Nog steeds afwachtend gebeurt nog helemaal niets.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Saffier het volgende:
Rottdog hoe gaat het?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:17 schreef CrazyPrincess het volgende:
Vanmorgen een controle-echo gehad en het was nu echt duidelijk te zien: 2 of 3 grotere follikels. Eindelijk echt resultaat. Ik ben zo blij... [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik moet doorgaan met de 75 IE en dan vrijdagochtend weer controle. Als alles dan netjes doorgegroeid is, volgt volgende week waarschijnlijk al een IUI. Daar hoeven we niet te veel van te verwachten i.v.m. de luie little urban achievers, maar je weet maar nooit he
NieTTus, hierbij nog een laatste positieve instraling [ afbeelding ] Ik duim nog steeds heel hard mee
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:29 schreef NieTTus het volgende:
Ik heb net zelf maar gebeld.... want ik hield het niet meer.....
MORGEN GA IK MIJN KIDS OPHALEN!!!!!!!!!!!!!!!!
(mits de boel goed ontdooit, dat weet ik morgenochtend om 10 uur...)
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Haha, slimme mensen daar op je werk, er komt nu toch niks uit je handen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:42 schreef NieTTus het volgende:
![]()
Ik ga nu ook afsluiten (hier op het werk) heb verplicht vrij gekregen tot donderdag![]()
Ga maar even biefstuk inslaan voor vanavond endezo... Hopelijk laatste keer bijna rauwe biefstuk voor een maand of 9
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:14 schreef NieTTus het volgende:
Ik ben zoooo blij! Manlief is héél voorzichtig, en ik heb zojuist besloten dat ik lekker doorhyper.. Als het nooit lukt, wil ik wel van dit soort momenten genoten hebben!!!
Nee hoor, ik weet toch wel dat je niet spoort.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef NieTTus het volgende:
Gnigni, dank allen!!!![]()
Inmiddels een beetje uitgestuiterd (alhoewel ik praktisch altijd hyperactief ben van enthousiasme, dus dat uitgestuiterd is ook maar relatief)
Sombie, dat weet ik! (dat ie niet sarcastisch is bedoeld) ik zou je nog wat opsturen, ga ik ook nog doen maar kan er nu even niet bij! Je houd het echt tegoed!!
Ik heb de kachel hier inmiddels op 22 graden staan. Emmy's in de warmte, moeders ook![]()
(vragen jullie je ook wel eens af of ik wel spoor??)
Ik hou van Wikipediaquote:Invriezen
Door de hyperstimulatie bekomt men vaak meerdere eicellen en dankzij de verbeterde technieken ontstaan vaak meerdere goed ontwikkelde embryo's. Men kan echter slechts een beperkt aantal gelijktijdig terugplaatsen. Indien mogelijk vriest men daarom de overgebleven embryo's in. Slechts embryo's die zich volstrekt normaal ontwikkelen en er volledig gaaf uit zien kunnen ingevroren worden. Hiervan komt bij ontdooiing slechts 50% weer tot verdere deling. Alle minder fraai uitziende embryo's hebben een te lage kans om te overleven, en worden dus niet ingevroren. De kansen op zwangerschap bij terugplaatsing van een ontdooid embryo zijn minder groot dan die met een vers embryo, ongeveer 10-15%.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een goed nieuws van iedereen hier vandaag!
NieTTus, CP, Asyniur, vlindur eigenlijk toch ook... Goed bezig dames.
Ik heb vandaag mijn ovutestjes binnen gekregen, misschien is dat de missing link.
Ik hoop het echt!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef NieTTus het volgende:
ben net de kast ingedoken (nee ik kom niet uit de kast) en ja!! Al begint ie te tellen vanaf 1 dag overtijd, dus ik moet nog even geduld hebben... maar wie weet komt ie nu van pas!!!
En bedankt, ik zal bij de NS solliciteren![]()
Kast in gedoken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef NieTTus het volgende:
ben net de kast ingedoken (nee ik kom niet uit de kast) en ja!! Al begint ie te tellen vanaf 1 dag overtijd, dus ik moet nog even geduld hebben... maar wie weet komt ie nu van pas!!!
En bedankt, ik zal bij de NS solliciteren![]()
Jeej!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |