quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:57 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz.... en dat is grappig, omdat?
quote:
Nou omdat er maar 1 "4 februari" is per jaar en precies op die 4 februari is ze geborenquote:
God wat een zak ben je toch ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou omdat er maar 1 "4 februari" is per jaar en precies op die 4 februari is ze geborenIs dat niet toeval
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:49 schreef debbie_19 het volgende:ik dacht dat je alleen spike had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar ff achter spoilertje..niet zo netjes onder een baby
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
wat flauwquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou omdat er maar 1 "4 februari" is per jaar en precies op die 4 februari is ze geborenIs dat niet toeval
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1 van de weinige keren dat ik het met je eens ben
congrats mate!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
Voor de mensen onder ons die te lui zijn om het vorige topic door te bladeren...
Onze dochter (Joanne) is woensdagmiddag 4 februari 2009 om 17:31 geboren.
Moeder en kind maken het goed.
Ze weegt 3075 gram en is 49 cm lang.
We zijn inmiddels thuis uit het ziekenhuis en ik ben langzaam maar zeker aan het wennen aan het vader zijn. Maar het is een geweldig lief klein meisje en ik ga er zeker van genieten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dirty dancing[ afbeelding ] Hoooooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |