friends with benefitsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mwoa niet zo serieus hoor...gewoon neukertjes zo nu en dan
ik zeg maar niets over de jouwequote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zeg maar niets over de jouwe
quote:
kijk dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
He wat?
???quote:
Ja is toch leukquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
???
das toch heel normaal ?
dont look in his eyesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:21 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
vertel jongen/meisje?quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:24 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb geen zin meer, maar moet gelukkig nog maar een uurtje
Ik kom niet meer bij van dat plaatjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dont look in his eyesit will kill you
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Is ie er al?
Gefeliciteerd man
Is het een jongetje of meisje geworden?
all men are assholesquote:
Kom ik ff goed weg danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dont look in his eyesit will kill you
About the fact if it's a boy or a girl ....WL Failedquote:
NO SHES NOT!quote:
So what is it?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
About the fact if it's a boy or a girl ....WL Failed
quote:
Ehm ik moet je wat vertellen.....quote:
ja ik faal wel meer. ik zeg dat je niet zwanger bent.. mja ik zal het wel weer mis hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
About the fact if it's a boy or a girl ....WL Failed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |