Fijne rock 'n roll plaatquote:I’m not a man, I’m a machine
Chisel me down until I am clean
I buy books, I never read
And then (I’ll) tell you some more about me
Ik heb juist deze al het langst niet meer (op 3FM) gehoord.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:37 schreef Sirolf het volgende:
Het wordt trouwens weer eens tijd voor Girls Who Play Guitars. Die heb ik al een tijdje niet gehoord.
Maar dit is ook leuk!
Je kan 'm deze week ook winnen op 3FM, en beluisteren op http://www.3fm.nl/page/3fm09_lily_allenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:31 schreef DaMook het volgende:
Lily.
Heb d'r album trouwens gepreorderd.
Deze is idd ook alweer een tijdje terug, ook duidelijk te zien op http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=maximo+parkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb juist deze al het langst niet meer (op 3FM) gehoord.
Tijdje terug? Afgelopen woensdag. Maar toen heb ik blijkbaar niet geluisterd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze is idd ook alweer een tijdje terug, ook duidelijk te zien op http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=maximo+park
Ook maar meedoen aangezien ik hem in de itunes store gekocht heb en ook wel een echte versie wilquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan 'm deze week ook winnen op 3FM, en beluisteren op http://www.3fm.nl/page/3fm09_lily_allen
Wedden dat dit lied over een aantal jaren wordt gedraaid als fout zijnde? Het klinkt een beetje kitscherig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:40 schreef -Hans- het volgende:
Oeh ! de hele fijne Megahit van de afgelopen week..Empire Of The Sun - Walking On A Dream
Zou mij ook niets verbazen want ook de clip is best wel foutquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wedden dat dit lied over een aantal jaren wordt gedraaid als fout zijnde? Het klinkt een beetje kitscherig.
Die clip is wel echt kitcherig, maar ik vind de plaat wel relaxt. Ik denk dat ie niet fout zal worden omdat het lijkt op MGMT (maar dan wat softer) en niet echt opvalt in het huidige muzieklandschap (zoals ik al zei, we hebben ook al MGMT). Echt foute platen zijn meteen al fout.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wedden dat dit lied over een aantal jaren wordt gedraaid als fout zijnde? Het klinkt een beetje kitscherig.
Stel je eens voor dat je daar zou staan met het volume op standje 14 en flinke bas. Dan zou je ook uit je dak gaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:55 schreef -Hans- het volgende:
Hoor de mensen eens.. die worden helemaal gek!.
't klinkt ook wel erg vet zeg.
pffffff echt geen twijfel over mogelijk. Damn, wat vet !!! Geluid staat hier serieus weer erg hard, maar echt smullen hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je daar zou staan met het volume op standje 14 en flinke bas. Dan zou je ook uit je dak gaan.
Die moeten we zo zelf dan maar opzetten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Hee, geen Killers of Maximo Park? Al is Goose ook OK natuurlijk.
Ik ben er ook klaar mee voor deze nacht. Weltrustenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij zijn er klaar mee, tot volgende week!!
Even gezocht, en dat is het inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:03 schreef -Hans- het volgende:
Trusten Borisz !
Is dit Lilly Allen ?!
Kevin.
Thanks! En inderdaad, klinkt zeker niet kud! Lekker up-tempo plaatjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even gezocht, en dat is het inderdaad.
Lily Allen - It's Not Fair
Klinkt erg goed!
quote:
Zit pas aan het 2e biertjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Een pallet bier achter de kiezen, maar nuchterder dan de vorige keer (dus geen collega's misbruikt).
Toch eens checkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:21 schreef Tourniquet het volgende:
Het nieuwe album van The Prodigy is lekker!
Je hebt je ook niet laten misbruiken?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een pallet bier achter de kiezen, maar nuchterder dan de vorige keer (dus geen collega's misbruikt).
Zelfs dat nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je hebt je ook niet laten misbruiken?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zit pas aan het 2e biertje
en zijn die (hopelijk vrouwelijke) collega`s lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |