Een link naar Ajaxquote:Op zondag 8 februari 2009 14:05 schreef -Hans- het volgende:
Coldplay - Lost!
ohjahquote:Op zondag 8 februari 2009 14:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Vraag ff aan Brenda, die is laatst met Yv gegaan
Ik hoop hetquote:Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overduidelijk ja!![]()
Gelukkig gaat Grunn vandaag wel winnen van R'dam
Ajax?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef borisz het volgende:
Niet eens blessuretijd, dat is pas een vernedering.
Ik ben voor Ajax ja, die goal was ook goed. Dit duel heeft Ajax het zelf verknaldquote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ajax?
Geef toe, die Goal tegen Heracles was gewoon goed. Die scheidsrechter (grensrechter) heeft weer 'et seizoen verneuckt voor Ajax![]()
Muziek! Sugerbabes
Ah, jij bent aan het kijken, ik check 'et vanavond wel. Eerst maar even wachten op Ziggo, zodat we ook weer Eredivisie live hebbenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax ja, die goal was ook goed. Dit duel heeft Ajax het zelf verknald. En Sugarbabes muziek noemen gaat ook al niet samen
.
Ben zo wel weer weg...quote:
Wat romantischquote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben zo wel weer weg...
Vriendje en ik gaan een poging doen om te wandelen, maar de wolken zijn wel heel donker... Dat wordt waarschijnlijk dus ineens heel hard rennen om te schuilen en zeiknat thuis komenDaarna lekker samen natte kleren uit en warme droge kleren aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |