Als Guis terug kon in de tijd, hoefde hij niet zo vroeg op te staanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:19 schreef Sirolf het volgende:
Guis had hier nog een flauwe, eigen versie van vanochtend, net even voor 5 uur...
En nee, ik heb 't niet live gehoord. Had van tevoren al gehoord dat eraan gewerkt werd.
Neuh, 't was zelfs nog erger dan dat.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Guis terug kon in de tijd, hoefde hij niet zo vroeg op te staan
Hijs fijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:22 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Brand - Time
![]()
Achtbaan plaat
Ik vond 't eerst ook niks, maar ben de plaat steeds meer gaan waarderen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:22 schreef -Hans- het volgende:
Susi. Ik ben juist altijd weer blij als de vreselijke Tijdmachine is afgelopen
.
Alleen het tot 30 tellen vind ik wat kansloos, maar de rest vind ik toch wel erg gaaf!quote:
Opzich gaat het ook wel ergens over, maar ik heb denk ik bijzonder weinig met Nederlandse rapquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:22 schreef Sirolf het volgende:
Ik vond 't eerst ook niks, maar ben de plaat steeds meer gaan waarderen.
quote:Beelen wil kinderen van 18-jarige vriendin 6-2-09 11:38
Giel Beelen (31) wil kinderen met zijn 18-jarige vriendin Guilia Wolthuis. Dit onthulde de VARA-dj vrijdag in het programma van Ruud de Wild op Q-Music. Dat zijn nieuwe vriendin nog maar net meerderjarig is, deert de presentator totaal niet. "Tot op de dag van vandaag denk ik 'jij bent echt geen achttien' als ik leuke dingen met haar doe. Maar toch staat het in haar paspoort.''
Giel liet weten erg gelukkig te zijn met zijn nieuwe liefde die hij verborgen hield totdat hij uit het Glazen Huis stapte. Negatieve reacties over haar leeftijd laten hem koud. "Het gaat okee. En zolang de mensen in mijn en haar omgeving maar weten dat het echte liefde is.'' Beelen had eerder een relatie met radio-dj Marisa Heutink. Deze relatie liep vorig jaar op de klippen.
FOTO'S: PETER SMULDERS / HYVES
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |