Haha! Die Joyce! Daar heb ik ook nog mee op het Theresia gezetenquote:
van me moederquote:
tis inderdaad veel...maar goed je krijgt dan ook 2 baco's waar je tenen meteen krom van trekken! het is dus goed om ff af te toppen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
van me moeder![]()
![]()
Nee ik ben dr nog nooit geweest.. Geef ook niet zoveel om, om zoveel geld voor entree neer te tellenGeen behoefte aan
op het theresia ja? grappig. Zal ik doen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Haha! Die Joyce! Daar heb ik ook nog mee op het Theresia gezeten! Doe haar maar de groetjes van mij!
Ik pasquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tis inderdaad veel...maar goed je krijgt dan ook 2 baco's waar je tenen meteen krom van trekken! het is dus goed om ff af te toppen...
hihi jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef styliste het volgende:
[..]
op het theresia ja? grappig. Zal ik doen!
hebben we nog meer bekenden gemeen...
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hihi ja
heb haar nog een keer thuis gebracht na schoolfeest met de auto... hebben we giga lang in de auto zitten kletsen... was mijn accu leeg![]()
![]()
Sukkelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hihi ja
heb haar nog een keer thuis gebracht na schoolfeest met de auto... hebben we giga lang in de auto zitten kletsen... was mijn accu leeg![]()
![]()
whahahahaha, roflquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hihi ja
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
muil denk!
eerst leren remmen bij het stoplicht
ik zo nog de stad inquote:
ik voorlopig nog nietquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik zo nog de stad inverjaardag van een vriend! idioten die feestjes om 11 uur laten beginnen... morgen om 7 uur weer in Eindhoven om te gaan skiën in Duitsland!
nee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |