Ken jij Bart? (achternaam weet ik niet meer)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ikke! Vaak na het werken en stappen en paar vrienden van mij hebben er gewerkt!
Welke Bart? De barman of de deejay?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:29 schreef styliste het volgende:
[..]
Ken jij Bart? (achternaam weet ik niet meer)
Die laatste foto is wel extreem onsmakelijk zeg, het of hij over zijn eigen hoofd is ontploftquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ikke! Vaak na het werken en stappen en paar vrienden van mij hebben er gewerkt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
barmanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Welke Bart? De barman of de deejay?
http://www.de-nacht.nlquote:
quote:Wil jij leren paaldansen?
Dan is dit de mogelijkheid via een workshop in De Nacht.
Er worden privé lessen gegeven of in groepjes. Ook voor vrijgezellen feesten worden er workshops gegeven.
Je kunt elk moment beginnen. Schrijf je snel in.
Meer informatie:
06 - 23 52 23 52
betina@de-nacht.nl of betina.m@hccnet.nl
das de ex van mijn nichtjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Bart Zoontjensja die ken ik wel
een van mijn beste vrienden! heeft nu 3 kroegen in Eindhoven
heeft ie mee samen gewoond een tijdje in het bovenste appartement boven die frietzaak en schoenenmaker.quote:
haha daar heeft ie wel met wat meer samen gewoondquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:48 schreef styliste het volgende:
[..]
heeft ie mee samen gewoond een tijdje in het bovenste appartement boven die frietzaak en schoenenmaker.
blond, krullen, bruine ogen
dat dacht ik al...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
haha daar heeft ie wel met wat meer samen gewoond
zit te denken aan Marije? maar denk niet dat het die is...
Sabine?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:58 schreef styliste het volgende:
[..]
dat dacht ik al...
nee die is het niet. het is echt al een heel aantal jaar geleden. Hij is toen naar mallorca ofzo geweest voor een paar maanden? en daarna heeft ie haar vriendelijk verzocht om te verhuizen..
Haha! Die Joyce! Daar heb ik ook nog mee op het Theresia gezetenquote:
van me moederquote:
tis inderdaad veel...maar goed je krijgt dan ook 2 baco's waar je tenen meteen krom van trekken! het is dus goed om ff af te toppen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
van me moeder![]()
![]()
Nee ik ben dr nog nooit geweest.. Geef ook niet zoveel om, om zoveel geld voor entree neer te tellenGeen behoefte aan
op het theresia ja? grappig. Zal ik doen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Haha! Die Joyce! Daar heb ik ook nog mee op het Theresia gezeten! Doe haar maar de groetjes van mij!
Ik pasquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tis inderdaad veel...maar goed je krijgt dan ook 2 baco's waar je tenen meteen krom van trekken! het is dus goed om ff af te toppen...
hihi jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef styliste het volgende:
[..]
op het theresia ja? grappig. Zal ik doen!
hebben we nog meer bekenden gemeen...
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hihi ja
heb haar nog een keer thuis gebracht na schoolfeest met de auto... hebben we giga lang in de auto zitten kletsen... was mijn accu leeg![]()
![]()
Sukkelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hihi ja
heb haar nog een keer thuis gebracht na schoolfeest met de auto... hebben we giga lang in de auto zitten kletsen... was mijn accu leeg![]()
![]()
whahahahaha, roflquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hihi ja
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
muil denk!
eerst leren remmen bij het stoplicht
ik zo nog de stad inquote:
ik voorlopig nog nietquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik zo nog de stad inverjaardag van een vriend! idioten die feestjes om 11 uur laten beginnen... morgen om 7 uur weer in Eindhoven om te gaan skiën in Duitsland!
nee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |