Je moet toch iets doen op zaterdag om 16:32quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
Whehehe, telkens bijna exact dezelfde posts van jullie hier.
Haha, ja preciesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je moet toch iets doen op zaterdag om 16:32
Nee dankje, dan liever dit nogquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die hype is nu wel over, maar waarschijnlijk is dit wel wat voor je?
Die plaat staat nu bij de Tophits in de iTunes Store op de tweede plek!!
Kloptquote:
Oja, die is ook fijn. Daar heb ik al 'n stukje van gehoord toen Dick naar Bert beldequote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee dankje, dan liever dit nog
Haha, geinigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:21 schreef Urquhart het volgende:
KloptHoewel ik soms ook weleens momenten heb dat ik die plaat even helemaal niet kan hebben, en direct iets anders op zet. Bizar
wie zegt dat ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
grrrr...waarom mag die laatste mix van DJ Sandstorm niet? wat nou auteursrecht
Youtube heeft wat overeenkomsten moeten sluiten, toch knap dat ze zoiets herkennen qua techniekquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat staat op joesoep.....kijk maar
Kansloos gezeik van de muziekindustriequote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
grrrr...waarom mag die laatste mix van DJ Sandstorm niet? wat nou auteursrecht
Helemaal feilloos is de techniek niet. Tegenwoordig worden zelfs video's geblokkeerd van mensen die een bekend nummer nazingen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Youtube heeft wat overeenkomsten moeten sluiten, toch knap dat ze zoiets herkennen qua techniek
kan jij de opgenomen mix via msn ofzo sturen naar mij? dan zet ik m wel zonder joesoep onlinequote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:53 schreef Piles het volgende:
Oh, daar kreeg ik een mailtje van ja
Zal wel een te herkenbaar nummer inzitten
als je het recht bekijkt dan mag je geen openbare vertoningen doen zonder dat de rechthoudenden hier van hun deel krijgen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helemaal feilloos is de techniek niet. Tegenwoordig worden zelfs video's geblokkeerd van mensen die een bekend nummer nazingen.
True, maar dat is hopeloos achterhaald door de opkomst van digitale technieken/media enz. Door maar vast te houden aan het oude bedrijfsmodel van cd'tjes en singletjes verkopen gaat de omzet echt niet omhoog. Zie bepaalde artiesten die het wèl begrijpen en hun singles gratis weggeven en hun omzet uit de verkoop van merchandise, concerten etc. halen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je het recht bekijkt dan mag je geen openbare vertoningen doen zonder dat de rechthoudenden hier van hun deel krijgen.
http://www.zshare.net/video/5525338762b687f0/quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan jij de opgenomen mix via msn ofzo sturen naar mij? dan zet ik m wel zonder joesoep online
*gaat tijdens film kijken meteen de rest checken*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |