idd zegquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... moet ik mezelf nou ook toevoegen aan de OP?
Doe maar ;-). Staat wel cool. Een vaste topic-er die bij 3FM werkt!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... moet ik mezelf nou ook toevoegen aan de OP?
Henriiiiiiiiiii bedoel je!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
Wie zitten er bij Gerard en Michiel eigenlijk? (afgezien van Tjibbe en Heeeeeeeenry! dan).
Ik zie er maar éénquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Henriiiiiiiiiii bedoel je!
Wat bankgastes denk ik.
Heule vette Megahitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Super vette 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-ga-hit !
Da's niet lief!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef TheZapster het volgende:
Ik verscheur de plaatjes altijd voor hun neus
De enige juiste reactiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef TheZapster het volgende:
Ik verscheur de plaatjes altijd voor hun neus
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:31 schreef 3FMaster het volgende:
Volgende keer om te sparen: 3FM-plaatjes.
'Mag ik van jou Gerard Ekdom, dan krijg jij Timur!'
Ting Tings
Shut up and let me góóó HUH
Dat klinkt als een slechte deal. Ekdom voor een Timur? Wie doet dat nou?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:31 schreef 3FMaster het volgende:
Volgende keer om te sparen: 3FM-plaatjes.
'Mag ik van jou Gerard Ekdom, dan krijg jij Timur!'
Ting Tings
Shut up and let me góóó
Timur is zeldzaamquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een slechte deal. Ekdom voor een Timur? Wie doet dat nou?
krijg er ook wat van... Zie Coen Swijnenbergs log. Zo denk ik er precies over...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
Flikker nou eens op met je Twitter![]()
Twitter dit, Twitter dat, maar voetbalplaatjes sparen is irritant
Ik hoop het ookquote:
Het is de laatste tijd wel een hype geworden ja, zag er gisteren nog een tweet over langskomen die vond dat het bij de NPO de laatste tijd Twitter-dit Twitter-dat was.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
krijg er ook wat van... Zie Coen Swijnenbergs log. Zo denk ik er precies over...
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
Der Rudy is ook aan het Twitteren geslagen ( http://twitter.com/rudymackay )quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
Snap je m'n bericht niet helemaal Hans?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Der Rudy is ook aan het Twitteren geslagen ( http://twitter.com/rudymackay )
Jawel hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Snap je m'n bericht niet helemaal Hans?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Snap je m'n bericht niet helemaal Hans?
Google is engquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Heb ook weinig met Twitter... Wat te denken van Google Latitude? Kan je zien waar al je vrienden zijn. Beetje GPS achtig systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |