Schijnbaar is het besluit nu wel genomen of hij wilde nog niet alles vertellenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Domien zei van de week nog dat er nog geen besluit genomen was ?
Om met de woorden van John te spreken: Huh?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
Wat een fijn plaatje, die kende ik helemaal nog niet!
Dat zou wel is een stunt zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef 3FMaster het volgende:
Tjibbe zou eigelijk stiekum Bransteder opbellen. Michiel die de deur open doet: Ron Brandsteder!
Toefje op de taart die vrijdag heetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:14 schreef LeonH het volgende:
ik sta er nog steeds versteld van dat zie hiervoor betaald krijgen
Metro Stationquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is trouwens de nieuwe megahit geworden ?
Vroegen we ons met Curry & Van Inkel ook wel eens af, maar het trekt luisteraars kennelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:14 schreef LeonH het volgende:
ik sta er nog steeds versteld van dat zie hiervoor betaald krijgen
Metro Station - Shake itquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is trouwens de nieuwe megahit geworden ?
Nummer is niet echt nieuw voor mij, volgens mij draaide o.a. Michiel hem wel eens in het najaar toen het een hit was in de USA.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |