accepteerd ps3 geen paypalquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:krijg geen geld met mn creditcard toegeschreven aan mn ps3 account
Gelukkig gebruiken ze de webcam als zij er zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ilse![]()
. Die is zo leuk
![]()
. Of Astrid Kunst van Stereo
.
ja totaal verkeerd , op zijn engels heb je 2 uitspraken, maar ze moet het gewoon op zijn nederlands zeggenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't ging mij om de manier waarop ze het uitspreekt
neeh alleen creditcard...een half jaar geleden ging het prima met dezelfde creditcardquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
accepteerd ps3 geen paypal
geblokkeerd ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh alleen creditcard...een half jaar geleden ging het prima met dezelfde creditcard
Die is ook leuk ja!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:06 schreef 3FMaster het volgende:
Gelukkig gebruiken ze de webcam als zij er zijn![]()
Die zangeres van Room Eleven![]()
neeh joh..misschien wel maar hoe controleer je dat dan...ik bedoel, gebruik dat ding alleen daarvoorquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:12 schreef 3FMaster het volgende:
Het houdt maar niet op. Next!
Freestylers![]()
![]()
![]()
even je maatschappij op bellen , zijn 24 uur per dag openquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh joh..misschien wel maar hoe controleer je dat dan...ik bedoel, gebruik dat ding alleen daarvoor
nu in groep 5 tochquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:15 schreef 3FMaster het volgende:
2000, damn, toen zat ik in groep 4.
Michiel kan zn geluk niet op met de Vogelzang CD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |