abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2009 @ 10:33:41 #1
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65792337
Vervolg van: Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat (#51)

Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

basimah
PCOS - vijfde poging hormoonstimulatie puregon +pregnyl tot op heden nog geen resultaat.

CrazyPrincess
PCOS. Maart 2008 begonnen met Clomid. Na drie keer (1x50, 2x50, 3x50) proberen zonder resultaat in juli een LEO gehad die uiteindelijk ook geen resultaat bleek te hebben. In december weer een poging met Clomid gedaan (1x50, weer zonder resultaat) en nu wachten op de vervolgaanpak voor ronde 5.

Leonieke
PCOS - intakegesprek fertiliteitscentrum UZ Brussel op 20 januari 2009 (bezig sinds 02-2008)

NieTTus
Gestopt met de pil in 2002... 2004: eileiders verwijderd. 2 ivf-en gehad. Helaas beide mislukt. 6 cryo's over 2 rietjes verdeeld. Al 4 cancels voor een cryo terugplaatsing gehad, omdat er geen plek was in zkh. Rond 4 feb weer een meting voor komende poging, hopelijk d.m.v. pregnyl WEL een terugplaatsing dit keer....!We duimen voor goed bericht a.s. dinsdag over terugplaatsing

sproet-je
Bezig met icsi, 2 terugplaatsingen gehad. Nog 1 rietje in de vriezer.

Vlindur
Vlindur, in maart 2007 laatste prikpil gehad. In januari 2008 ongesteld. Na soms hele maanden ongesteld door gestuurd naar de gynaecoloog. Blijkt PCOS te hebben. Sinds juli 2008 aan de Clomid. Zonder resultaat in april terug komen.

Saffier
Na Tobias (2005) niet meer aan de anticonceptie gegaan. In oktober 2008 de gyn wegens uitblijvende zwangerschap. Lichte PCOS geconstateerd (maar geen belemmering voor zwangerschap) en zeer eigenwijze zwemmers. Maart terug naar gyn voor uitslagen onderzoeken en behandelplan IVF/ICSI.

We gaan verder hier met de positive flow met het goede nieuws van Sproetje

En 5 eitjes van Niettus
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:27 schreef Saffier het volgende:
Niettus wat goed! Er moet woensdag gewoon plek voor je zijn Komt goed! Duim duim duim...

[ Bericht 83% gewijzigd door Saffier op 06-02-2009 15:27:01 (op aangepast) ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_65792400
Ik ga straks lekker taart eten bij Sproet en daar uithyperen tot ik gebeld word !!!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_65792946
hoe laat word je gebeld?
Ik blijf hier maar F5-en terwijl ik geacht word te werken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65793694

Na 2-en in elk geval... om 11 uur melden ze aan (nu ongeveer) dan is er om 12 uur teamoverleg (waarvan ik vind dat ik gewoon een GO moet krijgen ) en dan bellen ze rond 2 uur naar de poli, die mij dan weer bellen... ZUCHT!

Ze zouden me toch echt niet een 3e keer gaan cancellen... dan moet ik wel een heel slecht karma hebben!!!!
pi_65793734
Tuurlijk niet! Dat kunnen ze echt niet maken.

Jeetje, na 2 uur pas...klopt ja, dan bellen ze pas terug, dat wist ik eigenlijk wel. Wat duurt dat nog lang he?

Komt goed, komt goed! Dat moet
pi_65793823
Sproet is ook al bezig met een mantra
We weten straks of the Secret echt werkt
pi_65794184
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:18 schreef NieTTus het volgende:

Na 2-en in elk geval... om 11 uur melden ze aan (nu ongeveer) dan is er om 12 uur teamoverleg (waarvan ik vind dat ik gewoon een GO moet krijgen ) en dan bellen ze rond 2 uur naar de poli, die mij dan weer bellen... ZUCHT!

Ze zouden me toch echt niet een 3e keer gaan cancellen... dan moet ik wel een heel slecht karma hebben!!!!
Oeh!

Ik duim voor je!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:41:53 #8
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65794468
Sproet wat geweldig

Niettus nog ff maar je hebt eieren
pi_65798987
14.00 uur
pi_65799053
NieTTUs is hier en we weten nog niets..... (ze stuitert nog wel!!)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_65799771
Het is geen nee.... Ik ben een ovb-tje en tot nu toe gaan alle ovb-tjes door... Alleen geen zekerheid!
Dinsdag in de loop van de ochtend weten ze meer...! Ik sta 3e op de lijst en ze hebben plek voor 2....

Dus jullie moeten nog even doorduimen!!!!

(het is toch eigenlijk niet te geloven dit )

Basimah, moest jij ook in A. voor controle vanmorgen?

Ik ga verder theeleuten met Zwangere Sproet!!!!
pi_65799785
En nu dan??

Inmiddels was er nieuws... Jeetje dat vind ik echt te erg hoor. Ik hoop zooo dat je er tussen kan. Plek voor twee. Tss.
pi_65799824
En nu? Wachten tot dinsdag, dan weet ik meer!
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 14:22:25 #14
5428 crew  miss_sly
pi_65799843
Jeumig...tot dinsdag onzekerheid? niet te doen!!
Ik duim verder hoor!!
pi_65799864
Ja ze zei wel al direct: ik wil je geen valse hoop geven maar tot nu toe gaan alle ovb-tjes altijd door.

Dus nu hoop ik natuurlijk
pi_65799993
Hier draaien de duimen voor je tot en met dinsdag NieTTUs. Jeetje, er wordt wel wat van je gevraagd zeg.

Wanneer schuif je op dan? Ik bedoel, wat is er nodig om je van plaats 3 naar 2 te krijgen?
pi_65800471
Tijd.... En over het algemeen redden ze het wel! Dussssss hoop!!! Maaaaaar: nog geen zekerheid.....

Zucht...
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:00:09 #18
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65801330
Niettus jouw geduld wordt wel op de proef gesteld zo hoor niet te geloven!! De duimen blijven draaien hier en verder denk ik dat je je nick gewoon moet veranderen in 'WeLLus' Positieve karma heb jij nodig
Ylana
pi_65802103
Ik zei al gekscherend tegen mijn vent: het is een teken kom we gaan scheiden!

Ach, story of my life schijnbaar! We gaan gewoon maar weer van het positieve uit. Misschien toch maar een naamswijziging hier!
pi_65804651
Sproet!!!!! Super!!!!!!!!!!!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_65804689
Sproet zegt bedankt!!!!!!!

(ik zit nog steeds bij Sproet)
pi_65804702
Enne ze is echt zwanger hoor, ze zit meer op de pot dan dat ze naast me op de bank zit
pi_65805155
NieTTus, wat een stom gezeik zeg! Ja sorry, hoor, maar een 'ovb-tje'? En ook al gaan ze bijna altijd wel door... DAN NOG! Ik vind dit echt tè erg, hoor! Zo schiet het toch niet op??

Enne... leuk zo'n middagje theeleuten met een lege plek naar je op de bank ! Hopelijk binnenkort een heel leeg bankstel als jullie bij elkaar op bezoek zijn...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 16:51:34 #24
5428 crew  miss_sly
pi_65805295
Haha, ik krijg al helemaal visioenen van sproetje en niettus die om de beurt op het toilet zitten terwijl de ander voor de deur staat te trappelen om het op te kunnen houden
pi_65805921
Wat is een ovb-tje?

En dit is tevens een verkapt tvp-tje
pi_65806359
Onder voorbehoudje....

Haha, ik zou graaaaaag met laptop en al op het toilet gaan zitten!!! We blijven doen, dat ovb'tje moet gewoon een zekertje worden
pi_65806494
Lijkt me een onder voorbehoudje.
Ik mag morgen weer aan de clomid! Tenminste, dat ga ik doen. Had nog geen herhaalrecept dus heb bijna moeten rellen bij de apotheek om het mee te krijgen. Mooi toch gelukt lekker puh.
pi_65806781
Mijn linker eileider zit verstopt. Ze konden de eileider niet doorprikken. En het deed pijn.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:49:50 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65807162
En wat houdt dat verder in Basimah?

Maar wat ik nou niet snap NieTTus, wat moet jij dan doen om eens op de 1e of 2e plek te komen?
Nou ja goed, vasthouden maar aan dat ovb-tje-dat-vrijwel-zeker-is.
pi_65807247
Nou ja dat vraag ik me dus ook af.. Maar daar komt vast weer een antwoord uit wat ik niet wil horen, en Sproet heeft ook al eens ovb gestaan en dat is ook gewoon doorgegaan.. Ik mag&wil nu verder niet doemdenken (al heb ik inwendig wel even gevloekt hoor, er is ALTIJD wel wat..) maar enfin, daar schiet ik niets mee op, dus we gaan gewoon doen alsof het zo is woensdag!

Dinsdag vroeg genoeg om me ergens weer druk om te maken!

Idd Basimah, wat meer info? Wat gaan ze nu doen en hoe gaat het verder?
pi_65807571
Hee NieTTus fijn dat je geen pregnyl hoeft en 5 eieren, wat veel zeg. Nou ik duim ook mee, dinsdag moet je gaan broeden
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_65808111
ovb > Owh, ja, dat klinkt wel logisch
Ik snap alleen niet onder voorbehoud van wat. Als ze plek voor 2 hebben en je bent 3e dan moet er dus 1 niet doorgaan? Of snap ik het nou gewoon niet?
Maar laten we van het positieve uitgaan

Wat naar basimah dat het pijn deed. Ik hoop dat het niet te lang duurde
En inderdaad: wat is nu het vervolg?

En pze, hoe heb je de clomid toch meegekregen? O.b.v. van je historische gegevens?
Ik was vandaag bij de apotheek voor een nieuwe pen en daar hinh een papiertje dat er geen spuiten en naalden werden gegeven zonder recept. Toen vroeg ik me toevallig af of ze andere medicijnen dan wel uitgeven zonder recept

Ik ben vanmorgen voor controle geweest. Geen groei te zien Dus gewoon door met 75IE en dinsdagochtend opnieuw controle.
Ik ga de bedrijfsarts maar eens inlichten, want als ik straks met oogsten en terugplaatsingen te maken krijg dan kan ik de verloren uurtjes misschien wat lastiger inhalen allemaal.
En ondanks dat er nog geen resultaat is voel ik me wel heel positief. Overal om me heen geboortes en zwangerschappen en alles in me zegt: nog heel even geduld en dan is het jouw beurt!
pi_65813654
Jemig Crazy dat is wel erg balen, dat het gewoon niets doet! Hebben ze het wel al gehad over verhoging?
En ja, natuurlijk is het snel jouw beurt. Dat MOET gewoon!! Jij moet met mij en sproet mee zo

mariposa, jaaa 5 is echt TE GEK! Die eieren doen helemaal niets deze keer, want heb al embryo's in de vriezer. Maar het is wel toevallig. En wel heel erg veel Het brand nu ook echt (sowieso altijd met eisprong, maar nu heb ik al het gevoel dat ik ongesteld moet worden terwijl dat nog wel zeker 2 weken duurt )

(ergens is het dus wel goed dat ik niet spontaan zwanger kan worden, want een 5-ling is wel erg overdreven een tweeling prima, in 1 keer klaar.. maar 5!!!! )

Enne dat ovb.. ik snap het ook niet, maar ze houden schijnbaar reserves achter de hand ofzo. Nou ja, ik vind op dit moment ALLES best, als er maar een terugplaatsing komt

Fijn weekend lieve meiden!!!!
pi_65814064
He wat ontzettend balen CP. Kom op zeg, het is nu wel de hoogste tijd voor je eitjes om te gaan groeien. Go eitjes go!
Ik kreeg de clomid mee omdat ik het doosje van vorige keer mee had genomen. Eigenlijk gaven ze het zonder recept niet nog een keer mee, maar ik heb 'gewoon' (*kuch*) gezegd dat ze niet zo moeilijk moest doen omdat ik al 4x clomid daar heb gehaald en ik het echt morgen moet innemen. Dat kon dan wel voor een keertje met veel gezucht en gesteun. Ja dag, ik ga niet mijn ronde mis lopen daardoor. Wist ik veel dat ik ineens ongesteld zou worden... Kan moeilijk al clomid gaan hamsteren voor het geval dat ik weer ongesteld wordt.
pi_65814270
Afhankelijk van wat er dinsdag te zien is wordt de dosis nog eens verhoogd of niet. Het toverwoord is dus wederom 'geduld'.

Eigenlijk wel zonde van die 5 eitjes he

@ pze: we moeten toch al zoveel geduld hebben en van een ronde overslaan word je zeker niet vrolijk. Goed dat je zo op je strepen hebt gestaan!
Overigens had ik nog 10 stuks clomid liggen en die heb ik aan het ziekenhuis gegeven. Altijd handig voor noodgevallen
pi_65824020
Ja ik zei gisteren al: had eigenlijk om een punctie moeten vragen toch weer extra kansen (en dat zonder hormonen)! Maar zo werkt het niet helaas

*strooit heel veel extra geduld rond hier!!!!*
pi_65834161
Ik heb geen idee wat ze verder gaan doen, meer info heb ik niet.
Ik kreeg dat onderzoek, het zit verstopt en meer weet ik ook niet
dinsdag ga ik voor mijn folikelmeting
maar ook dan zie ik geen arts.
pi_65835209
Hmm dat is op zich wel bijzonder. Zit je nog steeds in L? Je zou toch verwachten dat ze je na dat onderzoek wat meer info hadden gegeven of op zijn minst e.e.a. doorgenomen hadden?
Sterkte er maar mee meis!

Heeft er iemand voor mij een trampoline?? Sjeminee, 5 eieren die op springen staan is goed te voelen!!!
pi_65843702
Ja ik woon nog steeds in lelystad.
Ik begin nu een beetje aan het idee te wennen want eigenlijk had ik deze uitslag niet o verwacht. ik heb wat gezocht naar opties en mogelijkheden maar ik ben benieuwd wat de gyn denkt, al zal ik dat waarschijnlijk pas weten aan het einde van de week. Dat is balen. In ieder geval is gevoelsmatig de weg voor mij nu nog langer geworde, want technisch gezien is mijn kans ondanks mijn pcos 50%.
pi_65844369
Dat is zeker balen! Ik duim mee dat er toch genoeg mogelijkheden zijn!

Ik heb een baaldag ik droom alleen maar over positive zwangerschapstesten e.d., en een keertje is dat niet erg. Maar 10 keer per nacht wakker worden en daarna weer DEZELFDE dromen de hele tijd. Pffff.
Heb vanmorgen mijn hele huis maar op zijn kop gezet om mijn gedachten op wat anders te krijgen. Maar tis gewoon stom!

/klaagpost
pi_65847615
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:18 schreef Basimah het volgende:
Wellicht staat er in je dossier wel wat het vervolgplan is. Ik neem aan dat degene die de follikelmeting ook je dossier in kan zien?

En NieTTus, maak jezelf niet gek hoor
Ga anders een lekker filmpje kijken waarin je helemaal meegesleurd kan worden
  zondag 8 februari 2009 @ 14:47:21 #42
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65848425
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:20 schreef NieTTus het volgende:
Het is geen nee.... Ik ben een ovb-tje en tot nu toe gaan alle ovb-tjes door... Alleen geen zekerheid!
Dinsdag in de loop van de ochtend weten ze meer...! Ik sta 3e op de lijst en ze hebben plek voor 2....

Dus jullie moeten nog even doorduimen!!!!

(het is toch eigenlijk niet te geloven dit )

Basimah, moest jij ook in A. voor controle vanmorgen?

Ik ga verder theeleuten met Zwangere Sproet!!!!
Op basis waarvan wordt een ovb besloten? Heeft dat alleen maar met plaats te maken? Zouden ze hier moeten proberen ... De afdeling waar wij naar toe gaan zit altijd tjokvol en alles zit door elkaar: bloedonderzoek, echo, oogsten, terugplaatsen. Een keer waren er wel 70 vrouwen tegelijk! Dan loop ik daar als een van de weinige mannen rond tussen zoveel vrouwen die van de hormonen springen ... ik heb mijn vrouw al gevraagd of ze niet bang is dat ik onaangelijnd rondloop tussen zoveel hormonenbommen die allemaal zwanger willen worden . Om de een of andere rare reden vertrouwt ze mij .
Maar goed, hier wordt gekeken wat voor jou het goede moment is, al moeten zij zich een slag in de rondte werken. Alleen om medische redenen wordt gecancelled, niet om plaats- of tijdgebrek. Toch te belachelijk voor woorden ... .
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:51 schreef miss_sly het volgende:
Haha, ik krijg al helemaal visioenen van sproetje en niettus die om de beurt op het toilet zitten terwijl de ander voor de deur staat te trappelen om het op te kunnen houden
Je bent niet de enige die dat beeld voor ogen heeft .
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:18 schreef Basimah het volgende:
Is toch ook belachelijk? Je hebt toch recht op antwoorden? Ik moet zeggen dat we ondanks de drukte op de afdeling altijd antwoorden hebben gekregen. Men begrijpt de emotionele stress van de mensen en doet zijn best om de mensen zo tevreden mogelijk te houden. We hebben het precies een keer gehad dat we de arts iets wilden vragen, hij zei heel gestressed terwijl hij in zijn rennen een enorme stofwolk veroorzaakte (bij wijze van spreken dan): "Nu even niet !" , maar kwam na een paar minuten weer terug en zei in alle rust: "Nu heb ik de tijd voor jullie, waarmee kan ik helpen ?" Hij behandelt honderden tegelijkertijd, maar weet van de meesten (waaronder wij) precies het hoe en wat: halve blik in het dossier en hij weet exact waar je staat. En op iedere vraag krijg je een antwoord. Die kennis en toewijding, daar heb ik enorm respect voor.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_65850828
Nou ja op welke basis wordt besloten, eigenlijk geen idee. Ik weet alleen dat ze gewoon met echt zwaar ernstig personeelstekort bij het VU zitten. Je moet je bedenken dat ze maar 8 plekken per dag voor Cryo ontdooiing hebben. Het VU alleen al heeft minstens 8 mensen die een cryo per dag willen, en omdat zij in de omgeving de enige gecertificeerden zijn om die ontdooiingen uit te voeren... Zijn er nog ongeveer 6 andere ziekenhuizen die van het VU afhankelijk zijn hiervoor. (dus laten we zeggen dat er per dag zo'n 40 mensen zijn die voor cryo in aanmerking willen komen.. Ik zal echt niet de enige zijn die al een paar cancels heeft gehad..)

En ik snap dat ze lastig laboranten uit hun mouw kunnen toveren die de ontdooiingen kunnen begeleiden, maar je hebt er zelf zo weinig aan. Het levert hier in elk geval echt zware frustratie op. Vanmorgen ben ik echt even uit mijn slof geschoten. Zo oneerlijk hoe het is. Weet je, als je een terugplaatsing hebt en het gaat mis: dan is dat omdat er toch iets niet goed zit. Maar als je lichaam er klaar voor is, en dan zegt het ziekenhuis: jammer joh, volgende ronde weer een poging, wéér zonder zekerheid... dan is dat echt PURE machteloosheid.

Ik wil dolgraag over naar een ander ziekenhuis, al moet ik naar maastricht. Maar mijn verzekering zegt dan: het kost ons behoorlijk wat om alles over te plaatsen, dus dat telt dan als je 3e ivf. En dat vind ik het dan ook weer niet waard. Alhoewel ze me ook geen antwoord konden geven toen ik zei: maar iedere keer echo's en alles zonder resultaat kosten óók geld...

Dus heb mezelf voorgenomen om maar positief te blijven, het is geen nee deze keer. En stiekem ga ik er wel vanuit dat het doorgaat. Zo'n beetje mijn hele familie is al overleden (moeder, vader, ouders van beide ouders), dus ik duim zooooo hard nu, dat als er een hiernamaals is, dat zij me nu gaan helpen met hun energie (om het maar even op een andere boeg te gooien )

Alleen die dromen.. Dat heb je gewoon niet zelf in de hand. En ik was vanmorgen echt zoooo gefrustreerd. Inmiddels is dat wel weer redelijk afgezakt. Wat kan ik ook anders, en erin blijven hangen: ik heb alleen mezelf ermee!

Positieve eraan is dat mijn huis eindelijk aan kant is en ik weer rustig ben. Ik ben nu al mijn kaarsjes aan het branden voor goed nieuws dinsdag, en dat ik gewoon mijn kids woensdag kan gaan ophalen!

(wel een heel lang verhaal zo, sorry )
  zondag 8 februari 2009 @ 16:07:23 #44
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65851833
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:42 schreef NieTTus het volgende:
Nou ja op welke basis wordt besloten, eigenlijk geen idee. Ik weet alleen dat ze gewoon met echt zwaar ernstig personeelstekort bij het VU zitten. Je moet je bedenken dat ze maar 8 plekken per dag voor Cryo ontdooiing hebben. Het VU alleen al heeft minstens 8 mensen die een cryo per dag willen, en omdat zij in de omgeving de enige gecertificeerden zijn om die ontdooiingen uit te voeren... Zijn er nog ongeveer 6 andere ziekenhuizen die van het VU afhankelijk zijn hiervoor. (dus laten we zeggen dat er per dag zo'n 40 mensen zijn die voor cryo in aanmerking willen komen.. Ik zal echt niet de enige zijn die al een paar cancels heeft gehad..)

En ik snap dat ze lastig laboranten uit hun mouw kunnen toveren die de ontdooiingen kunnen begeleiden, maar je hebt er zelf zo weinig aan. Het levert hier in elk geval echt zware frustratie op. Vanmorgen ben ik echt even uit mijn slof geschoten. Zo oneerlijk hoe het is. Weet je, als je een terugplaatsing hebt en het gaat mis: dan is dat omdat er toch iets niet goed zit. Maar als je lichaam er klaar voor is, en dan zegt het ziekenhuis: jammer joh, volgende ronde weer een poging, wéér zonder zekerheid... dan is dat echt PURE machteloosheid.
Tsja, als ze dat hier zouden doen, je eerst helemaal klaarstomen voor terugplaatsing en dan cancellen ... door de vele zonuren zijn de mensen hier nogal heetgebakerd (maar ook stukken warmer), ik denk dat ze liever overuren dan het nummer van de brandweer draaien . 's Lands wijs 's lands eer.
quote:
Ik wil dolgraag over naar een ander ziekenhuis, al moet ik naar maastricht. Maar mijn verzekering zegt dan: het kost ons behoorlijk wat om alles over te plaatsen, dus dat telt dan als je 3e ivf. En dat vind ik het dan ook weer niet waard. Alhoewel ze me ook geen antwoord konden geven toen ik zei: maar iedere keer echo's en alles zonder resultaat kosten óók geld...
Dat is al hogere economie, dat past niet in de modellen van de actuarissen .
quote:
Dus heb mezelf voorgenomen om maar positief te blijven, het is geen nee deze keer. En stiekem ga ik er wel vanuit dat het doorgaat. Zo'n beetje mijn hele familie is al overleden (moeder, vader, ouders van beide ouders), dus ik duim zooooo hard nu, dat als er een hiernamaals is, dat zij me nu gaan helpen met hun energie (om het maar even op een andere boeg te gooien )
Positieve energie vanuit beide werelden en mijn scheutje vanuit het Helige Land , dat zou bijna niet mis kunnen gaan.
quote:
Alleen die dromen.. Dat heb je gewoon niet zelf in de hand. En ik was vanmorgen echt zoooo gefrustreerd. Inmiddels is dat wel weer redelijk afgezakt. Wat kan ik ook anders, en erin blijven hangen: ik heb alleen mezelf ermee!

Positieve eraan is dat mijn huis eindelijk aan kant is en ik weer rustig ben. Ik ben nu al mijn kaarsjes aan het branden voor goed nieuws dinsdag, en dat ik gewoon mijn kids woensdag kan gaan ophalen!

(wel een heel lang verhaal zo, sorry )
Nu je klaar bent met je eigen huis, kan je ons dan even komen helpen? Door de vermoeidheden komen wij niet aan alles toe en we hebben genoeg om je tot dinsdag bezig te houden .

Alle gekheid op een stokje: heel veel sterkte om de tijd tot dinsdag door te komen en heel veel succes op dinsdag zelf.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_65852280
Ik kom je met alle liefde helpen, als jullie energie mij dan helpt deze keer Waar moet ik zijn?

Enne, ik heb zelf ook het temperament van een spaanse peper (zoals mijn indische schoonvader altijd zegt: je bent een katjang pedis!) dus heb ze al vaak genoeg mijn temperament laten zien, haha! Alleen werkt het niet...

Dank je wel!! Ik hoop zooo dat alle energie die iedereen zend in elk geval tot een terugplaatsing leidt.. Dat is nog geen garantie, maar nogmaals: ik heb het idee dat ik deze maand extra vruchtbaar ben... Bij de eerste ivf had ik MET hormonen 4 eitjes.. Nu 5 ZONDER hormonen... Dit MOET hem zijn!!!!!

(enne die hogere economie, ik snap hem ook niet! Ik zou het wel weten als verzekering zijnde: ga maar over naar een ziekenhuis waar WEL plek is... maargoed..)

Positief blijven!! Mocht het toch niet zo zijn ga ik wel ff dippen, maar dan heb ik jullie
pi_65852294
Uitgaan van het positieve ja Het gaat allemaal goed tenzij bewezen is dat het niet goed gaat
Maar het is absoluut frustrerend als 'plektekort' reden is om een terugplaatsing niet door te laten gaan. Je moet al zoveel doorstaan en dan ook nog eens zo'n teleurstelling

Maar voor nu: jij kunt volgende week gewoon gaan broeden
* CrazyPrincess NieTTus instraalt met de positieve flow in dit topic
pi_65852681
Ik vind jullie zooooo lief
pi_65852807
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:28 schreef NieTTus het volgende:
Ik vind jullie zooooo lief
pi_65853959
feli voor sproet!
voor nieTTus!!! ik hoop dat dit je ronde is!
  zondag 8 februari 2009 @ 20:24:12 #50
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65860190
* Asyniur straalt ook nog even mee voor NieTTus en de anderen

[ Bericht 2% gewijzigd door Asyniur op 08-02-2009 20:30:38 ]
pi_65872701
NieTTus ook hier draaien de duimen volle toeren. Het moet nu echt wel eens meezitten voor jou ook

Hier valt er voor de rest eigenlijk niets te melden. Volgende week dat onderzoek en dan twee weken later feedback over de gedane onderzoeken.
Gisteren wel bij mijn ma langsgeweest (ze wist uiteraard niet dat de dokter gezegd had dat ik moest vermageren want dat zou ze eigenlijk gewoon fijn gevonden hebben ) en ik was nog maar twee minuten binnen en mijn ma vroeg of ik vermagerd was ofzo... Misschien helpt dat beetje sporten (en die paar kleine veranderingen zoals wat meer fruit eten en meer water drinken en geen Special K meer eten) dus wel (al heb ik geen weegschaal, dus ik kan het niet controleren ). en zo trekt een mens zich aan het meest belachelijke op
pi_65875581
Over een uur horen we de uitslag van het ziekenhuis.... ik ben zo bang dat ze zeggen dat mijn hcg te laag is....
pfff, als ik gewoon zwanger was geworden hadden we niet eens een bloedtest gehad en waren we gewoon blij met de positieve zwangerschapstest (ahum 5 positieve zwangerschapstesten). Ach, laat mij maar even zeuren, ik hoop vanmiddag met goed nieuws terug te komen.
pi_65876448
Ik duim voor je sproet! En dat is toch geen zeuren! Dat is een volkomen logische onzekerheid die hopenlijk helemaal onterecht is, maar o zo begrijpelijk.
pi_65876695
Bijna Sproet! Ik kan me je onzekerheid voorstellen hoor, maar jij gaat een geweldige uitslag krijgen zodirect.
  maandag 9 februari 2009 @ 12:37:12 #55
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65877252
Logisch Sproet dat je nerveus bent! Maarrrrr jij bent gewoon hartstikke zwanger
Ylana
  maandag 9 februari 2009 @ 12:45:19 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65877465
En Sproetje? Hebben ze al gebeld? Of zijn ze laat, datl ijkt me helemaal irritant!
pi_65877467
Zeur nog maar even lekker Sproet, straks kan dat niet meer want dan heb je de ECHTE bevestiging (alhoewel die testen en het toilet-ren-gebeuren echt al wel genoeg zeggen meis!!!!)

Jij bent echt zóóó zwanger!!!!!!!!
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 12:55:42 #58
5428 crew  miss_sly
pi_65877760
Ow sproetje, dat is ook spannend!! Ik hoop dat je inmiddels een mooie uitslag hebt gekregen!
pi_65877898
Uit lurkstand.....DUIM DUIM DUIM voor Sproetje!!

Zit dan meteen te F5en als ik zoiets lees.
pi_65878016
Hier nog een F5-ert
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 13:29:14 #61
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65878842
Sproet-je nog maar heel eventjes wachten. Ik hoop echt op een megaHCGresultaat voor jullie
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 9 februari 2009 @ 13:33:10 #62
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65878985
F5 F5 F5 F5.....
Ylana
pi_65879269
Jaaaaaaa!!!! Het was goed, het was goed, het was goed.
* doet even een dansje

Mijn hcg was super hoog, dus de kans op een is aanwezig.
Het ziekenhuis zei dat zij ook erg nieuwsgierig waren naar de echo.
Nu dus weer 2,5 week wachten op de echo. Maar nu ben ik blij!

edit: een hele erge spelfout er even uitgehaald.

[ Bericht 4% gewijzigd door sproet-je op 09-02-2009 13:49:55 ]
  maandag 9 februari 2009 @ 13:48:01 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65879299
Jaaaaaaaa, gefeliciteerd!
En zelfs een kansje op een tweeling! Spannend hoor dan, de komende 2,5 week!
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 13:48:52 #65
5428 crew  miss_sly
pi_65879303
sproetje geweldig wat goed, gefeliciteerd en spannend tot de echo!

En nu genieten en melden in Z&G
  maandag 9 februari 2009 @ 13:59:07 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65879433
wat leuk wat goed en misschien wel 2 tegelijk
Gefeliciteerd meid!
Ylana
pi_65879557
Jaaaaaaaaaaaaaaa sproet-je, wat geweldig
En wie weet weer een in dit topic. Misschien hebben SilkTie en Silly een trend gezet. dat belooft wat voor NieTTus

Geniet ervan meid. De komende negen maanden op een wolk
pi_65879693
En nu wil ik jullie allemaal binnen twee maanden ook in Z&G zien!
pi_65879848
Hee Sproetje wat een goed en spannend nieuws zeg! Ben heel benieuwd wat er over 2 weken uitkomt!
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 9 februari 2009 @ 14:11:18 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65879851
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:02 schreef CrazyPrincess het volgende:
En wie weet weer een in dit topic. Misschien hebben SilkTie en Silly een trend gezet. dat belooft wat voor NieTTus

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Geniet ervan meid. De komende negen maanden op een wolk
NieTTus loopt sowieso risico. Mikoxx met dubbel X krijgt tenslotte ook een tweeling.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:13:27 #71
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65879924
Kom maar op met die tweelingboom
Ylana
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 14:38:20 #72
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65880788
Sproet-je wat een heerlijk nieuws. Toch een megaHCG voor jullie Woeiiiii ik ben zo benieuwd naar jullie echo

En nu jij NieTTus. Nog een dagje wachten en dan weet je het. Die ovb moet gewoon een zekerweten worden hoor, ander rij ik wel even met een zweepje naar het FZH
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_65880986
Sproetje!!
pi_65882001
Wat goed sproetje!!
En mijn duimen draaien overuren voor NieTTus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65885785
Liefffff! Vandaag echt een blugh dag gehad.. kwam ook weinig uit op het werk! Hoop echt dat al die lieve mee-duim-akties van iedereen effect hebben!! Vannacht en morgenochtend nog even door zien te komen..!
Slaapmeis, kan je beter doorrijden naar het VU

Spannend!!! (alhoewel dit alles wel weer goed is voor de lijn!)
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 17:13:05 #76
5428 crew  miss_sly
pi_65886050
Morgen moet goed nieuws brengen voor jou NieTTus
Dat moet gewoon!
pi_65886071
Vind ik ook, miss-sly!
pi_65886127
Ik weet zeker dat morgen goed nieuws gaat brengen!!!!
NieTTus, nog maar 1 nachtje slapen dat ga je vol houden. (en dan nog een nachtje slapen tot de terugplaatsing, en dan 13 nachtjes slapen voor de test en dan........!!)
pi_65886269
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:13 schreef Saffier het volgende:
Kom maar op met die tweelingboom
Ik las dit op z'n Nederlands... Dus een boom boom waar tweelingen aan groeien ofzo

En voor NieTTus: Hang in there! Nog maar 1 nachtje slapen. Da's voorbij voor je d'r erg in hebt en dan...
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 17:23:04 #80
5428 crew  miss_sly
pi_65886314
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:16 schreef sproet-je het volgende:
Ik weet zeker dat morgen goed nieuws gaat brengen!!!!
NieTTus, nog maar 1 nachtje slapen dat ga je vol houden. (en dan nog een nachtje slapen tot de terugplaatsing, en dan 13 nachtjes slapen voor de test en dan........!!)
en dan....komt NieTTus zich helemaal stuiterend en happy melden in Z&G
pi_65886372
Ik hoop zoooo dat jullie écht vooruitziende blikken hebben!!!!
pi_65886583
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef NieTTus het volgende:
Ik hoop zoooo dat jullie écht vooruitziende blikken hebben!!!!
Als ze je nou weer afwimpelen dan ben ik in staat ze wat te doen
pi_65886643
Jij dacht dat je Char achtige gaven had maar ik kan er ook wat van!! Jomanda, Uri Geller, Char, move on hier is sproetje!!!
pi_65887171
Wat fijn sproetje!

Op mijn werk is weer een collega zwanger van haar 2e. In 1x raak, net als haar 1e Heerlijk voor haar natuurlijk.
pi_65887235
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat fijn sproetje!

Op mijn werk is weer een collega zwanger van haar 2e. In 1x raak, net als haar 1e Heerlijk voor haar natuurlijk.
Het is soms 'ietwat' oneerlijk verdeeld he
Nah ja, we doen het er maar mee
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 20:07:49 #86
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65891385
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:04 schreef NieTTus het volgende:
Liefffff! Vandaag echt een blugh dag gehad.. kwam ook weinig uit op het werk! Hoop echt dat al die lieve mee-duim-akties van iedereen effect hebben!! Vannacht en morgenochtend nog even door zien te komen..!
Slaapmeis, kan je beter doorrijden naar het VU

Spannend!!! (alhoewel dit alles wel weer goed is voor de lijn!)
Nou o.k. dan, ik rij morgen wel even langs het VU En NieTTus, die lijn.... tja daar zal je de komende maanden wel even aan moeten wennen hoor, want die ga je eventjes verliezen Er komt wel een andere, hele mooie lijn voor terug trouwens
  maandag 9 februari 2009 @ 20:30:26 #87
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65892265
Wellus, het wordt gewoon een wellus
Moest je even slikken PZE of viel het wel mee?
Ylana
pi_65894364
Viel wel mee Saffier, ik vond het vooral heel lief dat ze aan me dacht door me vast in te lichten. Ze verwachtte dat ik het moeilijk zou vinden, daarom nam ze me even apart. Lief.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:25:15 #89
61800 Rottdog
  maandag 9 februari 2009 @ 21:43:28 #90
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65895188
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Viel wel mee Saffier, ik vond het vooral heel lief dat ze aan me dacht door me vast in te lichten. Ze verwachtte dat ik het moeilijk zou vinden, daarom nam ze me even apart. Lief.
Dat is altijd fijn als er rekening met je gehouden wordt. En lief ja
Rottdog hoe gaat het?
Ylana
  maandag 9 februari 2009 @ 21:52:36 #91
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65895571
Ook hier nog even: kwak kwak voor sproet-je, je bent me al mooi gevolgd .
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:02 schreef CrazyPrincess het volgende:
<flauw> Dat zou dan WeLLLLus worden </flauw>
<nog flauwer>SilkTie een trendsetter, dan is de Messias ècht in aantocht </nog flauwer>

NieTTus, zet hem op morgen .
  maandag 9 februari 2009 @ 21:53:56 #92
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65895647
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:07 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Nou o.k. dan, ik rij morgen wel even langs het VU En NieTTus, die lijn.... tja daar zal je de komende maanden wel even aan moeten wennen hoor, want die ga je eventjes verliezen Er komt wel een andere, hele mooie lijn voor terug trouwens
Bol/rond is óók een lijn .
pi_65895684
NieTTus, ik duim voor je. Weet je hoe laat je iets hoort morgen? Ik voel 'n JA aankomen
pi_65895818
Sproetje, gefeliciteerd ! Wat heerlijk voor jullie
(en ooo wat was ik zenuwachtig bij die echo, zat bijna te kotsen in de wachtkamer )

Sterkte want die echo duurt nog best lang! Voor nu er gewoon maar van genieten
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 22:14:21 #95
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65896484
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:53 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Bol/rond is óók een lijn .
Dat bedoelde ik

Nog even een jompeltje om de boel op te peppen.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:32:00 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65897291
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:30 schreef Saffier het volgende:
Wellus, het wordt gewoon een wellus
Moest je even slikken PZE of viel het wel mee?
Ik zat net al even te dagdromen over hoe gaaf het zou zijn om straks idd in dat update topic een dikke vette WeLLus te zien staan.

Sterkte met afwachten NieTTus!
pi_65903013
Ik sta stijf van de zenuwen (zo erg dat ik zelfs veel te vroeg mijn bed uit ben voor werk, en dus hier nog even kan spieken) en ik moet zooooo hard lachen om jullie (met een traan, mijn make up, wat doen jullie )

Ze zouden rond eind van de ochtend iets laten weten, maar ik reken gewoon weer op 2 uur, dan kan het alleen maar meevallen... Pfff! (ben ik blij dat ik mijn haar verf, dan zie je vast niet alle grijze haren die de afgelopen dagen zijn komen opzetten )
pi_65903148
Wij wachten met je mee
pi_65903183
mijn duimen draaien!
pi_65903528
Pff, wat spannend, NieTTus!! Ik hoop dat ze je snel goed nieuws geven.
pi_65903542
Ik blijf ook voor je duimen hoor NieTTus!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 08:44:56 #102
61800 Rottdog
pi_65903583
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Saffier het volgende:
Rottdog hoe gaat het?
Nog steeds afwachtend gebeurt nog helemaal niets.
pi_65904756
Goeiemorgen..

Afgelopen donderdag voelde ik bij het sporten iets scheuren in mijn buik(baarmoeder hoogte) tijdens de buikspier oefeningen..
Toen ik thuis kwam ging ik op de bank liggen om tv te kijken en toen kreeg ik vreselijke kramp. Dit duurde een aantal seconden en toen was het over. Toen ik vrijdag ochtend wakker werd had ik bloed met het afvegen. Een soort van ongesteld, maar dat kon niet, want dat was ik de week er voor al geweest. Even afwachten maar, gaat vast wel over dacht ik nog. Maar 's avonds had ik toch een inleg kruisje vol. Zaterdag en zondag het zelfde verhaal. Dus gister maar gebeld naar het ziekenhuis, of ik langs kon komen want ik vertrouwde het allemaal niet. Ik had ook steeds wat pijn in mn buik en wat misselijk.
Dus zojuist zijn mijn vriend en ik geweest en mijn dokter heeft even gekeken. (Met gegipste pols ) En er was niks raars te zien. Wel 2 mooie eitjes links van nu 20 mm.
Verder kon ze me niet onderzoeken vanwege het gips maar ze dacht dat ik misschien een scheurtje in mijn baarmoedermond had. Maar van binnen was alles prima (pfieuw!)

Ik heb er nu een half jaar aan clomid opzitten en vrijdag en maandag zal ze me bijhouden hoe de eitjes groeien. Ik moet daarna nog gewoon een half jaar doorslikken.
Mijn cyclus was netjes vond ze 28-34 dagen.

Dus tot zover weer een verhaal van mij. Ik lees wel mee en ik duim ook zeker mee hoor! Maar ben alleen zelf niet meer zo actief. Ik merkte dat ik er te veel mee bezig was. En doe het nu wat rustiger aan..

Liefs!
pi_65904836
NieTTus... ik ga voor je duimen!!!

Vlindur, je zult wel geschrokken zijn.. maar gelukkig was er niks aan de hand! Mooi dat er 2 goeie grote eitjes zitten!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:42:14 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65906146
Wat vreemd Vlindur! Fijn dat je even langs mocht komen!

*duimt voor NieTTus!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:56:02 #106
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65906494
NieTTus, ik vind het zo spannend voor je....!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65907010
Vanmorgen een controle-echo gehad en het was nu echt duidelijk te zien: 2 of 3 grotere follikels. Eindelijk echt resultaat. Ik ben zo blij...

Ik moet doorgaan met de 75 IE en dan vrijdagochtend weer controle. Als alles dan netjes doorgegroeid is, volgt volgende week waarschijnlijk al een IUI. Daar hoeven we niet te veel van te verwachten i.v.m. de luie little urban achievers, maar je weet maar nooit he

NieTTus, hierbij nog een laatste positieve instraling Ik duim nog steeds heel hard mee
pi_65907268
Owh en Vlindur: wat fijn dat je langs kon komen en dat er niets ernstigs aan de hand is
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:27:24 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65907364
Goed nieuws voor jou ook CP! Eindelijk een beetje schot in de zaak!
pi_65907905
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:17 schreef CrazyPrincess het volgende:
Vanmorgen een controle-echo gehad en het was nu echt duidelijk te zien: 2 of 3 grotere follikels. Eindelijk echt resultaat. Ik ben zo blij... [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ik moet doorgaan met de 75 IE en dan vrijdagochtend weer controle. Als alles dan netjes doorgegroeid is, volgt volgende week waarschijnlijk al een IUI. Daar hoeven we niet te veel van te verwachten i.v.m. de luie little urban achievers, maar je weet maar nooit he

NieTTus, hierbij nog een laatste positieve instraling [ afbeelding ] Ik duim nog steeds heel hard mee

Meid! Das super nieuws!!

Ik ga nog meer duimen draaien!
pi_65908213
Hier ook nog steeds aan het draaien voor NieTTus!

Vlindur, wel mooi nieuws dat er dus zeker wel wat gebeurd door de Clomid. Hou moed! Jullie komen zeker ook aan de beurt. Ik voel 't !

CP, wow! Grote follikels zijn gooooeeeeddd!! En inderdaad, er hoeft maar 1 zwemmer door te zetten bij de IUI, een kans is een kans! Ook voor jou draaien de duimen!
pi_65909679
Jeetje, Vlindur, wat een vreemd gedoe! Schrikken zeg. Wel fijn dat je langs kon komen en dat alles er goed uitziet.

CP, wat een geweldig nieuws!!

Ik ben ook nog steeds aan het duimen voor NieTTus.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 13:03:49 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65910047
*om een hoekje kijkt...
Nog niks he?

(Verder duimt... )
pi_65910056
De F5-knop is hier na gister en vandaag bijna versleten
NieTTus, wij willen nieuws
pi_65910240
ik f5 ook mee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65910278
Ik heb vandaag mijn gesprek met de gyn gehad.
Het is geen enkel probleem dat ik maar een werkende eileider heb want daardoor zijn mijn kansen niet minder geworden, maar nog steeds 100%. Ze gaan er dan ook niets aan doen.
Wel is het zo dat de lange cyclussen (ik zit vandaag op dag 26 en ik heb nog geen folikelgroei) erg lang zijn.
Normaal moet ik 10 eisprongen hebben gehad en daarna is de volgende methode met een inseminatie. Die inseminatie willen ze laten zitten en ze willen door naar IVF
ik mag erover nadenken en het laten bezinken.
pi_65910431
basimah, waarom moet je 10 eisprongen gehad hebben? En waarom meteen door naar IVF?
pi_65910881
Ik heb net zelf maar gebeld.... want ik hield het niet meer.....

MORGEN GA IK MIJN KIDS OPHALEN!!!!!!!!!!!!!!!!
(mits de boel goed ontdooit, dat weet ik morgenochtend om 10 uur...)

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  Moderator dinsdag 10 februari 2009 @ 13:30:07 #119
5428 crew  miss_sly
pi_65910915
J I P P I E

Precies op tijd terug van de lunch, meteen even checken en jawel, goed nieuws van NieTTus

Ik ben zo blij voor je ;*
  dinsdag 10 februari 2009 @ 13:34:43 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65911085
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:29 schreef NieTTus het volgende:
Ik heb net zelf maar gebeld.... want ik hield het niet meer.....

MORGEN GA IK MIJN KIDS OPHALEN!!!!!!!!!!!!!!!!
(mits de boel goed ontdooit, dat weet ik morgenochtend om 10 uur...)

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
Wat goed zeg!
Oh meid, dit moet hem dan echt gaan worden hoor! Met zoveel vibes en positieve energie kan het niet missen!

Oh supernieuws dit zeg!

Kan ik nu tenminste met goed fatsoen aan het werk.
pi_65911092
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, NieTTuS Wat geweldig!!!! Super!!!!

Gefeliciteerd!!!! Wat spannend!!!!! Gekkenhuis

dinsdag 10 februari 2009 @ 13:41:31 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65911327
pi_65911354

Ik ga nu ook afsluiten (hier op het werk) heb verplicht vrij gekregen tot donderdag
Ga maar even biefstuk inslaan voor vanavond endezo... Hopelijk laatste keer bijna rauwe biefstuk voor een maand of 9
pi_65911407
Whoohoo!!!

Goed nieuws zeg!!!
pi_65911436
NieTTus, goed nieuws!

Neem je de pattex mee?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 13:47:24 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65911516
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:42 schreef NieTTus het volgende:

Ik ga nu ook afsluiten (hier op het werk) heb verplicht vrij gekregen tot donderdag
Ga maar even biefstuk inslaan voor vanavond endezo... Hopelijk laatste keer bijna rauwe biefstuk voor een maand of 9
Haha, slimme mensen daar op je werk, er komt nu toch niks uit je handen!
pi_65911799
Jaaaaa een WeLLus! We blijven duimen voor het goede ontdooien!! Wat gaaf, I feel de vibe !!
pi_65912352

(zo nu thuis! Vrijdag kwam er al niets uit mijn handen, en vandaag ook weinig.. collega's zijn blij dat ik weg ben, haha!)

Ik ben zoooo blij! Manlief is héél voorzichtig, en ik heb zojuist besloten dat ik lekker doorhyper.. Als het nooit lukt, wil ik wel van dit soort momenten genoten hebben!!!
pi_65912379
En Crazy, jij gaat ook zoooo mee in onze flow!!!!! Je hebt eieren!!!!

Ik pak alvast in: secondelijm en 2 componentenlijm!!
Zouden we een tweelingen-boom gaan krijgen, hier in A-H?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:15:33 #130
61800 Rottdog
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:17:03 #131
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65912432
NieTTus, wat een geweldig nieuws!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:30:00 #132
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65912871
JAAA! NieTTus, wat geweldig!!! En je scrijft het zoooo gelukkig!!! Op naar 2 strepen!
pi_65915803
Jeetje, NieTTus, ik moet er gewoon van huilen (emotioneel incontinent, noemen ze dat). Wat geweldig!! Dit wordt 'm hoor, dat MOET!!

pi_65915880
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:14 schreef NieTTus het volgende:
Ik ben zoooo blij! Manlief is héél voorzichtig, en ik heb zojuist besloten dat ik lekker doorhyper.. Als het nooit lukt, wil ik wel van dit soort momenten genoten hebben!!!
De laatste smiley isniet sarcastisch bedoeld.
pi_65915962
Waah Niettus, geweldig zeg!!!! Wat een supernieuws
nu maar lekker plat op de bank de wachtdaagjes doorkomen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65916115
Tralalalaalalaaaa, morgen twee in NieTTus haar buik!!!
pi_65916409
Gnigni, dank allen!!!
Inmiddels een beetje uitgestuiterd (alhoewel ik praktisch altijd hyperactief ben van enthousiasme, dus dat uitgestuiterd is ook maar relatief )

Sombie, dat weet ik! (dat ie niet sarcastisch is bedoeld) ik zou je nog wat opsturen, ga ik ook nog doen maar kan er nu even niet bij! Je houd het echt tegoed!!

Ik heb de kachel hier inmiddels op 22 graden staan. Emmy's in de warmte, moeders ook
(vragen jullie je ook wel eens af of ik wel spoor?? )
pi_65916533
Hoeveel gaan er nu ontdooien Niettus?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 februari 2009 @ 16:12:37 #139
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65916605
wat fijn NieTTus!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65916647
Er zitten er 3 in een rietje... dus even afwachten hoeveel er goed ontdooien, en dan de 2 beste terug! (of als er maar 1 ondooit, 1 terug...)

pi_65916668
Dat vraag ik me niet meer af, hoor, NieTTus, ik weet het antwoord al. Doe maar rustig aan hoor. Daar staat je hoofd nu toch niet naar.

Sorry, Basimah, door het nieuws van NieTTus vergeet ik wat ik tegen jou wilde zeggen. Fijn dat je niet minder kans maakt met maar 1 werkende eileider! Verder heb ik dezelfde vragen als CP. Welk gevoel/idee heb je zelf bij het gesprek? Kan je er iets mee of heb je alleen maar vragen?
pi_65916739
en heb je nu nog 1 rietje of nog 2? Spannend hoor!
pi_65916787
Nog steeds 2 rietjes!!! (dat is het enige voordeel van de cancels... dat er niets ondooit wordt, dus heb alles nog!)
pi_65916940
Wat is nou precies een rietje? Kan iemand me dat hele verhaal uitleggen?
pi_65917058
oh, je hebt dus 6 emmy's. Dat gaat toch wel lukken om er 2 goed uit de vrieskist te halen. Ja hoor. Dat lukt wel!
pi_65917154
De verpakking waarin ze de embryo's invriezen. Een soort rietje lijkt dit op. Hierin doen ze de embryo's en dat wordt langzaam ingevroren

En Tico, nou ja, 3 per rietje, en geen idee of ze het 2e rietje meteen kunnen ondooien als het met de eerste niet goed gaat...! Maar ik reken toch echt wel op minimaal 1!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:26:30 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65917263
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef NieTTus het volgende:
Gnigni, dank allen!!!
Inmiddels een beetje uitgestuiterd (alhoewel ik praktisch altijd hyperactief ben van enthousiasme, dus dat uitgestuiterd is ook maar relatief )

Sombie, dat weet ik! (dat ie niet sarcastisch is bedoeld) ik zou je nog wat opsturen, ga ik ook nog doen maar kan er nu even niet bij! Je houd het echt tegoed!!

Ik heb de kachel hier inmiddels op 22 graden staan. Emmy's in de warmte, moeders ook
(vragen jullie je ook wel eens af of ik wel spoor?? )
Nee hoor, ik weet toch wel dat je niet spoort.

Heb je die scheurkalender nog? Van waar je me ooit over vertelde?
pi_65917545
ben net de kast ingedoken (nee ik kom niet uit de kast ) en ja!! Al begint ie te tellen vanaf 1 dag overtijd, dus ik moet nog even geduld hebben... maar wie weet komt ie nu van pas!!!

En bedankt, ik zal bij de NS solliciteren
pi_65917574
quote:
Invriezen

Door de hyperstimulatie bekomt men vaak meerdere eicellen en dankzij de verbeterde technieken ontstaan vaak meerdere goed ontwikkelde embryo's. Men kan echter slechts een beperkt aantal gelijktijdig terugplaatsen. Indien mogelijk vriest men daarom de overgebleven embryo's in. Slechts embryo's die zich volstrekt normaal ontwikkelen en er volledig gaaf uit zien kunnen ingevroren worden. Hiervan komt bij ontdooiing slechts 50% weer tot verdere deling. Alle minder fraai uitziende embryo's hebben een te lage kans om te overleven, en worden dus niet ingevroren. De kansen op zwangerschap bij terugplaatsing van een ontdooid embryo zijn minder groot dan die met een vers embryo, ongeveer 10-15%.
Ik hou van Wikipedia
pi_65919357
Volgens mij zijn die cijfers toch wel beter geworden nu. Van de 6 embryo's die bij mij waren ingevroren zijn er uiteindelijk 5 goed ontdooid. Das toch veel meer dan 50 %. En volgens de laatste cijfers van de nvog is de kans op zwangerschap 27 % en doorgaande zwangerschap 20% in het VU met een cryo.
Jeetje wat krijgen er dan toch nog veel een miskraam.....
pi_65919615
*tralalalaaaaaaaaa*
Negeert lekker alle cijfers Het is raak, of dat is het niet

Manlief is biefstuk aan het bakken (en vroeg net: kun je niet aan de extra hormonen ofzo? Ik zei al: hoe moet ik daaraan komen dan?? dies nog niet helemaal gewend aan het in 'eigen cyclus' Sproet, heb jij nog ballen over!? )

Ik ga zelfs nog een glaasje wijn nemen straks bij het eten (ja, echt maar 1 glas!) en dan maar!!!

We hebben er zin in!!!!!
pi_65919747
Succes NietTTus! En vooral, eet smakelijk vanavond!
pi_65920814
Wat een goed nieuws van iedereen hier vandaag!

NieTTus, CP, Asyniur, vlindur eigenlijk toch ook... Goed bezig dames.
Ik heb vandaag mijn ovutestjes binnen gekregen, misschien is dat de missing link.
pi_65921249
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een goed nieuws van iedereen hier vandaag!

NieTTus, CP, Asyniur, vlindur eigenlijk toch ook... Goed bezig dames.
Ik heb vandaag mijn ovutestjes binnen gekregen, misschien is dat de missing link.

Dat is vast je missing link! Succes!
pi_65921663
zo, ben even een paar dagen niet online geweest en wat heb ik veel gemist!!!!!!!

Sproetje, Gefelcitieerd, jahoo!!!!!!

Basimah: ik hoop dat het allemaal lukt met 1 eileider...

SilkTie: ik hoop dat je snel een baan hebt!

Vlindur: hoop dat alles goed loopt!

O jee... ik weet gewoon niet meer wat er bij wie gebeurd is.... haha
Ikzelf kijk uit naar de 26e, dan hebben we ons gesprek met de nieuwe gynacologe in het andere ziekenhuis voor de inseminatie.. ik hoop maar dat ik meteen van start kan gaan.
Er zijn er nu zoveel zwanger geworden hier, ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:29:25 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65921680
Ow wat spannend hier!! En wat goed nieuws van een heleboel!!

Ik duim voor jullie!!!
pi_65921774
Biefstuk zit erin
Glas wijn ook

kom maar door!
(PZE, ik hoop ook dat dat het is!!!! Dan moet het volgende ronde goedkomen, jullie gaan zooooo met mij mee, binnen nu en zeer korte tijd!! )
pi_65923450
Wat vreselijk spannend NieTTus... Ik blaren op m'n duimen van 't duimen ondertussen, maar het is het dubbel en dwars waard... Morgen ga je broedkip worden. *^%$ die percentages!!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:35:28 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65923762
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef NieTTus het volgende:
ben net de kast ingedoken (nee ik kom niet uit de kast ) en ja!! Al begint ie te tellen vanaf 1 dag overtijd, dus ik moet nog even geduld hebben... maar wie weet komt ie nu van pas!!!

Ik hoop het echt!
  Jubileum moderator dinsdag 10 februari 2009 @ 19:41:18 #160
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65924030
Niettus wat ben je heerlijk hieperdepiep
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65924905
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef NieTTus het volgende:

Kast in gedoken?
pi_65925427
ja om die scheurkalender te zoeken

Ik ga mijn bed opzoeken (ja nu al!) en hoop dat ik beter slaap dan de afgelopen week
pi_65925647
scheurkalender? Ik heb echt iets gemist / niet begrepen

En goed idee om lekker te gaan slapen. Uitrusten zul je broedkip
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:25:53 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65925922
NieTTus heeft een 9-maanden-aftel-scheurkalender en die had ze ooit aan mij beloofd toen ze er bij zichzelf even geen heil meer in zag. Dat is er nooit van gekomen en nu hoop ik zo enorm dat ze hem gewoon lekker zelf kan gaan gebruiken over 2 weken.

Sweet dreams NieTTus!
pi_65926704
Ah, thanks Denk dat dat helemaal goed gaat komen. Kan niet anders

[ Bericht 0% gewijzigd door CrazyPrincess op 10-02-2009 20:54:25 ]
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:55:53 #166
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65927156
WeLLus WeLLus!!
Ylana
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 21:59:57 #167
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65929565
NieTTus ik kan nu pas online komen, maar ik lees net je geweldige nieuws. Wat heerlijk dat je morgen je terugplaatsing hebt. Vergeet je niet een fotocamera mee te nemen? Wij hebben toen een foto gemaakt van het beeldscherm waarop ze je emmy's laten zien en dat is zo'n bijzondere foto voor later. Wie kan er nou zeggen dat ze al een foto hebben van hun kind(jes) in zo'n pril stadium Dit gaat em worden hoor
pi_65938332
Hee NieTTus,

Vandaag is de grote dag Ik hoop dat alles goed gaat En laat ze plakken oke

Basimah,
op zich wel fijn dat je direct naar IVF door mag gaan toch? Dat scheelt weer tijd of een extra stap, of niet? Heb je het al een beetje op je in kunnen laten werken?
pi_65938396
NieTTua, vandaag gaat het gebeuren
pi_65938496

Ik ben de nacht doorgekomen!!! Niet zeggen hoe maar hijs voorbij!
Nog even een uurtje spanning voordat ik hoor hoelaat ik mag!!

Slaapmeis, ik weet het alles ligt al klaar! Van de vorige 2 terugplaatsingen heb ik ook de foto's nog. Ondanks dat die niet gelukt zijn, is het zelfs daarvan nog speciaal!

Vinden jullie het ook geen prachtige dag!? Hier is een strakblauwe lucht!!!!
(smilie overkill, haha en ik heb er al een paar geschrapt!!)
pi_65938570
Heel veel plezier NieTTus!!! En vergeet in de auto niet die benen langs je oren te vouwen, heeft bij mij ook geholpen!

Vanochtend het nieuws gekregen dat een vriendinnetje die ook icsi doet en volgens mij nu haar tiende terugplaatsing had gehad ook zwanger is!!! Als dat niet een goed teken is, dat het gewoon bij jou ook gaat lukken weet ik het niet meer.
  woensdag 11 februari 2009 @ 08:58:30 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65938698
Today's the day!
pi_65939044
Oooh die Sproet!!! Ja dat is een goed teken!! haha, GEWELDIG! (we gaan een eigen tv programma beginnen...)

Nog 45 minuten!!!!
pi_65939096
niettus, veel succes straks!!
pi_65939712
Succes alvast NieTTus!!
pi_65940128
Basimah, gelukkig is één werkende eileider voldoende dan...! Sterkte met je beslissing...

CP, wat fijn dat het van binnen nu gewoon eens een keertje GOED werkt! Fijn joh!

NieTTus; heel veel succes!!
pi_65940270
Half 2!!!!!!!

pi_65940293
zal je niet alvast gaan?
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:04:10 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65940330
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:02 schreef NieTTus het volgende:
Half 2!!!!!!!

Jeej! Nog 3,5 uur en dan kan je je kinders op gaan halen!
Weten ze dan nu al of het ontdooien goed gegaan is? Of krijg je dat dan pas te horen?
pi_65940355
Het ondooien is goed gegaan. Er is er minimaal 1 goed ontdooit
Hoeveel er teruggezet worden hoor ik straks pas!

Maar hoe dan ook, minimaal 1 komt er in mijn buik.... COME TO MAMAAAA!!!!!
pi_65940392
Niettus, geweldig hoor! Dit gaat m worden!
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:06:13 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65940393
Ah, dus het gaat hoe dan ook gebeuren vandaag!
pi_65940396
Hahaha Tico, als ik nu ga, zit ik er om half 11 das wat overdreven!

Manlief is om 12 uur thuis, en dan gaan we heel rustig aan die kant op. Ik ga nu even lekker douchen en misschien nog maar even shoppen ofzo.. Of gewoon nog maar wat rondjes rennen ofzo, of misschien gil ik de buurt even bij elkaar... ofzo......

23 februari voor de bloedtest!!!! Spannend!!!!!!
pi_65940524
En nu voor het eerst in de afgelopen weken stromen de tranen.. Pffff het gaat door!!! Minimaal 1 kindje heeft zich goed ontdooit en is er klaar voor (en het liefst nog 2 natuurlijk, dat is alleen maar meer kans!)

pi_65940653
Ja en het leuke is vanmiddag om 2 uur ben je gewoon al een beetje zwanger!
pi_65940735
Jooooeeeehhhoooeeeeee
pi_65940769
Ohhhh Niettus!! Wat een supernieuws om deze dag mee te starten, laat het een begin van een geweldige 9 maanden zijn!! Ik ga ontzettend voor je duimen de komende 2 weken en hoop dat de terugplaatsing je meevalt!

Zet m op gij prezwangere vrouwe!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_65941259

Mijn beste maatje (mannen reageren zo grappig): oh dus dat gaan ze nu bij je inbrengen? Wat een TOPBAAN!
pi_65941309
JIPPIEE!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:58:27 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65942044

Dan glijdt het wat makkelijker met inbrengen straks.
pi_65942685
Zeg BE, tis wel wat vroeg om mijn kids nu al achter het behang te plakken hoor!
pi_65942819
BE, ik denk dat
of beter helpen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:20:57 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65942831
Ach, als het maar plakt toch, voor of achter het behang maakt dan niet uit!
Ik vond dit ook zo wat.

pi_65942848
whaha ja dat kan ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65942996
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:46:16 #196
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65943658

Ook voor alle anderen: dit gaat de goede kant op !
Sterkte met al die wachtperiodes .
* SilkTie zet opnieuw de polonaise in en kijkt of iedereen netjes volgt.
pi_65946956
Niettus, hier duimen we voor je mee dat er maar 1 blijft plakken
Mama van Isa en Ties
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:36:05 #198
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65947124
NieTTus, als trouwe lurker hier wil ik je heel veel succes wensen nu bij de dokter!

Lekker broeden zometeen meis!

"Ik ga mijn kids ophalen" prachtig zo!

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:45:49 #199
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65947425
als het goed is heb je ze nu al blijf plakken kindjes!!
Ylana
pi_65948496
Niettus is nu al een beetje zwanger.

PUPO!
pi_65950133
Waaaaaaaaaaah, dit is zo spannend!. Zou ze nu ondersteboven in de auto zitten? Zou ze al thuis zijn? Zal alles goed gegaan zijn? * CrazyPrincess wil het NU weten
pi_65950459
Maar ze kan nu helemaal niet posten, ze staat op haar hoofd om ze goed te laten zitten

NieTTus, als aandacht en positieve energie en jompels ook maar enig effect hebben, dan wordt dit wel zo zeker een goede zwangerschap
pi_65950802

Ik ben terug met in mijn buik! 1ntje was er perfect en eentje iets minder, maar ook die is teruggezet, want kan nog steeds een volwaardig kind worden! 3e is helaas niet goed uit de ontdooing gekomen!

Ik hoop echt van harte dat alle aandacht en energie gaan werken
pi_65950845
Ach NieTTus, Jennifer was juist het slechtste embryo van de serie teruggeplaatste. Dus dat zegt nog niets. Misschien blijven ze wel allebei zitten!
pi_65950926
Prima als ze beide blijven zitten, in 1 keer klaar en niet meer door die hele molen heen! Ik teken ervoor!
Nu 1.5 lange, lange week
pi_65950999
1,5 maar?? Waarvan de eerste week helemaal niet zo spannend is... Na die week wordt het echt spannend of je niet ongi wordt... (als je een eigen cylus hebt)
pi_65951035
Yeah

Straks ga je SilkTie en Silly all the way achterna
  Jubileum moderator woensdag 11 februari 2009 @ 15:30:25 #208
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65951101
Ik ga ongelooflijk duimen dat de blijven zitten waar ze zitten
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:31:45 #209
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65951171
Jaaaa!
Groei, NieTTus d'r babies, groei! (En blijf plakken!!)
pi_65951209
1.5 ongeveer ja Tico.. 23 februari bloedtest, en zou de 21e theoretisch zelf al kunnen testen!
Ik heb gewoon een prima eigen cyclus, die zou dan rond de 21e NIET moeten komen zeg maar...

En ik hoop het ook zooo!!!! *onder steen wegkruipt komende weken!!!!*
pi_65951306

Deze kun je nu wel heel letterlijk nemen
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:43:09 #212
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65951604
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef NieTTus het volgende:
1.5 ongeveer ja Tico.. 23 februari bloedtest, en zou de 21e theoretisch zelf al kunnen testen!
Ik heb gewoon een prima eigen cyclus, die zou dan rond de 21e NIET moeten komen zeg maar...

En ik hoop het ook zooo!!!! *onder steen wegkruipt komende weken!!!!*
Wij wachten "rustig" af totdat je ons volgt ...
...
Is het al de 23ste?
...
Jeetje, nou begin ik ook al van je gehyper te stuiteren .

Heel veel sterkte de komende dagen .
Voor nu: rustig je yoga-oefeningetjes van benen-in-nek-houden doen, regelmatig in- en uitademen en vooral ... kalm blijven .
pi_65951742
Ik begin behoorlijk in de storten (eindelijk na ongeveer 1.5 week ) dus lig lekker onder dekentje op de bank met laptop. Tot mijn oogjes zo even lekker dicht gaan vallen en mijn lichaam alle energie naar de kids kan sturen! (de kids staan nu als achtergrond op mijn laptop, dus ik straal ze nog even extra in )

pi_65951857
Spannend, NieTTus !!!!
Ik duim mee !!
pi_65952583
nieTTus! ik duim mee!
pi_65953903
Hee NieTTus, rust maar lekker uit hoor dat heb je nodig. Spannend hoor, hopelijk blijven ze alletwee plakken. Begrijp ik nou goed dat je ook al een fototje van de twee hebt? Cute hoor

Ow en Tico nu is mijn nieuwsgierigheid gewekt. Hoe wist je dat jenniffer de "slechtere" ontdooiing was houden ze dat bij dan Of ik begrijp het gewoon verkeerd, ben vandaag niet zo'n helder licht
Van het rietje is denk ik dan alleen haar embryo ontdooit, klopt het nu Zucht het valt echt niet mee...

Hier wacht ik op de
Maar ze komen nog niet, gisteren had ik wel zo'n gevoel maar nu niet. Maar de kans is zo klein dat het wat is geworden, want toen ik mijn eisprong (CD 12) had ben ik even heel heftig ziek geweest. Nu zit ik dus op CD 26 en wacht ik maar weer af.
pi_65953956
edit foutje

[ Bericht 98% gewijzigd door Mariposa op 11-02-2009 16:41:24 (dubbel - verkeerde knop) ]
pi_65954750
* mrien geeft NieTTus een hoop geduld en een tube:
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:06:32 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65954930
NieTTus! Lekker broeden meid! Het worden 12 hele spannende dagen! Of eigenlijk 11, want vandaag is al bijna voorbij!
Ik hoop zo dat je tweetal blijft plakken! Of dan toch iig een van de 2. Bij elk plasje in de blauwe flessn hier denk ik aan je hoor.
pi_65955032
Jullie zijn echt zooo lief!!!

Mariposa, er zijn meerdere gradaties in de kwaliteit van een embryo, bijv. 4 cellig, 5, 6 of 8 cellig en ga zo maar door. Ook kunnen er bijv. fragmentaties (beschadigingen) aan de embryo zichtbaar zijn, die ook weer mee kunnen werken aan een slechtere innesteling...
(het is ook allemaal hogere wiskunde bijna! Pff)

Maar de kwaliteit van een embryo zegt dus niets over het slagings % van innesteling. Dat is meer wat Tico wil zeggen. Het zou heel goed kunnen, als ik straks zwanger blijk, dat dat van het kwalitatief mindere embryootje is. Alleen dat kunnen we nooit meer achterhalen!

En ja, ik heb een foto (foto's ) van de embryootjes die zijn teruggeplaatst! Dit laten ze op een scherm zien bij de terugplaatsing. Heel bijzonder, vooral als het lukt. Want dan heb je wel een héél vroege foto van je kind
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:10:40 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65955086
Mogen we die foto ook zien?
pi_65955134
nieTTus, wat spannennnnnddd! de duimen gaan draaien hier hoor. en embryo'tjes: nestelen jullie!!!
pi_65955172
Ik zal eens kijken of ik het hier voor elkaar gefrutseld krijg
(kunnen jullie mee instralen )
pi_65955369
Deze zitten er in mijn buik
(links die toppert en rechts de mindere.. maar nogmaals, die kan net zo goed uitgroeien tot de toppert)

Dit is dus 4 dagen na de eisprong, en eisprong was bij de vorige IVF ook dag van de bevruchting)
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:19:25 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65955435
Gaaf om te zien zeg! Groeien celletjes!
pi_65955472
Bijzonder he!!!
pi_65955610
NieTTus, wat mooi je kindjes
pi_65956112
Wat ontzettend stoer zeg die foto

Het lijken wel twee navels
pi_65956297
dat is het petrischaaltje met vloeistof wat je ziet, niet mijn buik hè!!!!
pi_65956308
Wat gaaf om te zien
En wat duidelijk ook dat verschil tussen beide!
pi_65956317
wow nieTTus, wat bijzonder... als je chickies blijven zitten zijn dit hun eerste foto's... dat kunnen niet veel mensen zeggen!
pi_65956333
Jeetje wat gaaf om dit te zien zeg!
pi_65956479
Ik voel me helemaal trots!
Hopelijk laat het eindresultaat zich over 9 maanden ook nog zien!!!

Mariposa, ik lees helemaal over het feit heen dat je ongesteld moet worden.. Maar eisprong op dag 12, 14 dagen later ongesteld? Dan ga je het ongetwijfeld snel worden!!
pi_65956512
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:46 schreef NieTTus het volgende:
dat is het petrischaaltje met vloeistof wat je ziet, niet mijn buik hè!!!!
Hehheh, I know, maar geef toe, het ziet er wel net zo uit
pi_65956747
Mijn kinderen lijken niet op navels

je hebt gelijk, ik zie het ook! Wel enge navels dan
pi_65957464
Belly Button Babies

Het blijft zo wel heel spannend in dit topic. Nu weer anderhalve week duimen
pi_65957675
Niettus ik ga weer voor je duimen!!!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:07:54 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65958787
Ik duim ook heel hard!
pi_65963706
oh spannend Niettus..... en wat bijzonder die foto!!!
Ik hoop dat ze allebei goed blijven zitten!

Hoe is het verder met jou CP?
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 21:19:45 #240
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65963935
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
Belly Button Babies
Wat klinkt dat lief

En NieTTus je hebt prachtige Emmy's
pi_65964216
Wat fijn allemaal Niettus, wat een mooie kindjes.
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:26:23 #242
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65964241
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:03 schreef NieTTus het volgende:
Mijn kinderen lijken niet op navels
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
Belly Button Babies

pi_65965377

STelletje idioten, en dan spoor ik niet!
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:55:09 #244
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65965529
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:52 schreef NieTTus het volgende:

STelletje idioten, en dan spoor ik niet!
Jij ligt toch wel met je benen omhoog te Fokken he?
Ylana
pi_65965921
Ik doe mijn best, doe mijn best wanneer mag ik ze weer neerleggen? Krijg zo'n spierpijn zo!

woensdag 11 februari 2009 @ 22:05:45 #246
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65966062
Mag ook op de leuning van de bank hoor, lekker ontspannend Of in bed, voeteneind een stuk omhoog, of plat op de grond met je benen tegen de muur, maar dat is dan wel weer spierpijnbevorderend denk ik zo
Maarre, ik duim voor je hoor!
Ylana
pi_65966820
Niettus wat een goed nieuws 2 kleintjes terug geplaatst, en wat bijzonder die foto.
Ik ga de komende 1,5 week enorm hard voor je duimen dat het lukt, blijft plakken en dat je 9 maanden lang mag broeden! Succes met de zenuwen en spanning
Mama van Isa en Ties
pi_65966940
Nou de zijn in aantocht, dus mijn lichaam werkt!!!! Zo als het moet!!! Dat hadden we nog niet meegemaakt de afgelopen 3 jaar

NieTTus, mooie foto zeg en bedankt voor de uitleg.
pi_65967223
Mariposa

Jullie gaan allemaal zoooooo mee in de positieve flow!! Goed gevoel hè meis, als je lichaam werkt!! daar kun je zooo blij van worden (alhoewel dan weer minder is, maar dat nemen we dan maar voor lief!!)
Wat is nu de volgende stap? Gaan ze je in de gaten houden tot de eisprong??

Iedereen allemaal bedankt voor alle lieve woorden en het mee duimen! Het zou toch wel gewoon MOETEN hè...!

woensdag 11 februari 2009 @ 22:36:43 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65967554
Mariposa, dat is fijn zeg!

* Brighteyes is solidair met NieTTus...
Geheel onbaatzuchtig heb ik ook mijn benen maar omhoog gelegd.
pi_65968061
Wat een prachtkinders, NieTTus!! Heel leuk om zo'n foto te zien. Je snapt dat ik duim duim duim voor je!

Mariposa, wat fijn dat je lichaam doet wat het moet doen!

woensdag 11 februari 2009 @ 22:49:03 #252
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65968123
NieTTus, ik vind de rechtse net zo mooi hoor.
Wat mooi om te zien en voor jullie om te hebben, voor later, om aan je kroost te laten zien.

Ongelofelijk ook, dat dat gewoon het begin van een kindje is. Ofja, van jullie kindje(s). Dat dat kan!
pi_65974384
Zolang mijn bloeddruk goed blijft hoef ik nog niet bij een gyn onder controle. Dus wat dat betreft doen we dit helemaal zelf. Maar inmiddels weet ik wel, door alle jaren dat ik hier rond zwerf, heel goed wat ik moet verwachten en waar ik op moet letten

Wel is het zo dat als ik nog een bevruchting krijg, en wanneer dat weer mis zou gaan, ik wel direct doorgestuurd ga worden. Maar daar gaan we dan weer niet vanuit. Het is op zich wel fijn te weten dat mocht mijn cyclus raar gaan doen of iets anders dat ik meteen doorverwezen kan worden.

Ik blijf er gewoon nog steeds over verbazen, dat verschillende medicijncombinaties die in feite niets te maken hebben met zwanger worden, daar toch invoed op kunnen hebben. Want 2 jaar terug had ik wel degelijk problemen me mijn cyclus. Vreemd hoor, maar wat dat betreft tel ik nu maar mijn " zegeningen", nl dat mijn lichaam doet wat het moet doen
pi_65974675
Het gaat echt goed in dit topic. Allemaal goed nieuws. Lichamen die werken zoals het hoort, afspraken met ziekenhuizen eindelijk geregeld en babies all over the place

Ik heb morgenochtend weer controle. Heb af en toe wat krampjes, maar heb geen idee of dat wat met m'n follikels te maken heeft. We wachten geduldig (nou ja, geduldig... wel een beetje hyperig) morgenochtend af
pi_65975116

Morning, ik heb zooooo lekker geslapen!! Mijn ogen zitten gewoon dicht en het liefst kruip ik terug...
Pff wat een opluchting na de nagenoeg slapeloze afgelopen week morgen ben ik lekker vrij, dus ga ik heeeeeerlijk uitslapen!
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:17:23 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65981218
En, zijn je collega's al weggerend van je gestuiter?
pi_65982614
Gnagna, ik ben vrij rustig momenteel
Denk dat zij momenteel drukker en er meer mee bezig zijn dan ik!! Wel heel leuk om te zien! Mijn collega bevestigd nu: je bent inderdaad heel erg rustig...

ik voel dan wel weer van alles, wat theoretisch nog niet echt zou kunnen, dus ik hou maar gewoon mijn mond!
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:23:07 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65983697
Ik wilde net eerst heel flauw vragen 'En? Voel je al wat?' maar zoals gezegd, dat leek me te flauw.
Doe jij maar gewoon lekker rustig aan. Beetje coconnen de komende tijd en vooral lekker broeden.
pi_65984777
Juist bij de poging war ik niets voelde was het raak... alle andere pogingen hield mijn lichaam me mooi voor de gek, en juist bij de poging waarvan ik overtuigd was dat ie niet gelukt was, was het raak.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:45:04 #260
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65986505
NieTTus, ik was dit topic uit het oog verloren maar lees nu dat er zijn teruggeplaatst, geweldig nieuws zeg. Ik duim net als alle anderen met je mee dat je over 11 dagen een mooie positieve test hebt!!! En die foto

Mariposa ook goed nieuws, nu de goede kant op!!

CP heel veel succes morgenvroeg!
Make love, not war ☮
pi_65986587
Maar Ticoo, heb jij bij alle pogingen hormonen gebruikt? Ik tot nu toe wel en bij deze helemaal niets!
pi_65989650
Nee hoor niettus, ik heb bij een cryopoging wel eens pregnyl geprikt... Maar dat hoefde niet, maar ik dacht kom dat hebben we nog niet geprobeerd dus waarom niet.

Maar in principe zijn de cryo's netjes in mijn eigen cyclus geplaatst zonder hormonen. Bij Jen zat ik alleen wel aan een hoge dosis vitamines... Maar ik zal nooit weten of dat het nu was.
pi_65990010
Dat weet ik nog inderdaad! Ik heb nu ook wel goede vitaminen tabletten, die er nu sowieso voor mijn gevoel voor gezorgd hebben dat mijn cyclus echt super loopt! (en 5 (!!) eitjes!!)

Ach, we zullen geduld moeten hebben. Dingen voelen doe ik altijd wel, dus dat link ik niet direct hieraan. Kheb nu eenmaal een zeer gevoelig gestel daarbinnen

Geduld!!!!!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 12 februari 2009 @ 18:26:50 #264
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65994708
Ja wat BE vraagt vroeg ik me dus ook af. Merk je dat nu de eitjes terug geplaatst zijn je lichaam zich "anders" gaat gedragen? of merk je er niets van?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65995165
Ik moet zeggen dat ik daar niets van merk wel het idee (maar dat zit dan weer tussen de oren) dat je gewoon zeker wéét dat er 2 bevruchte emmy's in je zitten. Alleen nu moeten ze nog gaan plakken.

Wel vanaf het terugplaatsen gisteren gerommel in mijn baarmoeder. En vanmorgen echt een paar venijnige steken.. heel naar zat met de tranen in mijn ogen! Sindsdien wat gerommel. Gewoon aanwezig. Maar er heeft natuurlijk ook een mini katheter (schrijf je dat zo eigenlijk...) ingezeten waardoor ze naar binnen zijn ' geschoten'!

Zeker weten doen we pas over 1.5 week!
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:17:20 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65996277
Ik bedoelde het eig. echt als een grapje hoor. Gewoon omdat het een logische vraag lijkt die helemala niet logisch is zeg maar.
Maar het lijkt me wel heel bijzonder, die wetenschap idd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 12 februari 2009 @ 19:22:43 #267
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65996496
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:42 schreef NieTTus het volgende:
Ik moet zeggen dat ik daar niets van merk wel het idee (maar dat zit dan weer tussen de oren) dat je gewoon zeker wéét dat er 2 bevruchte emmy's in je zitten. Alleen nu moeten ze nog gaan plakken.

Wel vanaf het terugplaatsen gisteren gerommel in mijn baarmoeder. En vanmorgen echt een paar venijnige steken.. heel naar zat met de tranen in mijn ogen! Sindsdien wat gerommel. Gewoon aanwezig. Maar er heeft natuurlijk ook een mini katheter (schrijf je dat zo eigenlijk...) ingezeten waardoor ze naar binnen zijn ' geschoten'!

Zeker weten doen we pas over 1.5 week!
lief dat je t uitlegt.
t is eigenlijk toch echt geweldig dat men dit kan
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 12 februari 2009 @ 21:27:20 #268
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66001599
WeLLus is het gerommel nu afgezakt? Logisch dat wat het rommelt na een terugplaatsing
Ik jompel en duim gewoon door voor jou en voor alle anderen in dit topic
Ylana
pi_66006713
Sorry voor mijn wat late reactie
Ondanks dat ik ontzettend blij ben met alle succes die geboekt zijn in dit topic en ik echt heel erg voor iedereen hier heb ik voor mijzelf dat gevoel helemaal niet.
Ik prik al 30 dagen puregon en er is nog geen folikelgroei ik heb een pijnlijk onderzoek gehad en een hoop onzekerheid gehad vorige week.
Ik voel mij Sorry meiden
  vrijdag 13 februari 2009 @ 08:04:44 #270
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66009923
Oh wat jammer Basimah dat je je zo voelt. Watvoor onderzoek heb je gehad vorige week en heb je er al uitslag van? Wat vervelend dat de puregon niets voor je doet
Geen sorry zeggen voor hoe je je voelt hoor, dat hoort óók in dit topic!
Ylana
pi_66010702
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:45 schreef Basimah het volgende:
Sorry voor mijn wat late reactie
Ondanks dat ik ontzettend blij ben met alle succes die geboekt zijn in dit topic en ik echt heel erg voor iedereen hier heb ik voor mijzelf dat gevoel helemaal niet.
Ik prik al 30 dagen puregon en er is nog geen folikelgroei ik heb een pijnlijk onderzoek gehad en een hoop onzekerheid gehad vorige week.
Ik voel mij Sorry meiden
Wat Saffier zegt. Juist dat mag hier in dit topic
Hoeveel eenheden heb je gebruikt? En ik was ook nog heel benieuwd naar het volgende:
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
basimah, waarom moet je 10 eisprongen gehad hebben? En waarom meteen door naar IVF?
En wat is nu het vervolg? Deze ronde stoppen en de volgende doorgaan met een hogere dosis?

In ieder gevaal een hele grote knuffel voor je
pi_66010776
Basismah
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66010808
Ooooh Basimah!! Je hebt er alle recht op je zo te voelen, en al helemaal GEEN sorry zeggen hoor!
Iedereen heeft hier recht om te uiten wat ie voelt, daar is dit topic voor..!

pi_66011015
Ik gebruik een combinatie van puregon en pregnyl. Mijn gyn geeft aan dat ik 10 keer een eisprong moet hebben gehad voor ze aan andere opties denken. Tien keer een eisprong wil dus betekenen dat afgebroken pogingen of overstimulaties niet meetellen. Door mijn lange cyclussen van tussen de 40 en 50 dagen heb ik dus in een jaar tijd geen 12 pogingen gedaan, erger nog ik heb er 3 niet volgemaakt. Daardoor zit ik nu op 6 gedane kansen die dus niet gelukt zijn.
Daarom dus die opmerking over die tien keer een eisprong.

Meteen door naar ivf doen ze omdat ze denken dat inseminatie geen zin heeft omdat de kans daar niet groter van word. Ook bij inseminatie zal ik afhankelijk zijn van de folikelstimulatie en dat is juist nu net hetgeen wat zo stroef verloopt, bij ivf kan ik andere soort medicijnen gaan gebruiken (geen idee welke) die mogelijk beter werken. Maar goed het voelt wel alsof ik dan al op mijn eindstation zit. En financieel gezien ga ik het niet trekken om ivf pogingen zelf te betalen, dus ik zit na 3 keer ivf op mijn eindstation.

Op dit moment spuit ik 137.5 puregon per dag en nog niets
Baarmoederslijm is nu 0.7 en eitjes allemaal onder de 10

Ik sta helemaal de strak van de hormonen maar wat wil je na meer dan 30 dagen
pi_66011275
Jezus Basmiah wat ontzettend klote.. En een andere gyn? een die wel actie onderneemt? Waarom ga je niet naar een fertiliteitsarts? Dit slaat nergens op! Heeeeel veel sterkte..

En dan heb ik alleen maar goed nieuws..

Mijn folikels zijn inmiddels 36.1 mm en mn baarmoederslijmvlies is klaar om te ontvangen.
Maandag moet ik terug komen, maar dan zullen ze wel gesprongen zijn.
Dan bloed laten prikken en dan 3 rondes met prygnyl! Zodat we nog maar 1 keer in de maand een 'moetje' hebben.
En daarna over op puregon en prygnyl en dan inseminatie. Ben er zo blij mee! Eindelijk schot in de zaak!

[ Bericht 1% gewijzigd door Vlinder op 13-02-2009 10:09:35 ]
  Moderator vrijdag 13 februari 2009 @ 09:33:11 #276
5428 crew  miss_sly
pi_66011314
Basimah, is het misschien een idee om een second opinion ergens te vragen? Of in ieder geval eens bij een (andere) fertiliteitskliniek een afspraak te maken? Ik vind het zo raar en eigenlijk ook onmenselijk om bij iemand waarbij de follikelsimulatie zo moeilijk verloopt, te eisen dat er 10 eisprongen zijn geweest voor je verder kunt...dat kan zo maar 2 jaar duren, zoals je zelf ook al aangeeft.

Waar in Nederland woon je ergens?
pi_66011593
Ik woon in Lelystad
Ik heb geen auto, dus ik ben afhankelijk van het OV. Ik zou dan naar Almere moeten
Dan krijg ik problemen met mijn baas, vooral als ik 'opeens' 2 keer in de week naar het ziekenhuis moet en het nog maanden gaat duren voor er resultaat is.
  Moderator vrijdag 13 februari 2009 @ 09:58:10 #278
5428 crew  miss_sly
pi_66011872
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 09:47 schreef Basimah het volgende:
Ik woon in Lelystad
Ik heb geen auto, dus ik ben afhankelijk van het OV. Ik zou dan naar Almere moeten
Dan krijg ik problemen met mijn baas, vooral als ik 'opeens' 2 keer in de week naar het ziekenhuis moet en het nog maanden gaat duren voor er resultaat is.
Dat is wel lastig, maar ik heb niet het gevoel dat je je hier nu zo prettig bij voelt. En je baas mag helemaal geen problemen geven als jij voor medische zaken vrij moet hebben, volgens mij. En als jij dat probeert zo te plannen dat het werk er het minste onder lijdt, heb jij aan je plichten voldaan.

Je zou zoveel beter af zijn bij een andere gyn/fertiliteitsarts, volgens mij. NIet alleen vanwege een grotere kans op succes, maar ook voor je eigen gemoedsrust en geluk op DIT moment. En misschien hoef je niet twee keer in de week, dat kan best wel meevallen. Ik moest bij het IVF-centurm bij het VU 3 keer per poging: dag 10, dag 15 en de IUI. Dat valt best mee, dus.
pi_66013061
Gaaf om die foto te zien Niettus, echt ZO bijzonder dat je misschien nu wel een zeer vroege foto hebt van je kindje(s)!!
Volgens mij had Slaapmeisje hier ooit ook zo'n fotootje laten zien
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66013869
Wat miss_sly zegt klopt hoor. Je baas mag daar niet moeilijk over doen. Is het een idee om dit met de bedrijfsarts te bespreken? Die kan in dit soort zaken bemiddelen (en begrip kweken bij je baas).

Wat is het nut van die tien pogingen? En overstimulaties tellen niet mee? Dat klinkt helemaal raar

Ik vind dit echt zo ontzettend sneu voor je
pi_66015143
CP, jij bent toch vanochtend voor controle geweest? Hoe is het gegaan?

Basimah, wat een achterlijk gezeik zeg! Hoe kunnen ze dat nou van je eisen om 10 (!) eisprongen te krijgen terwijl dat nou juist het probleem is? Ik vind dit echt te stom voor woorden. Wat Miss_Sly zegt; volgens mij heeft jouw baas gewoon vrij te geven voor medische zaken. En misschien kun je het dan in dat andere ziekenhuis wel zo plannen dat je heel vroeg in de ochtend terecht kunt of juist aan het einde van de middag, zodat je toch niet veel van je werk 'mist' zeg maar. Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt... ppfff... wat een gedoe... sterkte, joh!

Vlindur; wat goed dat er schot in de zaak zit! Succes, he!

NieTTus; wat een geweldige foto... wat bijzonder zeg om dat zo te zien. Was wel een goeie tip om het fototoestel mee te nemen of was je dat al van plan?
pi_66015402
NieTTus, ook ik ga heel hard voor je duimen!!! Dit moet hem gewoon worden ! En wat tof dat je een foto hebt gemaakt ! Bij ons was er bij beide ISCI's maar 1 embryootje en die lieten ze voor de terugplaatsing echt beeldvullend op een tv zien. En ik heb er nog steeds spijt van dat ik er geen foto van hebt, eerste beeld is nu de echo met 5 weken.
Sterkte de komende tijd !

Basimah, jij ook veel sterkte, het zit je niet mee .
pi_66015942
Basimah, veel sterkte!! Erg vervelend dat ze je zo 'aan het lijntje houden'. Ik zou inderdaad eens met de HA bespreken of je geen 2nd opinion kan krijgen of eens kan praten met een andere fertiliteitsarts.

Vlindur, ik ben zo blij voor je! Wat een goed nieuws! En met die mooie follikels kan dit 'm zomaar eens gewoon worden!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:01:52 #284
114177 Diaan73
pi_66015985
Basimah, jeetje wat een gedoe zeg. Ik vind die 10 eisprongen ook onbegrijpelijk... En nu al 30 dagen spuiten en nog geen resultaat, verschrikkelijk zeg. Heel veel sterkte en vooral succes en hopelijk komt er snel wat schot in de zaak.

Vlindur, goed nieuws
Make love, not war ☮
  Moderator vrijdag 13 februari 2009 @ 12:10:22 #285
5428 crew  miss_sly
pi_66016258
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 09:31 schreef Vlindur het volgende:
Jezus Basmiah wat ontzettend klote.. En een andere gyn? een die wel actie onderneemt? Waarom ga je niet naar een fertiliteitsarts? Dit slaat nergens op! Heeeeel veel sterkte..

En dan heb ik alleen maar goed nieuws..

Mijn folikels zijn inmiddels 36.1 mm en mn baarmoederslijmvlies is klaar om te ontvangen.
Maandag moet ik terug komen, maar dan zullen ze wel gesprongen zijn.
Dan bloed laten prikken en dan 3 rondes met prygnyl! Zodat we nog maar 1 keer in de maand een 'moetje' hebben.
En daarna over op puregon en prygnyl en dan inseminatie. Ben er zo blij mee! Eindelijk schot in de zaak!
Wat een goed nieuws Vlindur
Dit kan zomaar eens de gelukte poging blijken strakkies
pi_66016668
Dank jullie! Ben er ook zo blij mee. Het enige klote is dat is nu ziek ben
En we hebben vanavond nog een feestje, ik weet nog niet of ik ga. Maar anders moeten we morgen ochtend maar ff van bil Hoop dat ik dan al wat frisser in de kop ben

Ik ga nu nog maar ff op de bank liggen, ff liggen en niks doen..

Maar, Basmiah, ik zou echt andere stappen ondernemen hoor, dit kan zo echt niet! Sterkte, succes en alles wat je nodig hebt nu!
pi_66017704
Ik wist het al Jose, bij de vorige terugplaatsingen ook steeds de camera meegehad (en die foto's ook bewaard! Ondanks geen plakkers..)

Basimah, wat balen joh! Zou toch kijken wat mogelijk is. Dit is namelijk geen doen! En in Almere zijn ze écht heel lief hoor!!

Vlindur
pi_66019674
Vlindur!

Basimah, jou zit het ook niet mee zeg. Ik zou ook een overstapje naar een andere arts overwegen hoor...

Ik ben gisteren even helemaal emotioneel ontploft van de clomid. Ik was echt even een labiel geval... Zo ken ik mezelf echt niet. Maargoed, we weten waar het van komt en vooral waarvoor we het doen. Toch wel even een bewijs dat het eigenlijk wel heftig spul is.
  Moderator vrijdag 13 februari 2009 @ 13:59:41 #289
5428 crew  miss_sly
pi_66019799
prinsesje, het is ook heftig spul. Het lijken onschuldige kleine pilletjes, maar de impact kan erg groot zijn. Ik herkende mezelf ook vaak niet, hoor. Maar goed, dat heb ik nu ik zwanger ben ook nog wel eens. Ik verheug me al op de tijd na de bevalling en ontzwangeren enzo dat ik eindelijk, na jaren, weer eens gewoon hormoonvrij door het leven kan!

Sterkte prinses!
pi_66020504
PZE
(ik ken clomid niet, maar ik reageerde ook erg heftig op de menopur.. dus kan me een beetje indenken hoe machteloos je je voelt!!!)
pi_66021306
Bedankt meiden.
Ik deed net mijn allereerste ovulatietest. Toen ik hem nog eens bestudeerde (ja, ik zie een licht lijntje... of toch niet?) liet ik hem in de wc vallen. Hmm...
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:54:09 #292
114177 Diaan73
pi_66021918
PZE ik had ook heel veel last van de Clomid, ik werd er verschrikkelijk sjaggi van en soms zat ik tegen het depressieve aan en dat is helemaal niets voor mij. Peace kon helemaal niets goed doen en werd helemaal gek van mij. Van de puregon/pregnyl heb ik helemaal geen last gehad, maar dat heb ik ook maar 1 maand hoeven te gebruiken. Sterkte!!

in de wc laten vallen beetje dom
Make love, not war ☮
pi_66021974

en nu lach ik wel, maar bij mijn laatste wintersport vakantie in januari heb ik mijn mobiel in de plee laten vallen echt volledig onder, kon hem nog net terugpakken... gelukkig doet ie het nog!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:15:40 #294
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66022684
hij ruikt niet funny, NieTTus??
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66022783
Nee was na het doortrekken
pi_66022967
Ik heb nu zeker 4 gegroeide follikels. 1 van 18mm, 2 van 17mm en de vierde weet ik niet.

Zaterdag 22:30 pregnyl (in het ziekenhuis, omdat het m'n eerste pregnylspuit is ) en dan maandag om 12:30 de IUI.

Ik voel me nu wel een emotionele jojo hoor. De tranen (van geluk ) branden constant achter m'n ogen. Een week geleden was er nog niets gegroeid en nu heb ik komende maandag al een IUI. Hoe bedoel je stroomversnelling

Mocht ik niet zwanger raken deze poging dan ben ik nog steeds ontzettend blij dat m'n lichaam eindelijk ergens op reageert. Ik vond het vandaag echt een prachtig moment om op de echo te zien wat een (voor mijn gevoel) joekels er te zien waren

Zo, en dan wil ik nu echt ff een potje janken

@ pze > Lekker handig van je
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:29:19 #297
114177 Diaan73
pi_66023305
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:22 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb nu zeker 4 gegroeide follikels. 1 van 18mm, 2 van 17mm en de vierde weet ik niet.

Zaterdag 22:30 pregnyl (in het ziekenhuis, omdat het m'n eerste pregnylspuit is ) en dan maandag om 12:30 de IUI.

Ik voel me nu wel een emotionele jojo hoor. De tranen (van geluk [ afbeelding ]) branden constant achter m'n ogen. Een week geleden was er nog niets gegroeid en nu heb ik komende maandag al een IUI. Hoe bedoel je stroomversnelling

Mocht ik niet zwanger raken deze poging dan ben ik nog steeds ontzettend blij dat m'n lichaam eindelijk ergens op reageert. Ik vond het vandaag echt een prachtig moment om op de echo te zien wat een (voor mijn gevoel) joekels er te zien waren [ afbeelding ]

Zo, en dan wil ik nu echt ff een potje janken [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

@ pze > Lekker handig van je
Spannend hoor, heel veel succes maandag!! En het kan zomaar raak zijn hè?? ik spreek uit ervaring...
Make love, not war ☮
pi_66023779
4 follikels is natuurlijk ook 4 eitjes (of kun je ook follikels zonder eitjes hebben? ), dus 4x zoveel kans

Als het maar geen drie- of vierling wordt
pi_66023817
Spannend CP!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator vrijdag 13 februari 2009 @ 15:45:18 #300
5428 crew  miss_sly
pi_66023904
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
4 follikels is natuurlijk ook 4 eitjes (of kun je ook follikels zonder eitjes hebben? ), dus 4x zoveel kans

Als het maar geen drie- of vierling wordt
Follikels kunnen ook leeg zijn, maar daar moet je niet vanuit gaan natuurlijk.

Maar wat een geweldig nieuws Het gaat goed in dit topic
pi_66024014
Het gaat zeker goed, maar toch zijn m'n gedachten nu wel heel veel bij arme basimah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')