Zou het bijna vergeten , tnxquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, bijna tijd voor Mooi! Weer de Leeuw!
als ze cds maar laag genoeg prijzen tussen de 0 en 7 euro , haal ik ze welquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True, maar dat is hopeloos achterhaald door de opkomst van digitale technieken/media enz. Door maar vast te houden aan het oude bedrijfsmodel van cd'tjes en singletjes verkopen gaat de omzet echt niet omhoog. Zie bepaalde artiesten die het wèl begrijpen en hun singles gratis weggeven en hun omzet uit de verkoop van merchandise, concerten etc. halen.
Was net het topic aan het kickenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, bijna tijd voor Mooi! Weer de Leeuw!
dank je welquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.zshare.net/video/5525338762b687f0/
Weet ikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
dank je wel
Maar Z-share haalt het na een tijdje er weer vanaf heh...
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ikMaar je kan 'm nu toch downloaden
Dankquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:46 schreef Susi het volgende:
Ik val net in, is dit Boris ? Klinkt iig erg fijn
Edit: Ja was Boris dus![]()
Damn! Naja, nu gaat het al wat snellerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Database heeft wederom troubles
drukke zaterdag zo jongen. Ik word met je wakker, en zoals ik mij nu voel ga ik ook weer pitten met jequote:
Geen slecht gevoel tochquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
drukke zaterdag zo jongen. Ik word met je wakker, en zoals ik mij nu voel ga ik ook weer pitten met je
ik had mij liever topfit gevoeld en nog een aantal uur wakker geblevenquote:
En morgen gaan de wekkers zeker weer om 0430 afquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
drukke zaterdag zo jongen. Ik word met je wakker, en zoals ik mij nu voel ga ik ook weer pitten met je
Zijn dat geruchten?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kun jij de geruchten bevestigen dan wel ontkrachten dat je stopt met Weekend DnA?
zoiets jaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:43 schreef borisz het volgende:
[..]
En morgen gaan de wekkers zeker weer om 0430 af.
Volgens mij stond dat in een officieel persbericht van de TROS..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zolang ze niet bevestigd zijn wel er stond geen bronvermelding
Geen idee. Ik heb het nieuws nog niet via officiele kanalen gehoord, dus dan ga ik er maar vanuit dat het geruchten zijn.quote:
dus dan is het waar ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Volgens mij stond dat in een officieel persbericht van de TROS..
aha, mijn fax staat al een tijdje uit, vandaar!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Daar verwijst dus niemand naar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
we horen het wel!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Er komt vanzelf meer duidelijkheid, beloofd!
Maar volgende week nog geen vrij om naar Arno's feestje te gaan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Er komt vanzelf meer duidelijkheid, beloofd!
God zij met uquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zet het zondagtopic wel klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |