Ik had van jou ook geen intelligente replie verwacht, laat staan een terzake kundige.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:00 schreef Pinball het volgende:
De verwijtbaarheid lijkt me duidelijk, en met eventuele nog te voeren procedures hoeft deze rechter helemaal geen rekening te houden.
quote:
Ik hoop ook dat ie rechtvaardig is en dus wetsovertreders veroordeelt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:15 schreef Drijfzand het volgende:
Ik hoop dat ie rechtvaardig is en oordeelt dat het rookverbod een schending van de fundamentele mensenrechten is, een perfide beknechting van het volk door machtsgeile politici, de dictatuur van het morele oordeel over de lichamelijke integriteit van het individu.
jep, net zoals over homo's wordt beslist in Iran.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ie rechtvaardig is en dus wetsovertreders veroordeelt.
Je verdere retoriek getuigt van een egoistische benadering van het een en ander. Fundamentele mensenrechten gelden voor iedereen, ook voor de niet roker en dan geldt in deze de bij democratische meerderheid besloten beslissing. Niks fundamentelers dan dat. Je hebt het recht en de vrijheid om deze beslissing aan te vechten.
Bovenstaande ontkracht meteen je volgende punt. Er wordt geen volk perfide beknecht, het volk wil een rookverbod. Je zou alleen kunnen stellen dat een kleine minderheid perfide beknecht wordt...tja...zorg dat je met meer bent zou ik zo zeggen.
Machtsgeile politici? Beetje jammer om deze term te gebruiken om een punt te maken. Ik zou graag bewijs van je zien dat Klink 'machtsgeil ' is. Volgens mij is hij alleen maar daadkrachtig, wat m.i. over het algemeen een positief punt is m.b.t. politici.
Ah, de dictatuur van het morele oordeel. Ow, ow, wat zijn het allemaal moraalridders, de heiligheden zelve. We komen nu op het meest tere punt van de roker, de zelfbeschikking. Joh, de zelfbeschikking zal atlijd eindigen waar het de zelfbeschikking van anderen beperkt.
Het volk heeft niet gestemd voor een rookverbod.quote:
jee man, wat hebben homo's in iran hier nou mee te maken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:45 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
jep, net zoals over homo's wordt beslist in Iran.
Bepleit een (corrigerend) referendum zou ik zeggen. D'66 anyone???quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het volk heeft niet gestemd voor een rookverbod.
Mensen kunnen kiezen naar welke kroeg ze gaan. De mening van het volk is dus helemaal niet belangrijk, het volk moet gewoon de juiste keuze maken. De keuze die gemaakt word is: roken.
of Nazi-Duitsland!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
jee man, wat hebben homo's in iran hier nou mee te maken?
Wet is wet. Handhaven die handel!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
jee man, wat hebben homo's in iran hier nou mee te maken?
Nergens voor nodig in dit geval. Iedereen kan kiezen voor de kroeg van hun voorkeur. Wet afschaffen, Klink aftreden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Bepleit een (corrigerend) referendum zou ik zeggen. D'66 anyone???
Je gaat van kwaad to erger. Sorry, ik meende met mijn reactie inhoudelijk op je te reageren maar blijkbaar kan jij niet inhoudelijk terug reageren.quote:
Yup.....zo gaat dat in een democratie.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wet is wet. Handhaven die handel!
Leg eens uit hoe iedereen (en ik bedoel IEDEREEN) kan kiezen (en ik bedoel KIEZEN) voor de kroeg van hun voorkeur.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nergens voor nodig in dit geval. Iedereen kan kiezen voor de kroeg van hun voorkeur. Wet afschaffen, Klink aftreden.
Dat kan niet. Roken is niet verboden en de eigenaar van de zaak blijft verantwoordelijk voor het beleid in zijn/haar zaak.quote:
Daar beginnen ze niet aan, dan krijg je een opstand.quote:
quote:Gerhard Sannes is de vader van de twee eigenaren van café de Kachel, die vandaag terecht staan omdat ze het rookverbod hebben overtreden. Als actie blijven de twee 36 uur non-stop open.
Vanavond is er een live-verbinding met de twee broers Ronald en Jeroen Sannes.
http://tinyurl.com/cvlakm
Simpel: door naar die kroeg te gaan. Helaas wilde vroeger niemand naar kroegen waar niet gerookt werd zodat ze altijd failliet gingen. Maar als dat nou de keuze is die gemaakt word.....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe iedereen (en ik bedoel IEDEREEN) kan kiezen (en ik bedoel KIEZEN) voor de kroeg van hun voorkeur.
Dat blindelings vertrouwen in de democratie bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Je gaat van kwaad to erger. Sorry, ik meende met mijn reactie inhoudelijk op je te reageren maar blijkbaar kan jij niet inhoudelijk terug reageren.
Jij reageert bv nu alleen op de 1e reactie. Het feit van wet is wet kan je Nederland niet vergelijken met Iran. Met name de democratische wijze waarop in Nederland wetten worden aangenomen t.o.v. Iran.
Kom jij altijd te vroeg klaar of alleen bij bevrediging van je bemoeizucht?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:35 schreef Noax het volgende:
Klasse uitspraak, gooi maar een maand dicht bij een volgende overtreding!
Ik hoop dat er flink gerookt wordt en er een VWA controlleur anoniem rondlooptquote:
Ja, daar sta je van te kijken hè!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik had van jou ook geen intelligente replie verwacht, laat staan een terzake kundige.
Oh jee ja, een opstand. Een opstand van een stel kuchende stumpers die geen uur zonder peuk kunnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar beginnen ze niet aan, dan krijg je een opstand.
Zeg onderkruipsel, je moet jouw ejaculatieprobleem niet aan mij wijten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kom jij altijd te vroeg klaar of alleen bij bevrediging van je bemoeizucht?
Zo lang je geen foto van jezelf plaatst zie ik daar ook geen enkele reden toe.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:34 schreef Noax het volgende:
Zeg onderkruipsel, je moet jouw ejaculatieprobleem niet aan mij wijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |