Helemaal feilloos is de techniek niet. Tegenwoordig worden zelfs video's geblokkeerd van mensen die een bekend nummer nazingen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Youtube heeft wat overeenkomsten moeten sluiten, toch knap dat ze zoiets herkennen qua techniek
kan jij de opgenomen mix via msn ofzo sturen naar mij? dan zet ik m wel zonder joesoep onlinequote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:53 schreef Piles het volgende:
Oh, daar kreeg ik een mailtje van ja
Zal wel een te herkenbaar nummer inzitten
als je het recht bekijkt dan mag je geen openbare vertoningen doen zonder dat de rechthoudenden hier van hun deel krijgen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helemaal feilloos is de techniek niet. Tegenwoordig worden zelfs video's geblokkeerd van mensen die een bekend nummer nazingen.
True, maar dat is hopeloos achterhaald door de opkomst van digitale technieken/media enz. Door maar vast te houden aan het oude bedrijfsmodel van cd'tjes en singletjes verkopen gaat de omzet echt niet omhoog. Zie bepaalde artiesten die het wèl begrijpen en hun singles gratis weggeven en hun omzet uit de verkoop van merchandise, concerten etc. halen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je het recht bekijkt dan mag je geen openbare vertoningen doen zonder dat de rechthoudenden hier van hun deel krijgen.
http://www.zshare.net/video/5525338762b687f0/quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan jij de opgenomen mix via msn ofzo sturen naar mij? dan zet ik m wel zonder joesoep online
*gaat tijdens film kijken meteen de rest checken*
Zou het bijna vergeten , tnxquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, bijna tijd voor Mooi! Weer de Leeuw!
als ze cds maar laag genoeg prijzen tussen de 0 en 7 euro , haal ik ze welquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True, maar dat is hopeloos achterhaald door de opkomst van digitale technieken/media enz. Door maar vast te houden aan het oude bedrijfsmodel van cd'tjes en singletjes verkopen gaat de omzet echt niet omhoog. Zie bepaalde artiesten die het wèl begrijpen en hun singles gratis weggeven en hun omzet uit de verkoop van merchandise, concerten etc. halen.
Was net het topic aan het kickenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, bijna tijd voor Mooi! Weer de Leeuw!
dank je welquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.zshare.net/video/5525338762b687f0/
Weet ikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
dank je wel
Maar Z-share haalt het na een tijdje er weer vanaf heh...
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ikMaar je kan 'm nu toch downloaden
Dankquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:46 schreef Susi het volgende:
Ik val net in, is dit Boris ? Klinkt iig erg fijn
Edit: Ja was Boris dus![]()
Damn! Naja, nu gaat het al wat snellerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Database heeft wederom troubles
drukke zaterdag zo jongen. Ik word met je wakker, en zoals ik mij nu voel ga ik ook weer pitten met jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |