quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben al scheel dus dat recht kijken moet je met een korreltje zout nemen
het is de laatste tijd huilen met de pet op, je kan beter zangers/zangeressen hebben lijkt het wel dan soapiesquote:
Ik zeg Nikki uitnodigen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is de laatste tijd huilen met de pet op, je kan beter zangers/zangeressen hebben lijkt het wel dan soapies
Dan zou mijn voorkeur toch uitgaan naar leuke zangeressenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
het is de laatste tijd huilen met de pet op, je kan beter zangers/zangeressen hebben lijkt het wel dan soapies
Ilsequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zeg Nikki uitnodigen.
en dan mij als bankgast. Lees je mee Tjibbe?
Ze zouden alle Fok 3FM posters moeten uitnodigen als bankgast en dan ilse of Nikki als gastquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zeg Nikki uitnodigen.
en dan mij als bankgast. Lees je mee Tjibbe?
Ze zouden Ilse DeLange eens moeten uitnodigen, of Janne Schra van Room Eleven.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zou mijn voorkeur toch uitgaan naar leuke zangeressen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat de EW uitzendingen zonder gast toch ook wel erg leuk zijn. Het tempo ligt vandaag op een of andere manier te laag waardoor het niet echt los komt..
Ilsequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zouden Ilse DeLange eens moeten uitnodigen, of Janne Schra van Room Eleven.
't ging mij om de manier waarop ze het uitspreektquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja, het klopt van geen kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |