friends with benefitsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mwoa niet zo serieus hoor...gewoon neukertjes zo nu en dan
ik zeg maar niets over de jouwequote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zeg maar niets over de jouwe
quote:
kijk dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
He wat?
???quote:
Ja is toch leukquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
???
das toch heel normaal ?
dont look in his eyesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:21 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
vertel jongen/meisje?quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:24 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb geen zin meer, maar moet gelukkig nog maar een uurtje
Ik kom niet meer bij van dat plaatjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dont look in his eyesit will kill you
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Is ie er al?
Gefeliciteerd man
Is het een jongetje of meisje geworden?
all men are assholesquote:
Kom ik ff goed weg danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dont look in his eyesit will kill you
About the fact if it's a boy or a girl ....WL Failedquote:
NO SHES NOT!quote:
So what is it?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
About the fact if it's a boy or a girl ....WL Failed
quote:
Ehm ik moet je wat vertellen.....quote:
ja ik faal wel meer. ik zeg dat je niet zwanger bent.. mja ik zal het wel weer mis hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
About the fact if it's a boy or a girl ....WL Failed
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ehm ik moet je wat vertellen.....
wedden dat ik dan volgende week te horen krijg dat ik zwanger benquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik faal wel meer. ik zeg dat je niet zwanger bent.. mja ik zal het wel weer mis hebben
Het kan al praten dan?!quote:
Ik zeg Papi Chulo...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wedden dat ik dan volgende week te horen krijg dat ik zwanger ben...maar dan nog de
vraag...van wie????????
mijn geheugen gaat achteruit van het niets doen ik zeg het jequote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
roze beschuit met muisjes ff![]()
naam joana? tog?
ja wat moet ik hier nu op zeggen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wedden dat ik dan volgende week te horen krijg dat ik zwanger ben...maar dan nog de
vraag...van wie????????
Ik denk, dat jij niet teveel na moet denken.. als ik het was, had ze al LANG zwanger geweestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wat moet ik hier nu op zeggen.
ik denk Sgele
ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk, dat jij niet teveel na moet denken.. als ik het was, had ze al LANG zwanger geweest
Een meisje dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
roze beschuit met muisjes ff![]()
naam joana? tog?
welkom!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:29 schreef VlaDje het volgende:
Hoi, ik ben vladje, 20 jaar uit Emmen en heb geen zin meer dit laatste half uurtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom!!
koffie / thee/ limonade / debbie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:
quote:
[..]
welkom!!
koffie / thee/ limonade / debbie ?wie zijn moeder stond normaal in debs plaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zelfde idee dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef Moozzie het volgende:
Poll: Van wie is debbie zwanger?BarraCupraCuda Papi Chulo Sgele LadyLike MaleDuck Tarzan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
[..]
welkom!!
koffie / thee/ limonade / debbie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Ik heb eerder kans zwanger te raken van LL dan van een Tarzanquote:
dat weet je wel!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
wie zijn moeder stond normaal in debs plaats?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef Moozzie het volgende:
Poll: Van wie is debbie zwanger?BarraCupraCuda Papi Chulo Sgele LadyLike MaleDuck Tarzan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Keizersnee?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zoek eens plaatje op want je snapt het niet
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zoek eens plaatje op want je snapt het niet
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Keizersnee?
Lijkt me stug dat een baby door je lul naar buiten komt
jij snapt het dus welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Keizersnee?
Lijkt me stug dat een baby door je lul naar buiten komt
een shemale heeft geen baarmoeder dus dat kan ook nietquote:
ik had het meer over de uitgang zeg maarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
een shemale heeft geen baarmoeder dus dat kan ook niet
Ja maar voordat je bij een uitgang komt kom je eerst bij een ingangquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had het meer over de uitgang zeg maar
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar voordat je bij een uitgang komt kom je eerst bij een ingang
Ja maar dan kan ze/hij (LL) jou nog wel zwanger makenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar voordat je bij een uitgang komt kom je eerst bij een ingang
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ze/hij (LL) jou nog wel zwanger maken
En ik wil niet weten hoe LL dan zwanger werd
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ze/hij (LL) jou nog wel zwanger maken
En ik wil niet weten hoe LL dan zwanger werd
Nee dat blijktquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok andere discussie shemales is geen goed onderwerp
nou 1 dan ik moet nog rijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar ff achter spoilertje..niet zo netjes onder een baby
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Wat schattigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
Voor de mensen onder ons die te lui zijn om het vorige topic door te bladeren...
Onze dochter (Joanne) is woensdagmiddag 4 februari 2009 om 17:31 geboren.
Moeder en kind maken het goed.
Ze weegt 3075 gram en is 49 cm lang.
We zijn inmiddels thuis uit het ziekenhuis en ik ben langzaam maar zeker aan het wennen aan het vader zijn. Maar het is een geweldig lief klein meisje en ik ga er zeker van genieten.
[ afbeelding ]
hoe wordt de naam uitgesproken eigenlijk? op zijn engels of gewoon nederlands?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
Voor de mensen onder ons die te lui zijn om het vorige topic door te bladeren...
We zijn inmiddels thuis uit het ziekenhuis en ik ben langzaam maar zeker aan het wennen aan het vader zijn. Maar het is een geweldig lief klein meisje en ik ga er zeker van genieten.
[ afbeelding ]
en maleDaddyquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:52 schreef Moozzie het volgende:
Nu hebben we een miniFemaleDuck trouwens
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:56 schreef Friday12 het volgende:
mFD en vernieuwde MD
daar kunnen we mee leven
Gewoon op zn nederlands!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:50 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe wordt de naam uitgesproken eigenlijk? op zijn engels of gewoon nederlands?
uhmz.... en dat is grappig, omdat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:56 schreef Moozzie het volgende:
Wel grappig dat ze precies op 4 februari geboren is
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:56 schreef Moozzie het volgende:
Hoezoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:56 schreef Moozzie het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:57 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz.... en dat is grappig, omdat?
quote:
Nou omdat er maar 1 "4 februari" is per jaar en precies op die 4 februari is ze geborenquote:
God wat een zak ben je toch ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou omdat er maar 1 "4 februari" is per jaar en precies op die 4 februari is ze geborenIs dat niet toeval
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:49 schreef debbie_19 het volgende:ik dacht dat je alleen spike had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar ff achter spoilertje..niet zo netjes onder een baby
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
wat flauwquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou omdat er maar 1 "4 februari" is per jaar en precies op die 4 februari is ze geborenIs dat niet toeval
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1 van de weinige keren dat ik het met je eens ben
congrats mate!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dirty dancing[ afbeelding ] Hoooooi
Bijdehand stuk vretenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[..]
[..]
pooh doet me hier denken aan baas torkoquote:
We gaan niet pooh beledigen hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
pooh doet me hier denken aan baas torko
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef Ladylike het volgende:
Pff heb ik het ff druk..
maar over een uur mag ik al naar huis
ik zeg nooit meer tegen je dat ik geil benquote:
Het is meteen wegquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zeg nooit meer tegen je dat ik geil ben
quote:
Holy...quote:
Ja, mijn Broodje gezond ziet er ineens niet meer zo smakelijk uitquote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:46 schreef tripack het volgende:
eten is op... en het blijft er hoop ik in zitten... als debbie geen vieze vrouwen meer post
is het nog steeds chaos bij jouw?quote:
Pauzes zijn hier een beetje aan de gang, dus heb ik het ook ff wat rustigerquote:
Beetje relaxen kan best relaxed zijn! oh wacht even...quote:
hey runx!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:55 schreef Runx het volgende:
Goedemiddagkom net van fitness en alles doet zo pijn au au papa het doet zo pijn
alles goed met iedereen ?
Hahah wtf mietjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:55 schreef Runx het volgende:
Goedemiddagkom net van fitness en alles doet zo pijn au au papa het doet zo pijn
alles goed met iedereen ?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beetje relaxen kan best relaxed zijn! oh wacht even...
Euh! Bak stront!quote:
kan ik niks aan doen dat jij een neger bent, en helemaal opgepompt bentquote:
Mogguh Sgele!quote:
Alles goed?quote:
dubbelfoutquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:00 schreef Runx het volgende:
[..]
kan ik niks aan doen dat jij een neger bent, en helemaal opgepompt bent
nou toch nog iemand die hem leuk vind.quote:
??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:00 schreef Runx het volgende:
[..]
kan ik niks aan doen dat jij een neger bent, en helemaal opgepompt bent
Zekerz...alleen een beetje druk op 't werk enzo...Maar dat trekt wel weer bijquote:
wie vind d care bears niet tof dan ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou toch nog iemand die hem leuk vind.
Dat zijn de berichtenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zekerz...alleen een beetje druk op 't werk enzo...Maar dat trekt wel weer bij
Niet in Fok!Silverquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:04 schreef Sgele het volgende:
WL z'n ava is toch dat draaiende Mortal Kombat logo?
nee dat is een coverquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:04 schreef Sgele het volgende:
WL z'n ava is toch dat draaiende Mortal Kombat logo?
als je moet , moet je héquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Deze blijft legendary
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |