pffffff echt geen twijfel over mogelijk. Damn, wat vet !!! Geluid staat hier serieus weer erg hard, maar echt smullen hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je daar zou staan met het volume op standje 14 en flinke bas. Dan zou je ook uit je dak gaan.
Die moeten we zo zelf dan maar opzetten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Hee, geen Killers of Maximo Park? Al is Goose ook OK natuurlijk.
Ik ben er ook klaar mee voor deze nacht. Weltrustenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij zijn er klaar mee, tot volgende week!!
Even gezocht, en dat is het inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:03 schreef -Hans- het volgende:
Trusten Borisz !
Is dit Lilly Allen ?!
Kevin.
Thanks! En inderdaad, klinkt zeker niet kud! Lekker up-tempo plaatjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even gezocht, en dat is het inderdaad.
Lily Allen - It's Not Fair
Klinkt erg goed!
quote:
Zit pas aan het 2e biertjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Een pallet bier achter de kiezen, maar nuchterder dan de vorige keer (dus geen collega's misbruikt).
Toch eens checkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:21 schreef Tourniquet het volgende:
Het nieuwe album van The Prodigy is lekker!
Je hebt je ook niet laten misbruiken?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een pallet bier achter de kiezen, maar nuchterder dan de vorige keer (dus geen collega's misbruikt).
Zelfs dat nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je hebt je ook niet laten misbruiken?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zit pas aan het 2e biertje
en zijn die (hopelijk vrouwelijke) collega`s lekker?
Moi 3FMasterquote:
Ik rolde rond half 11 uit mn bed, dus heb alleen Annemiek gehoord. En ik hou niet echt zo van haar stemgeluid. Zit nu dan ook Top of flop terug te kijken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi 3FMaster. Wat is je eerste indruk van de nieuwe weekend programmering?
Domien heb ik niet gehoord, maar nu net wel een stukje Annemieke. Ik vind het wel fris/lekker klinken. Puike muziek !
The Asteroids Galaxy Tour
uuhm okay dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik rolde rond half 11 uit mn bed, dus heb alleen Annemiek gehoord. En ik hou niet echt zo van haar stemgeluid. Zit nu dan ook Top of flop terug te kijken.
Hey Diedjeej
Ja, daar moest ik ook aan denken. Ik heb er nog 'n stukje van gezien, maar vond 't niet wat.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:56 schreef 3FMaster het volgende:
Jezus, die nieuwe single van Katy Perry is gewoon Kelly Claxon
heerlijk, weer mama appelsap!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oja, 't is weer tijd voor Timur met z'n kinderachtige gegiechel en dat vreselijke Mama Appelsap-item.
Ik vind 't vreselijk, en kan niet meer normaal naar 'n plaat luisteren als ik zo'n andere belachelijke tekst gehoord heb. Ze verneuken voor mij zo vele platen, en misschien is dat item zelfs nog wel erger dan wanneer 'n artiest/band 'n cover van 'n plaat maakt en daarbij 't origineel verneukt wordt.quote:
Vette platen ja!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:03 schreef cosmick het volgende:
Eindelijk weer leuke muziek op de radio!
Doet me denken aan vakantie's, daarom: Madonnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met concurrentie van o.a. X-factor meegenomen vind ik 't toch best netjes hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:23 schreef 3FMaster het volgende:
Oef, ik zit nu de kijkcijfers te kijken van top of flop. 867.000 kijkers. Niet echt hoog!
'n Flop dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:23 schreef 3FMaster het volgende:
Oef, ik zit nu de kijkcijfers te kijken van top of flop. 867.000 kijkers. Niet echt hoog!
Naja, maar een programma van Paul de Leeuw, een bekend programma. Al die programma's die nu weer terug komen, scoren toch erg goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met concurrentie van o.a. X-factor meegenomen vind ik 't toch best netjes hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |