreef Guis het volgende:
Mensen!! Dit was mijn laatste webcamklooidag. Vanaf volgende week zit kersverse schakeldude Jeroen hier. Hij is de nieuwe Bring it on! webcamerateur.
lolquote:Op zondag 1 februari 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zou Roel te veel gezopen hebben dat hij zich nog niet gemeld heeft
Een virtueel dorpje, waarin mensen wonen. Elke avond worden er een aantal mensen door de Maffia vermoord. De rest van het dorp moet er doormiddel van hints in Fobo's en posthistories achter komen wie dat op zijn/haar geweten heeft.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
leg even in aantal woorden uit wat het inhoud .
Wordt tijd voor een vriendin voor jullie beidequote:Op zondag 1 februari 2009 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Roel is tv aan het kijken
Samen met mij
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een vriendin voor jullie beide
Gaat iets te veel tijd kostenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Een virtueel dorpje, waarin mensen wonen. Elke avond worden er een aantal mensen door de Maffia vermoord. De rest van het dorp moet er doormiddel van hints in Fobo's en posthistories achter komen wie dat op zijn/haar geweten heeft.
De goeieriken hebben allemaal een rol. Sommigen met gaves, waarbij ze bijvoorbeeld wat over de Maffia aan de spelleiders kunnen vragen, of ze kunnen at random iemand neerschieten bij een verdenking.
In principe moet er elke dag worden gestemd voor 19:00 op degene wie je verdenkt.
Het is ook mogelijk dat je nog een nachtactiviteit hebt (omdat je bijv maffia bent). Dan moet je voor 2200 uur elke dag nog even doorgeven wat je wilt.
spellen duren meestal 4/5 dagen.
Serieus valt het hartstikke mee! Stemmen kost je één post.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat iets te veel tijd kosten
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gast !.
Jammer van Vitesse ! voor de rest wel een goed weekend voor je, denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |