quote:00-01
Rudy's Guilty Eurovision Pleasure: Lordi - Hard Rock Hallelujah
Barbie Bangkok - I Remember
Dio ft Sef - Tijdmachine
A Brand - Time
Tiga - Mind Dimension
Lily Allen - The Fear
Maximo Park - Our Velocity
Empire Of The Sun - Walking On A Dream
Dewolff - Gold And Seaweed
Mr Oizo - Two Takes It
White Lies - Death
Live Request:
1. Daft Punk - Harder Better Stronger (Alive 2007)
2. Freestylers - Push Up (Lowlands 2004)
3. Jay Z - Hard Knock Life (Rock Werchter 2008)
Of een bedje. Geen idee, ik haal die twee altijd door elkaar. Als iemand mij het verschil kan uitleggen...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:09 schreef -Hans- het volgende:
Deze filler (zo heet dat toch??) vind ik erg vet
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:10 schreef Marc63 het volgende:
Of een bedje. Geen idee, ik haal die twee altijd door elkaar. Als iemand mij het verschil kan uitleggen...
Trustenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:13 schreef Urquhart het volgende:
Mensen ik ga slapen, fijne avond/nacht nog
Als Guis terug kon in de tijd, hoefde hij niet zo vroeg op te staanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:19 schreef Sirolf het volgende:
Guis had hier nog een flauwe, eigen versie van vanochtend, net even voor 5 uur...
En nee, ik heb 't niet live gehoord. Had van tevoren al gehoord dat eraan gewerkt werd.
Neuh, 't was zelfs nog erger dan dat.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Guis terug kon in de tijd, hoefde hij niet zo vroeg op te staan
Hijs fijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:22 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Brand - Time
![]()
Achtbaan plaat
Ik vond 't eerst ook niks, maar ben de plaat steeds meer gaan waarderen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:22 schreef -Hans- het volgende:
Susi. Ik ben juist altijd weer blij als de vreselijke Tijdmachine is afgelopen
.
Alleen het tot 30 tellen vind ik wat kansloos, maar de rest vind ik toch wel erg gaaf!quote:
Opzich gaat het ook wel ergens over, maar ik heb denk ik bijzonder weinig met Nederlandse rapquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:22 schreef Sirolf het volgende:
Ik vond 't eerst ook niks, maar ben de plaat steeds meer gaan waarderen.
quote:Beelen wil kinderen van 18-jarige vriendin 6-2-09 11:38
Giel Beelen (31) wil kinderen met zijn 18-jarige vriendin Guilia Wolthuis. Dit onthulde de VARA-dj vrijdag in het programma van Ruud de Wild op Q-Music. Dat zijn nieuwe vriendin nog maar net meerderjarig is, deert de presentator totaal niet. "Tot op de dag van vandaag denk ik 'jij bent echt geen achttien' als ik leuke dingen met haar doe. Maar toch staat het in haar paspoort.''
Giel liet weten erg gelukkig te zijn met zijn nieuwe liefde die hij verborgen hield totdat hij uit het Glazen Huis stapte. Negatieve reacties over haar leeftijd laten hem koud. "Het gaat okee. En zolang de mensen in mijn en haar omgeving maar weten dat het echte liefde is.'' Beelen had eerder een relatie met radio-dj Marisa Heutink. Deze relatie liep vorig jaar op de klippen.
FOTO'S: PETER SMULDERS / HYVES
Fijne rock 'n roll plaatquote:I’m not a man, I’m a machine
Chisel me down until I am clean
I buy books, I never read
And then (I’ll) tell you some more about me
Ik heb juist deze al het langst niet meer (op 3FM) gehoord.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:37 schreef Sirolf het volgende:
Het wordt trouwens weer eens tijd voor Girls Who Play Guitars. Die heb ik al een tijdje niet gehoord.
Maar dit is ook leuk!
Je kan 'm deze week ook winnen op 3FM, en beluisteren op http://www.3fm.nl/page/3fm09_lily_allenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:31 schreef DaMook het volgende:
Lily.
Heb d'r album trouwens gepreorderd.
Deze is idd ook alweer een tijdje terug, ook duidelijk te zien op http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=maximo+parkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb juist deze al het langst niet meer (op 3FM) gehoord.
Tijdje terug? Afgelopen woensdag. Maar toen heb ik blijkbaar niet geluisterd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze is idd ook alweer een tijdje terug, ook duidelijk te zien op http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=maximo+park
Ook maar meedoen aangezien ik hem in de itunes store gekocht heb en ook wel een echte versie wilquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan 'm deze week ook winnen op 3FM, en beluisteren op http://www.3fm.nl/page/3fm09_lily_allen
Wedden dat dit lied over een aantal jaren wordt gedraaid als fout zijnde? Het klinkt een beetje kitscherig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:40 schreef -Hans- het volgende:
Oeh ! de hele fijne Megahit van de afgelopen week..Empire Of The Sun - Walking On A Dream
Zou mij ook niets verbazen want ook de clip is best wel foutquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wedden dat dit lied over een aantal jaren wordt gedraaid als fout zijnde? Het klinkt een beetje kitscherig.
Die clip is wel echt kitcherig, maar ik vind de plaat wel relaxt. Ik denk dat ie niet fout zal worden omdat het lijkt op MGMT (maar dan wat softer) en niet echt opvalt in het huidige muzieklandschap (zoals ik al zei, we hebben ook al MGMT). Echt foute platen zijn meteen al fout.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wedden dat dit lied over een aantal jaren wordt gedraaid als fout zijnde? Het klinkt een beetje kitscherig.
Stel je eens voor dat je daar zou staan met het volume op standje 14 en flinke bas. Dan zou je ook uit je dak gaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:55 schreef -Hans- het volgende:
Hoor de mensen eens.. die worden helemaal gek!.
't klinkt ook wel erg vet zeg.
pffffff echt geen twijfel over mogelijk. Damn, wat vet !!! Geluid staat hier serieus weer erg hard, maar echt smullen hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je daar zou staan met het volume op standje 14 en flinke bas. Dan zou je ook uit je dak gaan.
Die moeten we zo zelf dan maar opzetten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Hee, geen Killers of Maximo Park? Al is Goose ook OK natuurlijk.
Ik ben er ook klaar mee voor deze nacht. Weltrustenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij zijn er klaar mee, tot volgende week!!
Even gezocht, en dat is het inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:03 schreef -Hans- het volgende:
Trusten Borisz !
Is dit Lilly Allen ?!
Kevin.
Thanks! En inderdaad, klinkt zeker niet kud! Lekker up-tempo plaatjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even gezocht, en dat is het inderdaad.
Lily Allen - It's Not Fair
Klinkt erg goed!
quote:
Zit pas aan het 2e biertjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Een pallet bier achter de kiezen, maar nuchterder dan de vorige keer (dus geen collega's misbruikt).
Toch eens checkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:21 schreef Tourniquet het volgende:
Het nieuwe album van The Prodigy is lekker!
Je hebt je ook niet laten misbruiken?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een pallet bier achter de kiezen, maar nuchterder dan de vorige keer (dus geen collega's misbruikt).
Zelfs dat nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je hebt je ook niet laten misbruiken?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zit pas aan het 2e biertje
en zijn die (hopelijk vrouwelijke) collega`s lekker?
Moi 3FMasterquote:
Ik rolde rond half 11 uit mn bed, dus heb alleen Annemiek gehoord. En ik hou niet echt zo van haar stemgeluid. Zit nu dan ook Top of flop terug te kijken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi 3FMaster. Wat is je eerste indruk van de nieuwe weekend programmering?
Domien heb ik niet gehoord, maar nu net wel een stukje Annemieke. Ik vind het wel fris/lekker klinken. Puike muziek !
The Asteroids Galaxy Tour
uuhm okay dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik rolde rond half 11 uit mn bed, dus heb alleen Annemiek gehoord. En ik hou niet echt zo van haar stemgeluid. Zit nu dan ook Top of flop terug te kijken.
Hey Diedjeej
Ja, daar moest ik ook aan denken. Ik heb er nog 'n stukje van gezien, maar vond 't niet wat.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:56 schreef 3FMaster het volgende:
Jezus, die nieuwe single van Katy Perry is gewoon Kelly Claxon
heerlijk, weer mama appelsap!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oja, 't is weer tijd voor Timur met z'n kinderachtige gegiechel en dat vreselijke Mama Appelsap-item.
Ik vind 't vreselijk, en kan niet meer normaal naar 'n plaat luisteren als ik zo'n andere belachelijke tekst gehoord heb. Ze verneuken voor mij zo vele platen, en misschien is dat item zelfs nog wel erger dan wanneer 'n artiest/band 'n cover van 'n plaat maakt en daarbij 't origineel verneukt wordt.quote:
Vette platen ja!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:03 schreef cosmick het volgende:
Eindelijk weer leuke muziek op de radio!
Doet me denken aan vakantie's, daarom: Madonnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met concurrentie van o.a. X-factor meegenomen vind ik 't toch best netjes hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:23 schreef 3FMaster het volgende:
Oef, ik zit nu de kijkcijfers te kijken van top of flop. 867.000 kijkers. Niet echt hoog!
'n Flop dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:23 schreef 3FMaster het volgende:
Oef, ik zit nu de kijkcijfers te kijken van top of flop. 867.000 kijkers. Niet echt hoog!
Naja, maar een programma van Paul de Leeuw, een bekend programma. Al die programma's die nu weer terug komen, scoren toch erg goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met concurrentie van o.a. X-factor meegenomen vind ik 't toch best netjes hoor.
Je bedoelt de Giel mix met die 3 leipo's?quote:
Nee, dat is de Sjakie, Ad en nog wat show - edit.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Je bedoelt de Giel mix met die 3 leipo's?
Waar is die mix trouwens te verkrijgen
Het zal de hoogste score voor top of flop zijn denk ik. Wat een vreselijk programma.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met concurrentie van o.a. X-factor meegenomen vind ik 't toch best netjes hoor.
Heb 't niet gezien, maar heb wel gelezen wie er te gast waren.. altijd weer dezelfde koppen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Het zal de hoogste score voor top of flop zijn denk ik. Wat een vreselijk programma.
Wat een geweldige plaatquote:
Suc6 !quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:31 schreef 3FMaster het volgende:
Nou, nog maar een poging om mn kamer op te ruimen.
Je moet toch iets doen op zaterdag om 16:32quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
Whehehe, telkens bijna exact dezelfde posts van jullie hier.
Haha, ja preciesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je moet toch iets doen op zaterdag om 16:32
Nee dankje, dan liever dit nogquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die hype is nu wel over, maar waarschijnlijk is dit wel wat voor je?
Die plaat staat nu bij de Tophits in de iTunes Store op de tweede plek!!
Kloptquote:
Oja, die is ook fijn. Daar heb ik al 'n stukje van gehoord toen Dick naar Bert beldequote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee dankje, dan liever dit nog
Haha, geinigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:21 schreef Urquhart het volgende:
KloptHoewel ik soms ook weleens momenten heb dat ik die plaat even helemaal niet kan hebben, en direct iets anders op zet. Bizar
wie zegt dat ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
grrrr...waarom mag die laatste mix van DJ Sandstorm niet? wat nou auteursrecht
Youtube heeft wat overeenkomsten moeten sluiten, toch knap dat ze zoiets herkennen qua techniekquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat staat op joesoep.....kijk maar
Kansloos gezeik van de muziekindustriequote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
grrrr...waarom mag die laatste mix van DJ Sandstorm niet? wat nou auteursrecht
Helemaal feilloos is de techniek niet. Tegenwoordig worden zelfs video's geblokkeerd van mensen die een bekend nummer nazingen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Youtube heeft wat overeenkomsten moeten sluiten, toch knap dat ze zoiets herkennen qua techniek
kan jij de opgenomen mix via msn ofzo sturen naar mij? dan zet ik m wel zonder joesoep onlinequote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:53 schreef Piles het volgende:
Oh, daar kreeg ik een mailtje van ja
Zal wel een te herkenbaar nummer inzitten
als je het recht bekijkt dan mag je geen openbare vertoningen doen zonder dat de rechthoudenden hier van hun deel krijgen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helemaal feilloos is de techniek niet. Tegenwoordig worden zelfs video's geblokkeerd van mensen die een bekend nummer nazingen.
True, maar dat is hopeloos achterhaald door de opkomst van digitale technieken/media enz. Door maar vast te houden aan het oude bedrijfsmodel van cd'tjes en singletjes verkopen gaat de omzet echt niet omhoog. Zie bepaalde artiesten die het wèl begrijpen en hun singles gratis weggeven en hun omzet uit de verkoop van merchandise, concerten etc. halen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je het recht bekijkt dan mag je geen openbare vertoningen doen zonder dat de rechthoudenden hier van hun deel krijgen.
http://www.zshare.net/video/5525338762b687f0/quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan jij de opgenomen mix via msn ofzo sturen naar mij? dan zet ik m wel zonder joesoep online
*gaat tijdens film kijken meteen de rest checken*
Zou het bijna vergeten , tnxquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, bijna tijd voor Mooi! Weer de Leeuw!
als ze cds maar laag genoeg prijzen tussen de 0 en 7 euro , haal ik ze welquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True, maar dat is hopeloos achterhaald door de opkomst van digitale technieken/media enz. Door maar vast te houden aan het oude bedrijfsmodel van cd'tjes en singletjes verkopen gaat de omzet echt niet omhoog. Zie bepaalde artiesten die het wèl begrijpen en hun singles gratis weggeven en hun omzet uit de verkoop van merchandise, concerten etc. halen.
Was net het topic aan het kickenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, bijna tijd voor Mooi! Weer de Leeuw!
dank je welquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.zshare.net/video/5525338762b687f0/
Weet ikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
dank je wel
Maar Z-share haalt het na een tijdje er weer vanaf heh...
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ikMaar je kan 'm nu toch downloaden
Dankquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:46 schreef Susi het volgende:
Ik val net in, is dit Boris ? Klinkt iig erg fijn
Edit: Ja was Boris dus![]()
Damn! Naja, nu gaat het al wat snellerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Database heeft wederom troubles
drukke zaterdag zo jongen. Ik word met je wakker, en zoals ik mij nu voel ga ik ook weer pitten met jequote:
Geen slecht gevoel tochquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
drukke zaterdag zo jongen. Ik word met je wakker, en zoals ik mij nu voel ga ik ook weer pitten met je
ik had mij liever topfit gevoeld en nog een aantal uur wakker geblevenquote:
En morgen gaan de wekkers zeker weer om 0430 afquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
drukke zaterdag zo jongen. Ik word met je wakker, en zoals ik mij nu voel ga ik ook weer pitten met je
Zijn dat geruchten?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kun jij de geruchten bevestigen dan wel ontkrachten dat je stopt met Weekend DnA?
zoiets jaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:43 schreef borisz het volgende:
[..]
En morgen gaan de wekkers zeker weer om 0430 af.
Volgens mij stond dat in een officieel persbericht van de TROS..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zolang ze niet bevestigd zijn wel er stond geen bronvermelding
Geen idee. Ik heb het nieuws nog niet via officiele kanalen gehoord, dus dan ga ik er maar vanuit dat het geruchten zijn.quote:
dus dan is het waar ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Volgens mij stond dat in een officieel persbericht van de TROS..
aha, mijn fax staat al een tijdje uit, vandaar!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Daar verwijst dus niemand naar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
we horen het wel!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Er komt vanzelf meer duidelijkheid, beloofd!
Maar volgende week nog geen vrij om naar Arno's feestje te gaan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Er komt vanzelf meer duidelijkheid, beloofd!
God zij met uquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zet het zondagtopic wel klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |