abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65903542
Ik blijf ook voor je duimen hoor NieTTus!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 08:44:56 #102
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65903583
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Saffier het volgende:
Rottdog hoe gaat het?
Nog steeds afwachtend gebeurt nog helemaal niets.
pi_65904756
Goeiemorgen..

Afgelopen donderdag voelde ik bij het sporten iets scheuren in mijn buik(baarmoeder hoogte) tijdens de buikspier oefeningen..
Toen ik thuis kwam ging ik op de bank liggen om tv te kijken en toen kreeg ik vreselijke kramp. Dit duurde een aantal seconden en toen was het over. Toen ik vrijdag ochtend wakker werd had ik bloed met het afvegen. Een soort van ongesteld, maar dat kon niet, want dat was ik de week er voor al geweest. Even afwachten maar, gaat vast wel over dacht ik nog. Maar 's avonds had ik toch een inleg kruisje vol. Zaterdag en zondag het zelfde verhaal. Dus gister maar gebeld naar het ziekenhuis, of ik langs kon komen want ik vertrouwde het allemaal niet. Ik had ook steeds wat pijn in mn buik en wat misselijk.
Dus zojuist zijn mijn vriend en ik geweest en mijn dokter heeft even gekeken. (Met gegipste pols ) En er was niks raars te zien. Wel 2 mooie eitjes links van nu 20 mm.
Verder kon ze me niet onderzoeken vanwege het gips maar ze dacht dat ik misschien een scheurtje in mijn baarmoedermond had. Maar van binnen was alles prima (pfieuw!)

Ik heb er nu een half jaar aan clomid opzitten en vrijdag en maandag zal ze me bijhouden hoe de eitjes groeien. Ik moet daarna nog gewoon een half jaar doorslikken.
Mijn cyclus was netjes vond ze 28-34 dagen.

Dus tot zover weer een verhaal van mij. Ik lees wel mee en ik duim ook zeker mee hoor! Maar ben alleen zelf niet meer zo actief. Ik merkte dat ik er te veel mee bezig was. En doe het nu wat rustiger aan..

Liefs!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65904836
NieTTus... ik ga voor je duimen!!!

Vlindur, je zult wel geschrokken zijn.. maar gelukkig was er niks aan de hand! Mooi dat er 2 goeie grote eitjes zitten!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:42:14 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65906146
Wat vreemd Vlindur! Fijn dat je even langs mocht komen!

*duimt voor NieTTus!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:56:02 #106
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65906494
NieTTus, ik vind het zo spannend voor je....!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65907010
Vanmorgen een controle-echo gehad en het was nu echt duidelijk te zien: 2 of 3 grotere follikels. Eindelijk echt resultaat. Ik ben zo blij...

Ik moet doorgaan met de 75 IE en dan vrijdagochtend weer controle. Als alles dan netjes doorgegroeid is, volgt volgende week waarschijnlijk al een IUI. Daar hoeven we niet te veel van te verwachten i.v.m. de luie little urban achievers, maar je weet maar nooit he

NieTTus, hierbij nog een laatste positieve instraling Ik duim nog steeds heel hard mee
pi_65907268
Owh en Vlindur: wat fijn dat je langs kon komen en dat er niets ernstigs aan de hand is
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:27:24 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65907364
Goed nieuws voor jou ook CP! Eindelijk een beetje schot in de zaak!
pi_65907905
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:17 schreef CrazyPrincess het volgende:
Vanmorgen een controle-echo gehad en het was nu echt duidelijk te zien: 2 of 3 grotere follikels. Eindelijk echt resultaat. Ik ben zo blij... [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ik moet doorgaan met de 75 IE en dan vrijdagochtend weer controle. Als alles dan netjes doorgegroeid is, volgt volgende week waarschijnlijk al een IUI. Daar hoeven we niet te veel van te verwachten i.v.m. de luie little urban achievers, maar je weet maar nooit he

NieTTus, hierbij nog een laatste positieve instraling [ afbeelding ] Ik duim nog steeds heel hard mee

Meid! Das super nieuws!!

Ik ga nog meer duimen draaien!
pi_65908213
Hier ook nog steeds aan het draaien voor NieTTus!

Vlindur, wel mooi nieuws dat er dus zeker wel wat gebeurd door de Clomid. Hou moed! Jullie komen zeker ook aan de beurt. Ik voel 't !

CP, wow! Grote follikels zijn gooooeeeeddd!! En inderdaad, er hoeft maar 1 zwemmer door te zetten bij de IUI, een kans is een kans! Ook voor jou draaien de duimen!
pi_65909679
Jeetje, Vlindur, wat een vreemd gedoe! Schrikken zeg. Wel fijn dat je langs kon komen en dat alles er goed uitziet.

CP, wat een geweldig nieuws!!

Ik ben ook nog steeds aan het duimen voor NieTTus.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 13:03:49 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65910047
*om een hoekje kijkt...
Nog niks he?

(Verder duimt... )
pi_65910056
De F5-knop is hier na gister en vandaag bijna versleten
NieTTus, wij willen nieuws
pi_65910240
ik f5 ook mee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65910278
Ik heb vandaag mijn gesprek met de gyn gehad.
Het is geen enkel probleem dat ik maar een werkende eileider heb want daardoor zijn mijn kansen niet minder geworden, maar nog steeds 100%. Ze gaan er dan ook niets aan doen.
Wel is het zo dat de lange cyclussen (ik zit vandaag op dag 26 en ik heb nog geen folikelgroei) erg lang zijn.
Normaal moet ik 10 eisprongen hebben gehad en daarna is de volgende methode met een inseminatie. Die inseminatie willen ze laten zitten en ze willen door naar IVF
ik mag erover nadenken en het laten bezinken.
pi_65910431
basimah, waarom moet je 10 eisprongen gehad hebben? En waarom meteen door naar IVF?
pi_65910881
Ik heb net zelf maar gebeld.... want ik hield het niet meer.....

MORGEN GA IK MIJN KIDS OPHALEN!!!!!!!!!!!!!!!!
(mits de boel goed ontdooit, dat weet ik morgenochtend om 10 uur...)

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  Moderator dinsdag 10 februari 2009 @ 13:30:07 #119
5428 crew  miss_sly
pi_65910915
J I P P I E

Precies op tijd terug van de lunch, meteen even checken en jawel, goed nieuws van NieTTus

Ik ben zo blij voor je ;*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 10 februari 2009 @ 13:34:43 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65911085
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:29 schreef NieTTus het volgende:
Ik heb net zelf maar gebeld.... want ik hield het niet meer.....

MORGEN GA IK MIJN KIDS OPHALEN!!!!!!!!!!!!!!!!
(mits de boel goed ontdooit, dat weet ik morgenochtend om 10 uur...)

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
Wat goed zeg!
Oh meid, dit moet hem dan echt gaan worden hoor! Met zoveel vibes en positieve energie kan het niet missen!

Oh supernieuws dit zeg!

Kan ik nu tenminste met goed fatsoen aan het werk.
pi_65911092
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, NieTTuS Wat geweldig!!!! Super!!!!

Gefeliciteerd!!!! Wat spannend!!!!! Gekkenhuis

dinsdag 10 februari 2009 @ 13:41:31 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65911327
pi_65911354

Ik ga nu ook afsluiten (hier op het werk) heb verplicht vrij gekregen tot donderdag
Ga maar even biefstuk inslaan voor vanavond endezo... Hopelijk laatste keer bijna rauwe biefstuk voor een maand of 9
pi_65911407
Whoohoo!!!

Goed nieuws zeg!!!
pi_65911436
NieTTus, goed nieuws!

Neem je de pattex mee?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 13:47:24 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65911516
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:42 schreef NieTTus het volgende:

Ik ga nu ook afsluiten (hier op het werk) heb verplicht vrij gekregen tot donderdag
Ga maar even biefstuk inslaan voor vanavond endezo... Hopelijk laatste keer bijna rauwe biefstuk voor een maand of 9
Haha, slimme mensen daar op je werk, er komt nu toch niks uit je handen!
pi_65911799
Jaaaaa een WeLLus! We blijven duimen voor het goede ontdooien!! Wat gaaf, I feel de vibe !!
pi_65912352

(zo nu thuis! Vrijdag kwam er al niets uit mijn handen, en vandaag ook weinig.. collega's zijn blij dat ik weg ben, haha!)

Ik ben zoooo blij! Manlief is héél voorzichtig, en ik heb zojuist besloten dat ik lekker doorhyper.. Als het nooit lukt, wil ik wel van dit soort momenten genoten hebben!!!
pi_65912379
En Crazy, jij gaat ook zoooo mee in onze flow!!!!! Je hebt eieren!!!!

Ik pak alvast in: secondelijm en 2 componentenlijm!!
Zouden we een tweelingen-boom gaan krijgen, hier in A-H?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:15:33 #130
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:17:03 #131
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65912432
NieTTus, wat een geweldig nieuws!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:30:00 #132
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65912871
JAAA! NieTTus, wat geweldig!!! En je scrijft het zoooo gelukkig!!! Op naar 2 strepen!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65915803
Jeetje, NieTTus, ik moet er gewoon van huilen (emotioneel incontinent, noemen ze dat). Wat geweldig!! Dit wordt 'm hoor, dat MOET!!

pi_65915880
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:14 schreef NieTTus het volgende:
Ik ben zoooo blij! Manlief is héél voorzichtig, en ik heb zojuist besloten dat ik lekker doorhyper.. Als het nooit lukt, wil ik wel van dit soort momenten genoten hebben!!!
De laatste smiley isniet sarcastisch bedoeld.
pi_65915962
Waah Niettus, geweldig zeg!!!! Wat een supernieuws
nu maar lekker plat op de bank de wachtdaagjes doorkomen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65916115
Tralalalaalalaaaa, morgen twee in NieTTus haar buik!!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_65916409
Gnigni, dank allen!!!
Inmiddels een beetje uitgestuiterd (alhoewel ik praktisch altijd hyperactief ben van enthousiasme, dus dat uitgestuiterd is ook maar relatief )

Sombie, dat weet ik! (dat ie niet sarcastisch is bedoeld) ik zou je nog wat opsturen, ga ik ook nog doen maar kan er nu even niet bij! Je houd het echt tegoed!!

Ik heb de kachel hier inmiddels op 22 graden staan. Emmy's in de warmte, moeders ook
(vragen jullie je ook wel eens af of ik wel spoor?? )
pi_65916533
Hoeveel gaan er nu ontdooien Niettus?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 februari 2009 @ 16:12:37 #139
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65916605
wat fijn NieTTus!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65916647
Er zitten er 3 in een rietje... dus even afwachten hoeveel er goed ontdooien, en dan de 2 beste terug! (of als er maar 1 ondooit, 1 terug...)

pi_65916668
Dat vraag ik me niet meer af, hoor, NieTTus, ik weet het antwoord al. Doe maar rustig aan hoor. Daar staat je hoofd nu toch niet naar.

Sorry, Basimah, door het nieuws van NieTTus vergeet ik wat ik tegen jou wilde zeggen. Fijn dat je niet minder kans maakt met maar 1 werkende eileider! Verder heb ik dezelfde vragen als CP. Welk gevoel/idee heb je zelf bij het gesprek? Kan je er iets mee of heb je alleen maar vragen?
pi_65916739
en heb je nu nog 1 rietje of nog 2? Spannend hoor!
pi_65916787
Nog steeds 2 rietjes!!! (dat is het enige voordeel van de cancels... dat er niets ondooit wordt, dus heb alles nog!)
pi_65916940
Wat is nou precies een rietje? Kan iemand me dat hele verhaal uitleggen?
pi_65917058
oh, je hebt dus 6 emmy's. Dat gaat toch wel lukken om er 2 goed uit de vrieskist te halen. Ja hoor. Dat lukt wel!
pi_65917154
De verpakking waarin ze de embryo's invriezen. Een soort rietje lijkt dit op. Hierin doen ze de embryo's en dat wordt langzaam ingevroren

En Tico, nou ja, 3 per rietje, en geen idee of ze het 2e rietje meteen kunnen ondooien als het met de eerste niet goed gaat...! Maar ik reken toch echt wel op minimaal 1!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:26:30 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65917263
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef NieTTus het volgende:
Gnigni, dank allen!!!
Inmiddels een beetje uitgestuiterd (alhoewel ik praktisch altijd hyperactief ben van enthousiasme, dus dat uitgestuiterd is ook maar relatief )

Sombie, dat weet ik! (dat ie niet sarcastisch is bedoeld) ik zou je nog wat opsturen, ga ik ook nog doen maar kan er nu even niet bij! Je houd het echt tegoed!!

Ik heb de kachel hier inmiddels op 22 graden staan. Emmy's in de warmte, moeders ook
(vragen jullie je ook wel eens af of ik wel spoor?? )
Nee hoor, ik weet toch wel dat je niet spoort.

Heb je die scheurkalender nog? Van waar je me ooit over vertelde?
pi_65917545
ben net de kast ingedoken (nee ik kom niet uit de kast ) en ja!! Al begint ie te tellen vanaf 1 dag overtijd, dus ik moet nog even geduld hebben... maar wie weet komt ie nu van pas!!!

En bedankt, ik zal bij de NS solliciteren
pi_65917574
quote:
Invriezen

Door de hyperstimulatie bekomt men vaak meerdere eicellen en dankzij de verbeterde technieken ontstaan vaak meerdere goed ontwikkelde embryo's. Men kan echter slechts een beperkt aantal gelijktijdig terugplaatsen. Indien mogelijk vriest men daarom de overgebleven embryo's in. Slechts embryo's die zich volstrekt normaal ontwikkelen en er volledig gaaf uit zien kunnen ingevroren worden. Hiervan komt bij ontdooiing slechts 50% weer tot verdere deling. Alle minder fraai uitziende embryo's hebben een te lage kans om te overleven, en worden dus niet ingevroren. De kansen op zwangerschap bij terugplaatsing van een ontdooid embryo zijn minder groot dan die met een vers embryo, ongeveer 10-15%.
Ik hou van Wikipedia
pi_65919357
Volgens mij zijn die cijfers toch wel beter geworden nu. Van de 6 embryo's die bij mij waren ingevroren zijn er uiteindelijk 5 goed ontdooid. Das toch veel meer dan 50 %. En volgens de laatste cijfers van de nvog is de kans op zwangerschap 27 % en doorgaande zwangerschap 20% in het VU met een cryo.
Jeetje wat krijgen er dan toch nog veel een miskraam.....
pi_65919615
*tralalalaaaaaaaaa*
Negeert lekker alle cijfers Het is raak, of dat is het niet

Manlief is biefstuk aan het bakken (en vroeg net: kun je niet aan de extra hormonen ofzo? Ik zei al: hoe moet ik daaraan komen dan?? dies nog niet helemaal gewend aan het in 'eigen cyclus' Sproet, heb jij nog ballen over!? )

Ik ga zelfs nog een glaasje wijn nemen straks bij het eten (ja, echt maar 1 glas!) en dan maar!!!

We hebben er zin in!!!!!
pi_65919747
Succes NietTTus! En vooral, eet smakelijk vanavond!
pi_65920814
Wat een goed nieuws van iedereen hier vandaag!

NieTTus, CP, Asyniur, vlindur eigenlijk toch ook... Goed bezig dames.
Ik heb vandaag mijn ovutestjes binnen gekregen, misschien is dat de missing link.
pi_65921249
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een goed nieuws van iedereen hier vandaag!

NieTTus, CP, Asyniur, vlindur eigenlijk toch ook... Goed bezig dames.
Ik heb vandaag mijn ovutestjes binnen gekregen, misschien is dat de missing link.

Dat is vast je missing link! Succes!
pi_65921663
zo, ben even een paar dagen niet online geweest en wat heb ik veel gemist!!!!!!!

Sproetje, Gefelcitieerd, jahoo!!!!!!

Basimah: ik hoop dat het allemaal lukt met 1 eileider...

SilkTie: ik hoop dat je snel een baan hebt!

Vlindur: hoop dat alles goed loopt!

O jee... ik weet gewoon niet meer wat er bij wie gebeurd is.... haha
Ikzelf kijk uit naar de 26e, dan hebben we ons gesprek met de nieuwe gynacologe in het andere ziekenhuis voor de inseminatie.. ik hoop maar dat ik meteen van start kan gaan.
Er zijn er nu zoveel zwanger geworden hier, ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:29:25 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65921680
Ow wat spannend hier!! En wat goed nieuws van een heleboel!!

Ik duim voor jullie!!!
pi_65921774
Biefstuk zit erin
Glas wijn ook

kom maar door!
(PZE, ik hoop ook dat dat het is!!!! Dan moet het volgende ronde goedkomen, jullie gaan zooooo met mij mee, binnen nu en zeer korte tijd!! )
pi_65923450
Wat vreselijk spannend NieTTus... Ik blaren op m'n duimen van 't duimen ondertussen, maar het is het dubbel en dwars waard... Morgen ga je broedkip worden. *^%$ die percentages!!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:35:28 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65923762
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef NieTTus het volgende:
ben net de kast ingedoken (nee ik kom niet uit de kast ) en ja!! Al begint ie te tellen vanaf 1 dag overtijd, dus ik moet nog even geduld hebben... maar wie weet komt ie nu van pas!!!

Ik hoop het echt!
  Jubileum moderator dinsdag 10 februari 2009 @ 19:41:18 #160
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65924030
Niettus wat ben je heerlijk hieperdepiep
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65924905
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef NieTTus het volgende:

Kast in gedoken?
pi_65925427
ja om die scheurkalender te zoeken

Ik ga mijn bed opzoeken (ja nu al!) en hoop dat ik beter slaap dan de afgelopen week
pi_65925647
scheurkalender? Ik heb echt iets gemist / niet begrepen

En goed idee om lekker te gaan slapen. Uitrusten zul je broedkip
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:25:53 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65925922
NieTTus heeft een 9-maanden-aftel-scheurkalender en die had ze ooit aan mij beloofd toen ze er bij zichzelf even geen heil meer in zag. Dat is er nooit van gekomen en nu hoop ik zo enorm dat ze hem gewoon lekker zelf kan gaan gebruiken over 2 weken.

Sweet dreams NieTTus!
pi_65926704
Ah, thanks Denk dat dat helemaal goed gaat komen. Kan niet anders

[ Bericht 0% gewijzigd door CrazyPrincess op 10-02-2009 20:54:25 ]
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:55:53 #166
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65927156
WeLLus WeLLus!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 21:59:57 #167
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65929565
NieTTus ik kan nu pas online komen, maar ik lees net je geweldige nieuws. Wat heerlijk dat je morgen je terugplaatsing hebt. Vergeet je niet een fotocamera mee te nemen? Wij hebben toen een foto gemaakt van het beeldscherm waarop ze je emmy's laten zien en dat is zo'n bijzondere foto voor later. Wie kan er nou zeggen dat ze al een foto hebben van hun kind(jes) in zo'n pril stadium Dit gaat em worden hoor
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_65938332
Hee NieTTus,

Vandaag is de grote dag Ik hoop dat alles goed gaat En laat ze plakken oke

Basimah,
op zich wel fijn dat je direct naar IVF door mag gaan toch? Dat scheelt weer tijd of een extra stap, of niet? Heb je het al een beetje op je in kunnen laten werken?
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_65938396
NieTTua, vandaag gaat het gebeuren
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65938496

Ik ben de nacht doorgekomen!!! Niet zeggen hoe maar hijs voorbij!
Nog even een uurtje spanning voordat ik hoor hoelaat ik mag!!

Slaapmeis, ik weet het alles ligt al klaar! Van de vorige 2 terugplaatsingen heb ik ook de foto's nog. Ondanks dat die niet gelukt zijn, is het zelfs daarvan nog speciaal!

Vinden jullie het ook geen prachtige dag!? Hier is een strakblauwe lucht!!!!
(smilie overkill, haha en ik heb er al een paar geschrapt!!)
pi_65938570
Heel veel plezier NieTTus!!! En vergeet in de auto niet die benen langs je oren te vouwen, heeft bij mij ook geholpen!

Vanochtend het nieuws gekregen dat een vriendinnetje die ook icsi doet en volgens mij nu haar tiende terugplaatsing had gehad ook zwanger is!!! Als dat niet een goed teken is, dat het gewoon bij jou ook gaat lukken weet ik het niet meer.
  woensdag 11 februari 2009 @ 08:58:30 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65938698
Today's the day!
pi_65939044
Oooh die Sproet!!! Ja dat is een goed teken!! haha, GEWELDIG! (we gaan een eigen tv programma beginnen...)

Nog 45 minuten!!!!
pi_65939096
niettus, veel succes straks!!
pi_65939712
Succes alvast NieTTus!!
pi_65940128
Basimah, gelukkig is één werkende eileider voldoende dan...! Sterkte met je beslissing...

CP, wat fijn dat het van binnen nu gewoon eens een keertje GOED werkt! Fijn joh!

NieTTus; heel veel succes!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_65940270
Half 2!!!!!!!

pi_65940293
zal je niet alvast gaan?
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:04:10 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65940330
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:02 schreef NieTTus het volgende:
Half 2!!!!!!!

Jeej! Nog 3,5 uur en dan kan je je kinders op gaan halen!
Weten ze dan nu al of het ontdooien goed gegaan is? Of krijg je dat dan pas te horen?
pi_65940355
Het ondooien is goed gegaan. Er is er minimaal 1 goed ontdooit
Hoeveel er teruggezet worden hoor ik straks pas!

Maar hoe dan ook, minimaal 1 komt er in mijn buik.... COME TO MAMAAAA!!!!!
pi_65940392
Niettus, geweldig hoor! Dit gaat m worden!
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:06:13 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65940393
Ah, dus het gaat hoe dan ook gebeuren vandaag!
pi_65940396
Hahaha Tico, als ik nu ga, zit ik er om half 11 das wat overdreven!

Manlief is om 12 uur thuis, en dan gaan we heel rustig aan die kant op. Ik ga nu even lekker douchen en misschien nog maar even shoppen ofzo.. Of gewoon nog maar wat rondjes rennen ofzo, of misschien gil ik de buurt even bij elkaar... ofzo......

23 februari voor de bloedtest!!!! Spannend!!!!!!
pi_65940524
En nu voor het eerst in de afgelopen weken stromen de tranen.. Pffff het gaat door!!! Minimaal 1 kindje heeft zich goed ontdooit en is er klaar voor (en het liefst nog 2 natuurlijk, dat is alleen maar meer kans!)

pi_65940653
Ja en het leuke is vanmiddag om 2 uur ben je gewoon al een beetje zwanger!
pi_65940735
Jooooeeeehhhoooeeeeee
pi_65940769
Ohhhh Niettus!! Wat een supernieuws om deze dag mee te starten, laat het een begin van een geweldige 9 maanden zijn!! Ik ga ontzettend voor je duimen de komende 2 weken en hoop dat de terugplaatsing je meevalt!

Zet m op gij prezwangere vrouwe!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_65941259

Mijn beste maatje (mannen reageren zo grappig): oh dus dat gaan ze nu bij je inbrengen? Wat een TOPBAAN!
pi_65941309
JIPPIEE!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:58:27 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65942044

Dan glijdt het wat makkelijker met inbrengen straks.
pi_65942685
Zeg BE, tis wel wat vroeg om mijn kids nu al achter het behang te plakken hoor!
pi_65942819
BE, ik denk dat
of beter helpen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:20:57 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65942831
Ach, als het maar plakt toch, voor of achter het behang maakt dan niet uit!
Ik vond dit ook zo wat.

pi_65942848
whaha ja dat kan ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65942996
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:46:16 #196
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65943658

Ook voor alle anderen: dit gaat de goede kant op !
Sterkte met al die wachtperiodes .
* SilkTie zet opnieuw de polonaise in en kijkt of iedereen netjes volgt.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_65946956
Niettus, hier duimen we voor je mee dat er maar 1 blijft plakken
Mama van Isa en Ties
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:36:05 #198
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65947124
NieTTus, als trouwe lurker hier wil ik je heel veel succes wensen nu bij de dokter!

Lekker broeden zometeen meis!

"Ik ga mijn kids ophalen" prachtig zo!

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:45:49 #199
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65947425
als het goed is heb je ze nu al blijf plakken kindjes!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_65948496
Niettus is nu al een beetje zwanger.

PUPO!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')