quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een goed nieuws van iedereen hier vandaag!
NieTTus, CP, Asyniur, vlindur eigenlijk toch ook... Goed bezig dames.
Ik heb vandaag mijn ovutestjes binnen gekregen, misschien is dat de missing link.
Ik hoop het echt!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef NieTTus het volgende:
ben net de kast ingedoken (nee ik kom niet uit de kast) en ja!! Al begint ie te tellen vanaf 1 dag overtijd, dus ik moet nog even geduld hebben... maar wie weet komt ie nu van pas!!!
En bedankt, ik zal bij de NS solliciteren![]()
Kast in gedoken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef NieTTus het volgende:
ben net de kast ingedoken (nee ik kom niet uit de kast) en ja!! Al begint ie te tellen vanaf 1 dag overtijd, dus ik moet nog even geduld hebben... maar wie weet komt ie nu van pas!!!
En bedankt, ik zal bij de NS solliciteren![]()
Jeej!quote:
Wij wachten "rustig" af totdat je ons volgt ...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef NieTTus het volgende:
1.5 ongeveer ja Tico.. 23 februari bloedtest, en zou de 21e theoretisch zelf al kunnen testen!
Ik heb gewoon een prima eigen cyclus, die zou dan rond de 21e NIET moeten komenzeg maar...
En ik hoop het ook zooo!!!! *onder steen wegkruipt komende weken!!!!*
Hehheh, I know, maar geef toe, het ziet er wel net zo uitquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:46 schreef NieTTus het volgende:
dat is het petrischaaltje met vloeistof wat je ziet, niet mijn buik hè!!!!
Wat klinkt dat liefquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:03 schreef NieTTus het volgende:
Mijn kinderen lijken niet op navels
![]()
quote:
Jij ligt toch wel met je benen omhoog te Fokken he?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:52 schreef NieTTus het volgende:
![]()
STelletje idioten, en dan spoor ik niet!![]()
lief dat je t uitlegt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:42 schreef NieTTus het volgende:
Ik moet zeggen dat ik daar niets van merkwel het idee (maar dat zit dan weer tussen de oren) dat je gewoon zeker wéét dat er 2 bevruchte emmy's in je zitten. Alleen nu moeten ze nog gaan plakken.
Wel vanaf het terugplaatsen gisteren gerommel in mijn baarmoeder. En vanmorgen echt een paar venijnige steken.. heel naar zat met de tranen in mijn ogen! Sindsdien wat gerommel. Gewoon aanwezig. Maar er heeft natuurlijk ook een mini katheter (schrijf je dat zo eigenlijk...) ingezeten waardoor ze naar binnen zijn ' geschoten'!
Zeker weten doen we pas over 1.5 week!
Wat Saffier zegt. Juist dat mag hier in dit topicquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:45 schreef Basimah het volgende:
Sorry voor mijn wat late reactie
Ondanks dat ik ontzettend blij ben met alle succes die geboekt zijn in dit topic en ik echt heel ergvoor iedereen hier heb ik voor mijzelf dat gevoel helemaal niet.
Ik prik al 30 dagen puregon en er is nog geen folikelgroei ik heb een pijnlijk onderzoek gehad en een hoop onzekerheid gehad vorige week.
Ik voel mijSorry meiden
En wat is nu het vervolg? Deze ronde stoppen en de volgende doorgaan met een hogere dosis?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
basimah, waarom moet je 10 eisprongen gehad hebben? En waarom meteen door naar IVF?
Dat is wel lastig, maar ik heb niet het gevoel dat je je hier nu zo prettig bij voelt. En je baas mag helemaal geen problemen geven als jij voor medische zaken vrij moet hebben, volgens mij. En als jij dat probeert zo te plannen dat het werk er het minste onder lijdt, heb jij aan je plichten voldaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:47 schreef Basimah het volgende:
Ik woon in Lelystad
Ik heb geen auto, dus ik ben afhankelijk van het OV. Ik zou dan naar Almere moeten
Dan krijg ik problemen met mijn baas, vooral als ik 'opeens' 2 keer in de week naar het ziekenhuis moet en het nog maanden gaat duren voor er resultaat is.
Wat een goed nieuws Vlindurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:31 schreef Vlindur het volgende:
Jezus Basmiah wat ontzettend klote.. En een andere gyn? een die wel actie onderneemt? Waarom ga je niet naar een fertiliteitsarts? Dit slaat nergens op! Heeeeel veel sterkte..
En dan heb ik alleen maar goed nieuws..
Mijn folikels zijn inmiddels 36.1 mm en mn baarmoederslijmvlies is klaar om te ontvangen.
Maandag moet ik terug komen, maar dan zullen ze wel gesprongen zijn.
Dan bloed laten prikken en dan 3 rondes met prygnyl! Zodat we nog maar 1 keer in de maand een 'moetje' hebben.
En daarna over op puregon en prygnyl en dan inseminatie. Ben er zo blij mee!![]()
![]()
Eindelijk schot in de zaak!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:22 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb nu zeker 4 gegroeide follikels. 1 van 18mm, 2 van 17mm en de vierde weet ik niet.
Zaterdag 22:30 pregnyl (in het ziekenhuis, omdat het m'n eerste pregnylspuit is) en dan maandag om 12:30 de IUI.
Ik voel me nu wel een emotionele jojo hoor. De tranen (van geluk [ afbeelding ]) branden constant achter m'n ogen. Een week geleden was er nog niets gegroeid en nu heb ik komende maandag al een IUI. Hoe bedoel je stroomversnelling
Mocht ik niet zwanger raken deze poging dan ben ik nog steeds ontzettend blij dat m'n lichaam eindelijk ergens op reageert. Ik vond het vandaag echt een prachtig moment om op de echo te zien wat een (voor mijn gevoel) joekels er te zien waren [ afbeelding ]
Zo, en dan wil ik nu echt ff een potje janken [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
@ pze > Lekker handig van je![]()
Follikels kunnen ook leeg zijn, maar daar moet je niet vanuit gaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
4 follikels is natuurlijk ook 4 eitjes (of kun je ook follikels zonder eitjes hebben?), dus 4x zoveel kans
Als het maar geen drie- of vierling wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |