idd zegquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... moet ik mezelf nou ook toevoegen aan de OP?
Doe maar ;-). Staat wel cool. Een vaste topic-er die bij 3FM werkt!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... moet ik mezelf nou ook toevoegen aan de OP?
Henriiiiiiiiiii bedoel je!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
Wie zitten er bij Gerard en Michiel eigenlijk? (afgezien van Tjibbe en Heeeeeeeenry! dan).
Ik zie er maar éénquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Henriiiiiiiiiii bedoel je!
Wat bankgastes denk ik.
Heule vette Megahitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Super vette 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-ga-hit !
Da's niet lief!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef TheZapster het volgende:
Ik verscheur de plaatjes altijd voor hun neus
De enige juiste reactiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef TheZapster het volgende:
Ik verscheur de plaatjes altijd voor hun neus
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:31 schreef 3FMaster het volgende:
Volgende keer om te sparen: 3FM-plaatjes.
'Mag ik van jou Gerard Ekdom, dan krijg jij Timur!'
Ting Tings
Shut up and let me góóó HUH
Dat klinkt als een slechte deal. Ekdom voor een Timur? Wie doet dat nou?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:31 schreef 3FMaster het volgende:
Volgende keer om te sparen: 3FM-plaatjes.
'Mag ik van jou Gerard Ekdom, dan krijg jij Timur!'
Ting Tings
Shut up and let me góóó
Timur is zeldzaamquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een slechte deal. Ekdom voor een Timur? Wie doet dat nou?
krijg er ook wat van... Zie Coen Swijnenbergs log. Zo denk ik er precies over...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
Flikker nou eens op met je Twitter![]()
Twitter dit, Twitter dat, maar voetbalplaatjes sparen is irritant
Ik hoop het ookquote:
Het is de laatste tijd wel een hype geworden ja, zag er gisteren nog een tweet over langskomen die vond dat het bij de NPO de laatste tijd Twitter-dit Twitter-dat was.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
krijg er ook wat van... Zie Coen Swijnenbergs log. Zo denk ik er precies over...
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
Der Rudy is ook aan het Twitteren geslagen ( http://twitter.com/rudymackay )quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
Snap je m'n bericht niet helemaal Hans?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Der Rudy is ook aan het Twitteren geslagen ( http://twitter.com/rudymackay )
Jawel hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Snap je m'n bericht niet helemaal Hans?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Snap je m'n bericht niet helemaal Hans?
Google is engquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Heb ook weinig met Twitter... Wat te denken van Google Latitude? Kan je zien waar al je vrienden zijn. Beetje GPS achtig systeem.
Ik wou sowieso niet dat ook maar iemand wist waar ik was. Dan heb je al snel last van mensen die je op gaan zoeken, stalken, weet ik veel..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Google is engIk gebruik alleen de zoekmachine, en dan weten ze al genoeg van me...
Je bent niet de enigstequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:40 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lady GaGa - Just Dance !!!![]()
![]()
![]()
Ik vind 'm zo vet
Ik hoop dat Pokerface ook eens een keer wordt opgepakt. Die is ook heul leuk. Ik hang er stiekem al weken aanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn, wat draaien ze een lekkere muziek, met uitzondering van Kooks net, en Mraz aan et begin..
Ja, met Google moet je wel even wakker blijven want laatst werd er een nieuwe versie van die zoekbar bij mij geinstalleerd en *ineens* stonden er opties aan die ik eerst had uitgezet. En juist de opties voor het verzenden van informatie richting Google. Dubieus..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:40 schreef Piles het volgende:
Google is engIk gebruik alleen de zoekmachine, en dan weten ze al genoeg van me...
Ach ja, van die informatie leven ze hèquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Ja, met Google moet je wel even wakker blijven want laatst werd er een nieuwe versie van die zoekbar bij mij geinstalleerd en *ineens* stonden er opties aan die ik eerst had uitgezet. En juist de opties voor het verzenden van informatie richting Google. Dubieus..
Super inderdaadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:41 schreef 3FMaster het volgende:
Je bent niet de enigste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn, wat draaien ze een lekkere muziek, met uitzondering van Kooks net, en Mraz aan et begin..
Tsja, en niet te zuinig ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach ja, van die informatie leven ze hè
Ik doe ook niks met Flickr, vind het maar irritant dat er een limiet aan het aantal foto's zit dat je er gratis op kan zetten... dan zet ik ze liever ergens anders neer.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:44 schreef 3FMaster het volgende:
Daar issie weer: Tjibbe!
Niet aan Flickr, maar wel Twitter
Flickr ftw!
Ja, zit er over na te denken om account te kopen. Wel tering duur zegquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik doe ook niks met Flickr, vind het maar irritant dat er een limiet aan het aantal foto's zit dat je er gratis op kan zetten... dan zet ik ze liever ergens anders neer.
Freaking geniaal gewoon ! Was dit niet een songfestival liedje ? Of was dit 'm nou net niet geworden? Naja, hoe dan ook gewoon een super plaatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:53 schreef LeonH het volgende:
Yellow Pearl. Blijft een mooi liedje!
Was 'm net niet geworden dacht ik. En maar goed ook!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Freaking geniaal gewoon ! Was dit niet een songfestival liedje ? Of was dit 'm nou net niet geworden? Naja, hoe dan ook gewoon een super plaat![]()
Jup ! gelukkig maar jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:55 schreef LeonH het volgende:
Was 'm net niet geworden dacht ik. En maar goed ook!
Is die ook geschreven door ene Corquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Freaking geniaal gewoon ! Was dit niet een songfestival liedje ? Of was dit 'm nou net niet geworden? Naja, hoe dan ook gewoon een super plaat![]()
Het viel mij ook op, komt van RadioFreak (zie 'bron'-linkje). Heb verder geen inside-info erover gehoord, maar meestal is RadioFreak wel betrouwbaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:59 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf, wtf is dat voor een nieuws over Domien... Ik lees op 3FMfan dat hij stopt met Weekend DNA !
http://www.3fmfan.nl/page/nieuws/msg/51
Tjibbe gaat trouwens wel de producer uithangen bij Domien in de ochtend.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Tjibbe weg.. Domien weg... en Weekend DNA alleen met Annemieke. Nou, dan moet ik nog maar zien of ik nog vaak zal luisteren.
Dan denk ik ook wel dat het klopt, maar een beetje slordig van mij want ik had het artikel wel gelezen maar dat Domien stopt met Weekend DNA had ik niet gelezen. Ik vind het wel jammer..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:00 schreef Sirolf het volgende:
Het viel mij ook op, komt van RadioFreak (zie 'bron'-linkje). Heb verder geen inside-info erover gehoord, maar meestal is RadioFreak wel betrouwbaar.
wordt vroeg opstaan voor tjibbe , maar dat kan hij wel , gezien ze samen aankwamen bij afscheid van Muijsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tjibbe gaat trouwens wel de producer uithangen bij Domien in de ochtend.
Domien zei van de week nog dat er nog geen besluit genomen was ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan denk ik ook wel dat het klopt, maar een beetje slordig van mij want ik had het artikel wel gelezen maar dat Domien stopt met Weekend DNA had ik niet gelezen. Ik vind het wel jammer..
@ Sirolf, dan slaap ik nog
Schijnbaar is het besluit nu wel genomen of hij wilde nog niet alles vertellenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Domien zei van de week nog dat er nog geen besluit genomen was ?
Om met de woorden van John te spreken: Huh?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
Wat een fijn plaatje, die kende ik helemaal nog niet!
Dat zou wel is een stunt zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef 3FMaster het volgende:
Tjibbe zou eigelijk stiekum Bransteder opbellen. Michiel die de deur open doet: Ron Brandsteder!
Toefje op de taart die vrijdag heetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:14 schreef LeonH het volgende:
ik sta er nog steeds versteld van dat zie hiervoor betaald krijgen
Metro Stationquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is trouwens de nieuwe megahit geworden ?
Vroegen we ons met Curry & Van Inkel ook wel eens af, maar het trekt luisteraars kennelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:14 schreef LeonH het volgende:
ik sta er nog steeds versteld van dat zie hiervoor betaald krijgen
Metro Station - Shake itquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is trouwens de nieuwe megahit geworden ?
Nummer is niet echt nieuw voor mij, volgens mij draaide o.a. Michiel hem wel eens in het najaar toen het een hit was in de USA.quote:
Verpest door Ratelbandquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:24 schreef TheZapster het volgende:
Wie![]()
Wel een mooie voornaam trouwens
Acteur uit GTST, vuurzee.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:24 schreef TheZapster het volgende:
Wie![]()
Wel een mooie voornaam trouwens
Veronderstel dat jij ook zo heet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja dat is geen goede ambassadeur van zo'n mooie naam
Mja, als je het hebt over pagina's kwijtraken om iets online te zetten ben je een flinke prutser ja...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef Feivel1 het volgende:
(Sirolf: Die eigenaar van Tjibbeprutsproducties site is ook een prutser)
Ik ken hem redelijk goed. Hij steelt beds van Radio Veronica, doet Ekdom/Veenstra na, doet mij na, doet mijn programma na, en hij weet niet eens hoe ie een device installeert..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als je het hebt over pagina's kwijtraken om iets online te zetten ben je een flinke prutser ja...
Backups, anyone?
www.watbenjedan.nlquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ken hem redelijk goed. Hij steelt beds van Radio Veronica, doet Ekdom/Veenstra na, doet mij na, doet mijn programma na, en hij weet niet eens hoe ie een device installeert..
Probeer de .com-variant eens!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah vroeg stond er een groot
EEN PRUTSER
je zal er niet heel veel naast zitten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
Michiel Veenstra was volgens mij 92 kg, en hij was 170 ofzo iets![]()
Sorry Veenstra als je dit leest
Ik heb 't een tijdje terug ge-tweet!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik toch nog de helft van EW meepikken
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
1,70? Michiel is denk ik bijna 1,90.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:41 schreef Brennel het volgende:
Zo, daar ben ik alweerHeb je nog steeds die druk op je borst ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik toch nog de helft van EW meepikken
Zo, daar ben ik alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik toch nog de helft van EW meepikken
![]()
Het was geen ernstig overgewicht, maar wel overgewicht. Hij moest toch wel eens sporten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Uw Body Mass Index is : 31.8
U heeft een ernstig overgewicht.
Hier moet u zeker aan gaan werken want dit kan gevaarlijk worden voor uw gezondheid.
:: Streefgewicht
Met uw lengte van 170 cm zult u voor een gezond gewicht moeten streven om tussen de 61 kg. en de 69 kg. te blijven.
Ah, @michielveenstra is 91.5 kilo en 1,86 meter. Te zwaar dus. Weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
1,70? Michiel is denk ik bijna 1,90.
Zo, daar ben ik alweerHopelijk klonk dat gejank niet als als de stations-pingel (ding-ding-dong voor mededelingen), anders zullen de reizigers raar opgekeken hebben als er maar steeds geen mededeling kwam...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik toch nog de helft van EW meepikken![]()
Uw Body Mass Index is : 26.6quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het was geen ernstig overgewicht, maar wel overgewicht. Hij moest toch wel eens sporten.
Nee, maar langer dan mij is hij zeker niet. Ik ben 183 cm.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
1,70? Michiel is denk ik bijna 1,90.
Ja, alleen nog erger dan gister.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je nog steeds die druk op je borst ?
Dus wel! Zelfs 3 centimeter langer.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, maar langer dan mij is hij zeker niet. Ik ben 183 cm.
Huisartsenpost bellen vanavond nog echt doen, kan ook zijn dat je suikerziekte hebt gekregen zonder dat je het zelf nog weetquote:
Maar ik groei (hopelijk) nog. Hij alleen als hij laarzen van Ekdom's vrouw leentquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus wel! Zelfs 3 centimeter langer.
1,86 dus. Ik kan em bijna recht in de ogen aankijken dus dat kan heel goed kloppen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, maar langer dan mij is hij zeker niet. Ik ben 183 cm.
Inderdaad.. Kan in sommige gevallen heel ernstig zijn. Bij elke klacht met druk op de borst moet je meteen bij ze langs.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Huisartsenpost bellen vanavond nog echt doen, kan ook zijn dat je suikerziekte hebt gekregen zonder dat je het zelf nog weet
Lekker dan als jullie beide een kegel hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
1,86 dus. Ik kan em bijna recht in de ogen aankijken dus dat kan heel goed kloppen.
Nou ja, ik ben al scheel dus dat recht kijken moet je met een korreltje zout nemenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lekker dan als jullie beide een kegel hebben
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben al scheel dus dat recht kijken moet je met een korreltje zout nemen
het is de laatste tijd huilen met de pet op, je kan beter zangers/zangeressen hebben lijkt het wel dan soapiesquote:
Ik zeg Nikki uitnodigen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is de laatste tijd huilen met de pet op, je kan beter zangers/zangeressen hebben lijkt het wel dan soapies
Dan zou mijn voorkeur toch uitgaan naar leuke zangeressenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
het is de laatste tijd huilen met de pet op, je kan beter zangers/zangeressen hebben lijkt het wel dan soapies
Ilsequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zeg Nikki uitnodigen.
en dan mij als bankgast. Lees je mee Tjibbe?
Ze zouden alle Fok 3FM posters moeten uitnodigen als bankgast en dan ilse of Nikki als gastquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zeg Nikki uitnodigen.
en dan mij als bankgast. Lees je mee Tjibbe?
Ze zouden Ilse DeLange eens moeten uitnodigen, of Janne Schra van Room Eleven.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zou mijn voorkeur toch uitgaan naar leuke zangeressen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat de EW uitzendingen zonder gast toch ook wel erg leuk zijn. Het tempo ligt vandaag op een of andere manier te laag waardoor het niet echt los komt..
Ilsequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zouden Ilse DeLange eens moeten uitnodigen, of Janne Schra van Room Eleven.
't ging mij om de manier waarop ze het uitspreektquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja, het klopt van geen kant.
accepteerd ps3 geen paypalquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:krijg geen geld met mn creditcard toegeschreven aan mn ps3 account
Gelukkig gebruiken ze de webcam als zij er zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ilse![]()
. Die is zo leuk
![]()
. Of Astrid Kunst van Stereo
.
ja totaal verkeerd , op zijn engels heb je 2 uitspraken, maar ze moet het gewoon op zijn nederlands zeggenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't ging mij om de manier waarop ze het uitspreekt
neeh alleen creditcard...een half jaar geleden ging het prima met dezelfde creditcardquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
accepteerd ps3 geen paypal
geblokkeerd ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh alleen creditcard...een half jaar geleden ging het prima met dezelfde creditcard
Die is ook leuk ja!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:06 schreef 3FMaster het volgende:
Gelukkig gebruiken ze de webcam als zij er zijn![]()
Die zangeres van Room Eleven![]()
neeh joh..misschien wel maar hoe controleer je dat dan...ik bedoel, gebruik dat ding alleen daarvoorquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:12 schreef 3FMaster het volgende:
Het houdt maar niet op. Next!
Freestylers![]()
![]()
![]()
even je maatschappij op bellen , zijn 24 uur per dag openquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh joh..misschien wel maar hoe controleer je dat dan...ik bedoel, gebruik dat ding alleen daarvoor
nu in groep 5 tochquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:15 schreef 3FMaster het volgende:
2000, damn, toen zat ik in groep 4.
Michiel kan zn geluk niet op met de Vogelzang CD
echt? ook voor dit soort "ongein?"quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even je maatschappij op bellen , zijn 24 uur per dag open
ja want hij werkt toch nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt? ook voor dit soort "ongein?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |