Ik bied 1-5!quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:35 schreef Impry het volgende:
Die jongen die net aan het praten was over dat ringetje was MikeyMo
"Veel plezier er mee" - Flikker toch op man!
Voor zo'n uitslag zou ik direct tekenenquote:
Ja, het is hier geen VBLquote:Ennuhm... 0-2 bij Volendam-PSV!
En Ajax gaat verliezzzen, en dan staat PSV nog maar 1 punt op ze achter als ze winnen. Dat zal die lachende Ajacieden leren!
* Jannekje7 zegt nu echt niks meer over voetbal, voordat je weer op dr vingers getikt wordt
Ik vond het deze keer ook niet zo heel duidelijk..quote:Op zondag 8 februari 2009 13:43 schreef Impry het volgende:
De Mama-Appelsaps beginnen zo ondertussen wel een beetje op te raken heb ik het idee, ze worden er namelijk niet beter op. Natuurlijk kun je het je wel een beetje inbeelden, maar het is het niet 'sprekend'.
Laatst met wat vrienden op Joesoep nog eens compilaties van mama appelsap geluisterd en daar zitten toch wel geweldige tussen hoor...quote:Op zondag 8 februari 2009 13:43 schreef Impry het volgende:
De Mama-Appelsaps beginnen zo ondertussen wel een beetje op te raken heb ik het idee, ze worden er namelijk niet beter op. Natuurlijk kun je het je wel een beetje inbeelden, maar het is het niet 'sprekend'.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef henkde_j het volgende:
Ik hoorde vandaag weer een nieuwe toen ik wat Santana aan het luisteren was.
2:19 TAMPELOERES
Da's waarschijnlijk gewoon een spammer.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Follower op Twitter die ik echt niet ken: "magicmagicccs"
Jullie wel?
Lente!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |