Je bent niet de enigstequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:40 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lady GaGa - Just Dance !!!![]()
![]()
![]()
Ik vind 'm zo vet
Ik hoop dat Pokerface ook eens een keer wordt opgepakt. Die is ook heul leuk. Ik hang er stiekem al weken aanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn, wat draaien ze een lekkere muziek, met uitzondering van Kooks net, en Mraz aan et begin..
Ja, met Google moet je wel even wakker blijven want laatst werd er een nieuwe versie van die zoekbar bij mij geinstalleerd en *ineens* stonden er opties aan die ik eerst had uitgezet. En juist de opties voor het verzenden van informatie richting Google. Dubieus..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:40 schreef Piles het volgende:
Google is engIk gebruik alleen de zoekmachine, en dan weten ze al genoeg van me...
Ach ja, van die informatie leven ze hèquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Ja, met Google moet je wel even wakker blijven want laatst werd er een nieuwe versie van die zoekbar bij mij geinstalleerd en *ineens* stonden er opties aan die ik eerst had uitgezet. En juist de opties voor het verzenden van informatie richting Google. Dubieus..
Super inderdaadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:41 schreef 3FMaster het volgende:
Je bent niet de enigste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn, wat draaien ze een lekkere muziek, met uitzondering van Kooks net, en Mraz aan et begin..
Tsja, en niet te zuinig ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach ja, van die informatie leven ze hè
Ik doe ook niks met Flickr, vind het maar irritant dat er een limiet aan het aantal foto's zit dat je er gratis op kan zetten... dan zet ik ze liever ergens anders neer.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:44 schreef 3FMaster het volgende:
Daar issie weer: Tjibbe!
Niet aan Flickr, maar wel Twitter
Flickr ftw!
Ja, zit er over na te denken om account te kopen. Wel tering duur zegquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik doe ook niks met Flickr, vind het maar irritant dat er een limiet aan het aantal foto's zit dat je er gratis op kan zetten... dan zet ik ze liever ergens anders neer.
Freaking geniaal gewoon ! Was dit niet een songfestival liedje ? Of was dit 'm nou net niet geworden? Naja, hoe dan ook gewoon een super plaatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:53 schreef LeonH het volgende:
Yellow Pearl. Blijft een mooi liedje!
Was 'm net niet geworden dacht ik. En maar goed ook!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Freaking geniaal gewoon ! Was dit niet een songfestival liedje ? Of was dit 'm nou net niet geworden? Naja, hoe dan ook gewoon een super plaat![]()
Jup ! gelukkig maar jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:55 schreef LeonH het volgende:
Was 'm net niet geworden dacht ik. En maar goed ook!
Is die ook geschreven door ene Corquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Freaking geniaal gewoon ! Was dit niet een songfestival liedje ? Of was dit 'm nou net niet geworden? Naja, hoe dan ook gewoon een super plaat![]()
Het viel mij ook op, komt van RadioFreak (zie 'bron'-linkje). Heb verder geen inside-info erover gehoord, maar meestal is RadioFreak wel betrouwbaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:59 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf, wtf is dat voor een nieuws over Domien... Ik lees op 3FMfan dat hij stopt met Weekend DNA !
http://www.3fmfan.nl/page/nieuws/msg/51
Tjibbe gaat trouwens wel de producer uithangen bij Domien in de ochtend.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Tjibbe weg.. Domien weg... en Weekend DNA alleen met Annemieke. Nou, dan moet ik nog maar zien of ik nog vaak zal luisteren.
Dan denk ik ook wel dat het klopt, maar een beetje slordig van mij want ik had het artikel wel gelezen maar dat Domien stopt met Weekend DNA had ik niet gelezen. Ik vind het wel jammer..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:00 schreef Sirolf het volgende:
Het viel mij ook op, komt van RadioFreak (zie 'bron'-linkje). Heb verder geen inside-info erover gehoord, maar meestal is RadioFreak wel betrouwbaar.
wordt vroeg opstaan voor tjibbe , maar dat kan hij wel , gezien ze samen aankwamen bij afscheid van Muijsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tjibbe gaat trouwens wel de producer uithangen bij Domien in de ochtend.
Domien zei van de week nog dat er nog geen besluit genomen was ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan denk ik ook wel dat het klopt, maar een beetje slordig van mij want ik had het artikel wel gelezen maar dat Domien stopt met Weekend DNA had ik niet gelezen. Ik vind het wel jammer..
@ Sirolf, dan slaap ik nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |