quote:Op zondag 8 februari 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kortom moeder zou ook der mond moeten houden en alleen moeten poepen
Slechte timing inderdaad. Zit je net lekker te genieten van de plaat en vervolgens wordt 'ie afgekapt omdat de reclame begintquote:
Ik denk dat je net iets te vroeg bentquote:Op zondag 8 februari 2009 20:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nou, 's kijken of ze de goede platen weer terug hebben gevonden.
Gisteren de Black Symphony van WT , als SE edition binnen gekregenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:06 schreef -Hans- het volgende:
Ice Queen vond ik toch iets leuker, maar deze is ook wel te doen.
Klopt. WT is niet echt mijn ding.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik denk dat je net iets te vroeg bent.
Ken het niet maar dat zijn toch niet live opnamen? Ik vind Sharon live echt EEN RAMP !quote:Op zondag 8 februari 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gisteren de Black Symphony van WT , als SE edition binnen gekregen, hij roeleert zwaart
Beu? Bui bedoel je, toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Ga toch weg met die regen bij de parade!
* Jannekje7 vond dit nummer al niet leuk en is het nu écht beu!
Bij deze cd hebben ze het of niet live gezongen of het is dit keer wel goed gegaanquote:Op zondag 8 februari 2009 20:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken het niet maar dat zijn toch niet live opnamen? Ik vind Sharon live echt EEN RAMP !
Ik heb ze eens gezien in de 013 en dat was echt super!!quote:Op zondag 8 februari 2009 20:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken het niet maar dat zijn toch niet live opnamen? Ik vind Sharon live echt EEN RAMP !
waar begint bij jouw hun eerste werkquote:Op zondag 8 februari 2009 20:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerste werk van ze vind ik wel leuk, maar het wat recentere werk kan mij weinig boeien.
Jaren terug ook in de 013 geweest voor WT , roeleerde de pan uit.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb ze eens gezien in de 013 en dat was echt super!!
Ik " ken " ze eigenlijk pas vanaf Ice Queenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar begint bij jouw hun eerste werkbij mother earth of bij enter
uuhhm okayquote:Op zondag 8 februari 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bij deze cd hebben ze het of niet live gezongen of het is dit keer wel goed gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |